Még azt próbáld meg, hogy a trafó helyére bekötsz egy 12V 5-21W izzót. Ennek folyamatosan világítania kell, ha a modul megkapja a 12 Voltot. Amikor az elemeket (minimum 3V kell neki, de egészen 9V-ig bírja a bemenet) a jeladó helyére érinted, akkor el kell aludjon, amíg rajta van az elem. Ha nem teszi, akkor a modul döglött.
Szikramesterek ! Injektoros robogóm a következőket produkálja ! (Talán ebben az esetben nem az injektoros szekció a ludas ! ) Gyújtás ráadásakor leesik a feszültség -elhalványodnak az ellenőrző lámpák-, benzinpumpa erőlködve tölti fel a rendszert, indításkor az indítómotor erőlködik, de aztán végül beindul a mocim. Menet közben semmi gond ! Leállítás után vagy tökéletesen indul, vagy a fent leírtak játszódnak le. Gondolom valami "halódik". Tippe van valakinek ?
Meg tudnátok mondani hogy az automata szivató működését hogyan tudom ellenőrizni? Mostanában nehezen indul hidegen.
Megmértem a szivatóra menő feszültséget is, de sajna szinte semmit nem mértem. Ezután megkerestem honnan jön ez a + vezeték. Egy csomópontból jön. Itt is megmértem a feszkót és itt sem volt. Ezután kíváncsiságból megmértem az első izzókra menő feszültséget ( amit szintén innen kap ) és megemelt fordulaton is csak 1.5 voltot mértem.
A lámpám ennek ellenére világít?! Mi lehet a baj? Fesszabályzó?
Mennyi feszültséget kellene mérnem a szivatónál?
Előre is köszönöm a választ!
Egy piaci multimétert már meg tudsz venni 800-1.000,- Ft-ért. Aránylag 'pontosan' mér és később is jó lehet bármire. Azt próbáltad, hogy a gyújtás jeladó helyére érintesz 2 db 1.5V-os elemet sorba kötve (3V) ? Tehát az elem negatív vége a testen, a pozitívat meg hozzá érintgeted a fehér (jeladó) kábelhez. Ilyenkor mit csinál? Bár én megmondom neked őszintén, a leggyakoribb hiba az szokott lenni, hogy a boltosok rásózzák az emberre a tirisztoros gyújtótrafót. Ennek jóval kisebb az ellenállása és pár alkalom után hazavágja a modult. Én már csak műszerrel megyek a boltba is és ott helyben megmérem hogy mit veszek. Ha át akar ba..ni az eladó, akkor hozzávágom a sza....ját.
Hát sajna mérőm nincs, de valószinűleg már nem is lessz rá szükségem, mert egyálltalán semmi szikrám. Sőt, még csak melegedést sem érzek a modulon. Asszem ezt is kinyírtam Átnéztem minden forrasztást is, de ott sincs hiba, Hacsak nem a gyújtás alaplapom szar. De azt sem tudom kitesztelni, úgyhogy ez megint bukta! Rendes tölled a felajánlás, hogy megnézed a gépet. De Hegyeshalomból nemtudom hozzád elvinni. A fuvar többe kerülne mint amit ér. Igy asszem bekell látnom, hogy ez nem nekem való sport...
Trafót kimérted? Jeladó testelése rendben? Igazából azt nem értem, hogy miért nem kérdezel vagy ha kérdezel, akkor miért nem várod meg a választ? Azt írtad hogy kötöttél a jeladó helyére testet és +12V-ot is próbából. Nem erre van tervezve a modul. Meg hát 5 kábelt bekötni nem hiszem hogy akkora nagy feladat lenne. Esetleg azt tudom még neked felajánlani (mivel engem is bánt egy picit a dolog, pedig 100% hogy nem az én hibám) hogy ha elhozod a szekeret, akkor megnézem mi lehet a gond.
Na, szerencsére volt annyi eszem, hogy az összerakást követő próbaúton nem mentem messzire, az utcában köröztem csak.
9-es hibakód, és valóban, 12,8-12,9 Vol-al töltött, de volt, hogy gázra még lejjebb esett az aksi kapocsfeszültsége.
Persze, itt eszembe jutott, hogy nem is emlékezem arra, hogy a fesz. szabályzóval találkoztam-e a pucolgatás közben.
Meg tudja mondani valaki, hogy az hol van a DiTech-en?
"Aztán meguntam és odabasztam egyet az injektorvezérlő relére az imbuszkulccsal..." "...úgyhogy ha te is vered a motort..." Csak az asszonyt szabad ütni.
