El kellene dönteni hogy akkor van-e szikra vagy nincs. Szikra nélkül nem fog menni, mert nem dízelmotor. Kompresszió nélkül sem fog menni. Benzin és levegő nélkül sem. A zsír új karbi semmit nem jelent, ha nincs jól beállítva. A gyárban csak összedobják, de nem állítják be. A trafó csak akkor melegszik ha áram alatt van. Ez pedig akkor van, ha a gyújtás is rajta van. Ha levett gyújtásnál is melegszik, akkor nem jól van bekötve.... A gyújtás jó helyen van? Azt a pöcköt hagytad meg amit én mondtam? Esetleg még azzal próbálkozhatsz hogy a jeladó két vezetékét felcseréled. Más ötletem nincs. Ha a motor nincs szanaszét kopva és minden adott (gyújtás jó pillanatban, jól beállított keverék és sűrítés is van) akkor annak mennie kell. Ha nem, akkor valamit csúnyán elnézel.....
Nekiugrottam sokadjára az átalakításnak, de ott tartok, hogy az egész fostalicska szarra ráöntök fél lityi benzint, és meggyújtom a ge.ibe.
Bekötöttem mindent, a kinter által készített modult is. Lendkerék átalakítva, minden fasza, vagyis annak kéne lennie, de nem.
Azzal kezdte, hogy amikor indítottam, olyan volt, mintha majdnem beindulna, de sajna mégsem kapja el. Cimbi átforgatta a főtengelyt, és szerinte kevés a kompresszió. Uccu neki, vettem hengert dugót mindent. Ráteszem, és ugyan úgy semmi. Már ott tartok, hogy nem is indítómotorral indítom, hanem fúrógéppel. Egyszer kétszer beindult, de kb. 4 mp és le is állt. Teszem hozzá, hogy zsír új karbival próbáltam. Volt olyan, hogy beindult, és ment is egy darabig, de aztán leállt és azóta semmi.
Ma gondoltam, hogy lehet szimering, hát megszimeringeztem, de ugyan olyan szar az egész, nem indul. Szikra elméletileg van, mivel a gyertya adja a szikrát, de ha beleteszem a motorba, nem is pöffen. Gyertya kivétel után benzines, tehát benzint kap, és mégis baszik indulni. Érdekesség, hogy a trafó melegszik, pedig sztem nem kellene melegednie, csak akkor, ha a gyújtás rajta van felejtve.
Még nem jöttem rá a megoldásra. Vszinű veszek új porlasztó tömítés garnitúrát és kicserélem.aztán meglátom. Olyan, mintha reggelre eltűnne a karbiból minden csepp benzin.
Sziasztok!
Gyári 50-es Aprilián, kicseréltem a kuplungot egy Motoforce Racingre, adtak hozzá fehér rugót meg fehér kont. rugót. Fel is raktam úgy ahogy kaptam, Jobban gyorsul, de 60-nál megtorpan, és ha nagyon odahúzom neki, akkor fullad és vissza lassul.
Azért cseréltem ki, mert úgy éreztem, hogy gyenge a rugó, meg 55-60-as tempónál olyan hangja volt mintha alapjáraton ment volna, lehetett hallani az ütemeket. Egyébként ez a henger kb. 3Le-vel erősebb mint a gyári.
Aprilia Sr 50R:
Polini speed control variátor, 5.5g-os görgőkkel. Stage 6 50-es alu henger, Gianelli extra kipu
Ugyan nem ide való de nem tudtok valakit ajánlani ahol be lehet szerezni jó állapotú Leonardo kasztni elemeket. Sajna megcsúsztattam az enyémet és jobb lenne egy jó elemet fényezni mint a csúszásnyomokat eltüntetni.
Előre köszi ha tud valaki segíteni
Üdv.Lenne egy kérdésem.Az mitöl lehet, hogy csak akkor jó a robogóm gyorsulása ha bezsirozom a görgőket.Szárazon nem tud kipörögni.Új Malossi görgők és új Mitsuboshi szij van benne.A variátor még gyári 2001es ditech.
Felhívtam ma a hivatalos aprilia szervizt. Mondtam olvastam egy bizonyos sportprogramról... Azt mondja hogy ilyen biztos hogy nincs, ő legalábbis nem tud annak létezéséről. Most akkor mi van?
A csapágy és a pogácsa közé nem fér be a csapágylehúzó, még egy csavarhúzó sem még most.
