Vagy van egy yamaha robogóm abban is ugyan ilyen a indítórelé úgy nézem,azzal kipróbálhatom nem lesz baj hogy az yamaha?Elvileg ugyan azok az adati igaz?
Itt a kép 4 lábas relé! Mit mérjek hogy,mert a műszerhez értek de azt hova tegyem nem
Az tuti ha kapcsolom és kattan az egyiken mutatja a 12.7 V-ot de az önindítóhoz nem megy el a 12.7V
Ha ez igy van,akkor tuti. De nezd meg a rele zaroerintkezojen a feszultseget a rele elott-utan. Vagy behuzott alapotban merj ellenallast, kozel nullanak kellene lennie.
Igen WD40nel fújtam be és jól kitisztítottam de ugyan az csak kattog.
Úgy indítom most mindig hogy az aksihoz hozzáteszem a +-ot az önindítóét és egyből beindul.Akkor csak a relé lehet a hibás nem?Előfordul ilyen hiba?
Én éppen hibakeresés miatt megmértem, 1,6 Ohm, a másiknál 2 Ohm volt. de valaki itt kontaktot szeretett volna javítani, nekem ennél is meg a másik motornál az vált be, hogy gyenge savval megmarattam az oxidot, és vagy WD40-el, vagy kontakt spray-al közömbösítettem a savat egy fél-egy perc után.
(Aztán persze kitisztítottam az injektorokat, kicseréltem a repedezett csöveket, de nem utolsó sorban ráolvastam a szerkezetre...)
Nekem a variátor oldalán az oldaldekni előtti testelés volt már tiszta retek. Smirgli papirral lecsiszoltam a blokkot is, meg a sarut is, és egyből jó lett.
Sziasztok!
Az önindító ha ráteszem a aksit akkor pörgeti a motort rendesen,de ha önindítózok akkor csak kattog a relé!Relé hiba lehet,csere megoldja a gondom?
Köszönöm!
Szia.
Most néztem,de nem volt időm szétszedni......
A variatortól jön. Ha megyek vele 50-60 al és vissza engedem a gázt,ha újból húzok neki egy kis gázt és dolgozni kezd a kuplung akkor is csinálja,majd elhalgat......
Szerinted ott mi lehet?
Sziasztok ! Valaki járatos abban, hogy a levegő (zöld) és a benzin (kék) injektoroknak milyen ellenállás értékkel kell bírniuk ha jók ? (A levegő injektornál 1.3 ohm-ot olvastam valahol.... , az helytálló ?)
féklámpából a foglalatot hogy lehet kiszedni?
kombinált fogóval húztam de nem jön ki belöle.
csiszolópapiral akarom megcsiszolni mert nem mindig világit a féklámpa össze van rohadva.
A héten beszerzek egyet, és megmérem! Majd jelzem mire jutottam. De úgy tudom, hogy airisztoros, az kissebb, mint a megszakitós. Vagy nem minden esetben?
Az tuti ha kapcsolom és kattan az egyiken mutatja a 12.7 V-ot de az önindítóhoz nem megy el a 12.7V
Úgy indítom most mindig hogy az aksihoz hozzáteszem a +-ot az önindítóét és egyből beindul.Akkor csak a relé lehet a hibás nem?Előfordul ilyen hiba?
(Aztán persze kitisztítottam az injektorokat, kicseréltem a repedezett csöveket, de nem utolsó sorban ráolvastam a szerkezetre...)
http://youtu.be/E3Lu1F3gnwI
Előbb rosszul írtam, nem mikor a kuplung,ha nem a variator kezd el dolgozni.
Az önindító ha ráteszem a aksit akkor pörgeti a motort rendesen,de ha önindítózok akkor csak kattog a relé!Relé hiba lehet,csere megoldja a gondom?
Köszönöm!
Most néztem,de nem volt időm szétszedni......
A variatortól jön. Ha megyek vele 50-60 al és vissza engedem a gázt,ha újból húzok neki egy kis gázt és dolgozni kezd a kuplung akkor is csinálja,majd elhalgat......
Szerinted ott mi lehet?
kombinált fogóval húztam de nem jön ki belöle.
csiszolópapiral akarom megcsiszolni mert nem mindig világit a féklámpa össze van rohadva.