Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tud senki segíteni?
Köszönöm,megtaláltam.Lehet venni fogok egy szép matkolatot súlyal együtt,ha nem érne semmit legalább szép legyen.
Ahol leírtam a kérdésedre a választ, annak a hozzászólásnak a száma.
A leírtak alapján kérdezem, hogy jónak tünik-e?
Mi ez a szám?
A bekötést én nem láttam, mit mondjak rá?
Helló.
Tudna valaki segíteni?
Miben különbözik az levegős SR blokk a levegős scarabeo blokktól?
Természetesen mind a 2 tipus esetében fekvő minarelli blokkról van szó. kinézetre ugyan az.. (ezt látom is..) Viszont az SR ben 13colos kerék van a scarabeo-ba meg 16 colos. Ez a végáttételt nem befolyásolja? vagy esetleg valami más amiben különbözik?
Köszi igen erre! De sokallom az árát. :/
40312
link Helló erre gondolsz?
Hát igen. Mostmár semmivel sem jó. De a poén, hogy 1 hónapja rendeltem egy berúgódeknit hozzá. Ha lúd legyen kövér alapon. Erre ma hívott a csávó hogy akkor feladta postára. Úgyhogy asszem még 1 esélyt adok a dolognak. Aztán felgyújtom, ha nemlessz fasza. Akkor a trafóm jó, és a bekötésre mit mondassz? Az is jó?
A műszert tedd 200 ohm-ba, a 2000 helyett, ha 4 ohm-ot akarsz mérni. De úgy látom hogy 4 ohm-ot mutat, tehát ez a trafó megszakítós lesz. Magyarul akkor már az új trafóval sem jó? Akkor bezony...... modul kuka.
Ja és ez a zsír új trafó, emez pedig amivel használtam, és működött 2 napig. Ez használt trafó. Remélem jól mértem. Bár ha máshová kapcsolom a mérőt, akkor vagy 000, vagy 1- az eredmény.
Üdv mester, bocsi a késedelemért, csak dolgozom... Itt a mérés eredménye képpel.
Sziasztok!
15 euro itt Romaban egy NGK ZMR7AP. Meg merjem venni? Jo lesz ez a mocimba? 2003-as Pigis DiTech.
Üdv! 1 kis segítség kellene!
Hol találok olyan bordázott alucsövet, amit a vízcsőbe szoktak berakni "kiegészítő hűtésként"?
Vmeik webshopban régebben láttam deee már sehol neem találok.
Sziasztok!

Keresek Piaggio blokkhoz CDI-t.
Akinek van kérem jelezzen.

Köszi!
Szia, tőled kérdeznék megint ha tudsz valami okosat. A kilométeróra számlálója megy, de a mutató meg sem moccan, illetve a benzinszintmérő azt csinálja, hogy járó motornál mutatja a mennyiséget, de gázadásra visszamegy alaphelyzetbe, ha a fordulat visszamegy alapjáratra, akkor a mutató megint kilendül.

Köszi
Sziasztok.
Érdeklődnék,hogy a kormány súly mi célt szolgál, vagy csak dísz?/optikai tuning?/
Az injektor helyére lett normál gyertya menet vágva.
Sracok! Kicsit kenyeztetni szeretnem a mocimat, gondoltam veszek bele ngk zmr7ap gyertyat. Nincs most sem baja, de azt olvastam az a best of. Most megyek olaszba, es vennek egyet. Itthon nem kaptam... szerintetek? 2003-As de mar a pigi blokkos. Varom a velemenyeket. Imadom nagyon a mocimat :) olvasom a hozzaszolasokat,sokan fikazzak de nem tom miert.. milyen benzint raktok bele hogy ilyen bajai vannak?
A trafó üzemi körülmények között is melegszik, mivel munkát végez. 5-10 A is átmehet rajta. Ezt ő elfűti (amíg győzi szusszal). Ha nem győzi, akkor menetzárlatos lesz és vége. A motor ha nem jár (nincs megszakítás) vagy kis fordulaton pöfög, akkor jobban melegszik a modul is és a trafó is. Nagyobb fordulaton kevésbé melegszik. Ez ilyen. Ez nem hiba. A régi gyertyát hagytad meg vagy vágattál bele normál gyertya menetet?
Igen morini ditech volt. Az a pöcök van meghagyva, amit meg kelett hagyni. Ellenőriztem is, és jó. Szikra van, mert ha kiveszem a gyertyát, és tekertetem, akkor adja a szikrát. A trafó melegedése akkor történik, amikor gyújtás rajta van, és próbálom indítani. Nem gyorsan azonnal melegszik, kell neki egy jó 10 perc, de 10 perc indítózás után már elég meleg, mondhatni forró. Ebből gondolom, hogy gyújtás téren lehet valami, mert üzem közben, amikor ugye folyamatos szikrázás van, nem kellene melegednie. Nem lehetséges, hogy mondjuk gyenge a trafó, és hengeren beül már nincs szikra? Több gyertyával idd próbáltam már, de semmi. Tartó ellenállása 6-7 ohm között.
De kezdjük neki mégegyszer. Milyen motor ez és milyen blokk van alatta? Morini ditech volt?