Tehát beteszem a fagyasztóba 3-4 órát és utána hőlégfúvóval vagy lángpisztollyal megmelegítem a csapágyat?
A kormányvégsúly elsődleges funkciója a kormány rezgés és szitálás csillapítása. A forgástengelytől relatíve nagy távolságra elhelyezett súlyok tehetetlensége nagy, elég nagy ellenerőt tudnak kifejteni a kormány hirtelen mozgásával szemben. A hagyományos kormány lengéscsillapító hatását utánozzák egyszerűbben, olcsóbban, de azért kevésbé hatékonyan.
Bocsánat mégegy közérdekű. Ha valakinek van Caberg Riviera V2 Italia XL-es méretben, és megszabadulna tőle, gondoljon rám, átveszem. Van viszont egy szintén olasz nemzeti zászlós bukóm, XXL-es méretben, de nekem nincs ekkora fejem Ha érdekel valakit...
Kérdésem is lenne. Olvastam, meg ajánlottak is kormánysúlyt. Ez jó lehet nekem? Van ennek valami értelme? Mitől lesz másabb? Könnyebben fogható a kormány?
Szép estét a fórumlakóknak :)
Jelentem ma túl vagyok egy 150 km-es túrán, tökéletesen ment minden. :) 17500 km-nél járok és semmi baja. Imádnivaló kis gép. Ja, Pigis DiTechről van szó. :)
Nekiugrottam sokadjára az átalakításnak, de ott tartok, hogy az egész fostalicska szarra ráöntök fél lityi benzint, és meggyújtom a ge.ibe.
Bekötöttem mindent, a kinter által készített modult is. Lendkerék átalakítva, minden fasza, vagyis annak kéne lennie, de nem.
Azzal kezdte, hogy amikor indítottam, olyan volt, mintha majdnem beindulna, de sajna mégsem kapja el. Cimbi átforgatta a főtengelyt, és szerinte kevés a kompresszió. Uccu neki, vettem hengert dugót mindent. Ráteszem, és ugyan úgy semmi. Már ott tartok, hogy nem is indítómotorral indítom, hanem fúrógéppel. Egyszer kétszer beindult, de kb. 4 mp és le is állt. Teszem hozzá, hogy zsír új karbival próbáltam. Volt olyan, hogy beindult, és ment is egy darabig, de aztán leállt és azóta semmi.
Ma gondoltam, hogy lehet szimering, hát megszimeringeztem, de ugyan olyan szar az egész, nem indul. Szikra elméletileg van, mivel a gyertya adja a szikrát, de ha beleteszem a motorba, nem is pöffen. Gyertya kivétel után benzines, tehát benzint kap, és mégis baszik indulni. Érdekesség, hogy a trafó melegszik, pedig sztem nem kellene melegednie, csak akkor, ha a gyújtás rajta van felejtve.
Segítsetek, mert felkötöm magam az idegtől.
Gyári 50-es Aprilián, kicseréltem a kuplungot egy Motoforce Racingre, adtak hozzá fehér rugót meg fehér kont. rugót. Fel is raktam úgy ahogy kaptam, Jobban gyorsul, de 60-nál megtorpan, és ha nagyon odahúzom neki, akkor fullad és vissza lassul.
Azért cseréltem ki, mert úgy éreztem, hogy gyenge a rugó, meg 55-60-as tempónál olyan hangja volt mintha alapjáraton ment volna, lehetett hallani az ütemeket. Egyébként ez a henger kb. 3Le-vel erősebb mint a gyári.
Aprilia Sr 50R:
Polini speed control variátor, 5.5g-os görgőkkel. Stage 6 50-es alu henger, Gianelli extra kipu
Előre köszi ha tud valaki segíteni
Tehát beteszem a fagyasztóba 3-4 órát és utána hőlégfúvóval vagy lángpisztollyal megmelegítem a csapágyat?
A kormányvégsúly elsődleges funkciója a kormány rezgés és szitálás csillapítása. A forgástengelytől relatíve nagy távolságra elhelyezett súlyok tehetetlensége nagy, elég nagy ellenerőt tudnak kifejteni a kormány hirtelen mozgásával szemben. A hagyományos kormány lengéscsillapító hatását utánozzák egyszerűbben, olcsóbban, de azért kevésbé hatékonyan.
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Jelentem ma túl vagyok egy 150 km-es túrán, tökéletesen ment minden. :) 17500 km-nél járok és semmi baja. Imádnivaló kis gép. Ja, Pigis DiTechről van szó. :)