Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy van egy yamaha robogóm abban is ugyan ilyen a indítórelé úgy nézem,azzal kipróbálhatom nem lesz baj hogy az yamaha?Elvileg ugyan azok az adati igaz?
Itt a kép 4 lábas relé! Mit mérjek hogy,mert a műszerhez értek de azt hova tegyem nem
Az tuti ha kapcsolom és kattan az egyiken mutatja a 12.7 V-ot de az önindítóhoz nem megy el a 12.7V
Ha ez igy van,akkor tuti. De nezd meg a rele zaroerintkezojen a feszultseget a rele elott-utan. Vagy behuzott alapotban merj ellenallast, kozel nullanak kellene lennie.
Háát, köszi, sajnos nincs kézikönyvem, ráadásul piaggio purejet-tem van. Ide járok tanulni !
Igen WD40nel fújtam be és jól kitisztítottam de ugyan az csak kattog.
Úgy indítom most mindig hogy az aksihoz hozzáteszem a +-ot az önindítóét és egyből beindul.Akkor csak a relé lehet a hibás nem?Előfordul ilyen hiba?
Köszi az infót !
Én éppen hibakeresés miatt megmértem, 1,6 Ohm, a másiknál 2 Ohm volt. de valaki itt kontaktot szeretett volna javítani, nekem ennél is meg a másik motornál az vált be, hogy gyenge savval megmarattam az oxidot, és vagy WD40-el, vagy kontakt spray-al közömbösítettem a savat egy fél-egy perc után.
(Aztán persze kitisztítottam az injektorokat, kicseréltem a repedezett csöveket, de nem utolsó sorban ráolvastam a szerkezetre...)

http://youtu.be/E3Lu1F3gnwI
Sziasztok!Nincs valakinek ötlete,hogy mit lehetne tenni az sr 50 első világításával,hogy ne legyen ilyen halovány?
A gyári manual-ban benne van. Fejből nem tudom.
A kontakt spary-t felejtsd el. Parasztvakítás. Csatlakozó leszed, kitakarít, esetleg WD40-el befúj.
Nekem a variátor oldalán az oldaldekni előtti testelés volt már tiszta retek. Smirgli papirral lecsiszoltam a blokkot is, meg a sarut is, és egyből jó lett.
A relénél a testelést? Megmozgattam már mindent és be is fújtam kontaktspével de nem jó :(
Szia.
Előbb rosszul írtam, nem mikor a kuplung,ha nem a variator kezd el dolgozni.
Nézd meg a testelést. Nekem ugyan ez volt a gondom. Azóta jó, hogy átpucoltam a testet.
Sziasztok!
Az önindító ha ráteszem a aksit akkor pörgeti a motort rendesen,de ha önindítózok akkor csak kattog a relé!Relé hiba lehet,csere megoldja a gondom?
Köszönöm!
Szia.
Most néztem,de nem volt időm szétszedni......
A variatortól jön. Ha megyek vele 50-60 al és vissza engedem a gázt,ha újból húzok neki egy kis gázt és dolgozni kezd a kuplung akkor is csinálja,majd elhalgat......
Szerinted ott mi lehet?
Sziasztok ! Valaki járatos abban, hogy a levegő (zöld) és a benzin (kék) injektoroknak milyen ellenállás értékkel kell bírniuk ha jók ? (A levegő injektornál 1.3 ohm-ot olvastam valahol.... , az helytálló ?)
féklámpából a foglalatot hogy lehet kiszedni?
kombinált fogóval húztam de nem jön ki belöle.
csiszolópapiral akarom megcsiszolni mert nem mindig világit a féklámpa össze van rohadva.
A tirisztoros trafó az 0.2 - 1 ohm körüli.
A héten beszerzek egyet, és megmérem! Majd jelzem mire jutottam. De úgy tudom, hogy airisztoros, az kissebb, mint a megszakitós. Vagy nem minden esetben?
Előbb írd le mennyi, aztán megmondom. Egyébként 3-5 ohm.
Hát ha azom lenne, akkor kimérném. Mennyinek kell lennie?
Mérd már meg ellenállás mérővel azt a trafót. Az 1-es és a 15-ös bemenő láb között.
Most néztem, hogy megy 29 felett is... ha csak ott rezonálna nem nagyon foglalkoznék vele...
Lehet valami más bibi van. Mert hol csak 1 szikrát ad, hol meg egy erőset, aztán nagyon ritkán pár gyengét.