Tök banális. Elhanyagolt motort vettem, de tudtam. A benzin mindent megevett a több éves állás miatt. lentebb van pár kép is. Kipucoltam meg raktam bele egy külső szűrőt, de aztán nem is indult el. Szóval letettem egyik nap motorozás után, lebontottam a burkeszt, elvágtam a benzincsövet és beleraktam a külső szűrőt, indítani akartam, nem indult. kínlódás után elindult, de csak alapjáraton ment, gázra durrogott, lehörgött. Sejtettem, hogy ez valami vagy tömődés lesz vagy elektromos kontakt, akkor rohad le a motor egy pillanat alatt. Szóval leengedtem a nyálat, végigpucoltam mindent, új benzincső, injektorfej tisztítás, minden. ugyanazt csinálta továbbra is. Akkor teljesen elbontottam a burkeszt, végigméricskéltem a kábeleket és sósavas+kontaktsprés+wd40 kombóval mindent végigpucoltam és mértem. mérés közben mozgattam a kábeleket is, hogy nem-e törés van valahol. Aztán megint (még mindig) nem jó. Akkor gondolkodni kezdtem, a motor nem villogtatott hibakódot, gyertyacsere megvolt, de a régivel is ugyanaz volt kiégetés után, mint előtte, akkor már sejtettem, hogy olyan hiba lehet, amit az ECU nem érzékel, mert akkor szólna, hogy gáz van. Kiszedtem a kis diódát is, megmértem, jó. Kiszedtem a légnyomás-mérőt, azon nem nagyon tudtam mérni, de az érintkezőket lekezeltem.
még mindig nem jó a motor.
Aztán meguntam és odabasztam egyet az injektorvezérlő relére az imbuszkulccsal (miközben már jeleztem kinter úrnak, hogy valszleg a kuncsaftja leszek), és most ahogy írom, most jut az eszembe, hogy azt meg sem mértem, szóval az ütés után jó lett a motor, de kapott a zöld injektor is egyet a biztonság kedvéért. ez hiba volt, mert most nem tudom, mitől javult meg, úgyhogy ha te is vered a motort, mindig egyesével üsd, hogy lásd, melyiktől javul meg. persze, ha szilárdtest relé az injektor-relé, akkor ez nem javít rajta...
A következő amit beépítek, az egy vízleválasztó lesz. Vízleválasztó
Sziasztok! Van egy 2006 os Piaggio blokkos sr factory-m. A probléma az lenne vele hogy a kompresszor csöve teli van benzinnel megadta magát a nyomásszabályzó szelep.. honnan tudnék új nyomásszabályzó szelepet szerezni mert mindenhol csak komplett injektorházal együtt találtam. Tudna valaki segíteni?
Figyu, ott a nyomtatott rajz a tetején. Négy érintkező van, ebből kettő a behúzótekercsé, ezen a kettőn kis ellenállást kell mérned úgy, hogy csak az ellenállásmérőt kapcsolod rá, szerintem (és most csak saccolok) párszor tíz vagy száz Ohm. A másik kettőre meg rákötöd az ellenállásmérőt miközben a behúzótekercsre rákapcsolod a 12 Voltot, vagyis a tekercs meghúzza és zárja az érintkezőt, ezért kap feszültséget az indítómotor. Ekkor az ellenállásmérőn vagy nullát kellene mérni, vagy tized Ohmot, ha több, akkor elégett az érintkező a relében.
Megmértem a szivatóra menő feszültséget is, de sajna szinte semmit nem mértem. Ezután megkerestem honnan jön ez a + vezeték. Egy csomópontból jön. Itt is megmértem a feszkót és itt sem volt. Ezután kíváncsiságból megmértem az első izzókra menő feszültséget ( amit szintén innen kap ) és megemelt fordulaton is csak 1.5 voltot mértem.
A lámpám ennek ellenére világít?! Mi lehet a baj? Fesszabályzó?
Mennyi feszültséget kellene mérnem a szivatónál?
Előre is köszönöm a választ!
9-es hibakód, és valóban, 12,8-12,9 Vol-al töltött, de volt, hogy gázra még lejjebb esett az aksi kapocsfeszültsége.
Persze, itt eszembe jutott, hogy nem is emlékezem arra, hogy a fesz. szabályzóval találkoztam-e a pucolgatás közben.
Meg tudja mondani valaki, hogy az hol van a DiTech-en?
Itten megnézheted, angolul water trap a neve
L5A van ráírva, meg hogy 12v 30A
relé
És tönkremegy benne a nyomásszabályzó.
Ebay.
még mindig nem jó a motor.
Aztán meguntam és odabasztam egyet az injektorvezérlő relére az imbuszkulccsal (miközben már jeleztem kinter úrnak, hogy valszleg a kuncsaftja leszek), és most ahogy írom, most jut az eszembe, hogy azt meg sem mértem, szóval az ütés után jó lett a motor, de kapott a zöld injektor is egyet a biztonság kedvéért. ez hiba volt, mert most nem tudom, mitől javult meg, úgyhogy ha te is vered a motort, mindig egyesével üsd, hogy lásd, melyiktől javul meg. persze, ha szilárdtest relé az injektor-relé, akkor ez nem javít rajta...
A következő amit beépítek, az egy vízleválasztó lesz.
Vízleválasztó