Üdv! Olyan problémám merült fel, hogy indulásnál bedadog a motor, de csak az elindulásnál, nagyobb fordulaton már nem. Kaptam tippet, vagy görgő, vagy szíj, de mindkettő rendben van szerintem. Ötlet esetleg? 1996-os SR 50. Köszönöm előre is.
Üdv urak.
Szert tettem egy 2007-es factory ditechre. Piaggio blokkos. Tudom, hogy mi a vélemény a ditechről, de nekem akkor is nagyon bejön. Bezinpumpa bajos a gépezet, de ez nem jelent gondot, van belőle itthon nem is egy.
A gondom igazából az vele, hogy elinduláskor a motor felpörög 9.000-ig, és onnan esik vissza valamelyest a fordulat, majd vissza felmegy 8.000-ig. Végsebesség így 75-80. A variátor felülete eléggé viseletes, bemélyedések vannak benne, mintha kapott volna valami darabos dolgot, lehet anno szakadt a szíj. Szereztem egy gyári variátort, benne gyári görgőkkel, ami szinte alig ment valamit. Kapott új szíjat is, mert ami benne volt, az nem volt hátul kinn teljesen, legalább 1 cm elmaradt. Az új szíj 814x18.5x9-es. Ezzel már 5-6 ezernél indul a motor, de nem valami pörgős, mondjuk egyszer sem volt az. ezzel a szíjjal a végsebesség 70, a fordulat pedig 9.000. Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit kellene tenni vele, hogy dinamikus legyen.
A motor teljesen gyári. Tudnátok mérteket súlyokat írni, hogy jobb legyen. Mentem már ilyen gyári motorral, ami tudta a 90-et.
Erre a motorra létezik Sport program?, mit változtat ez?
Az előző ditech morrinim simán megette a mostani factorymat, mind pörgésre mind végsebességre.
Az az!
Nekem annyira kitágult, hogy mikor összerakná az ember, akkor amikor a helyére került volna, tök nehezen ment a hullámosodás miatt a helyére noszogatni. tegnap ugye levettem, mert megnéztem a injektor szórásképét, akkor úgy láttam, hogy sacc/kb. visszanyerte az eredeti méretét.
Sajnos erre gondolam volna a legkevésbé, hogy benzinnel működő alkatrész nem szereti nagyon ezt a fajta igénybevételt, annak ellenére, hogy amikor ez készült, gondolom nem gondoltak arra, hogy a későbbiekben így fog megváltozni az üza összetétele, de akkor is, kellemetlen volt ezzel szembesülni.
"...az injektor gumi tömítését, ami a hengerfejtől "szigeteli el", a benzines áztatás tönkreteszi!..." Naaa, azért arra befizetnék ha tönkretenné. Lehet hogy kicsit megdagad a benzintől (de inkább az etanoltól), de ha elpárolog belőle az anyag, akkor vissza kell nyerje az eredeti méretét és alakját. Ha nem teszi, akkor bóvli.
Nekem nem volt ilyen injektor tisztító spray-om, ezért fele-fele benzin és Brigeciolos áztatás után (nagyon vigyázz, az injektor gumi tömítését, ami a hengerfejtől "szigeteli el", a benzines áztatás tönkreteszi!) a videón látható módszerrel, csak csavarlazítóval megcsináltam. Tényleg nehéz egy embernek, a videón a nagymama nem véletlen van ott segíteni. A polaritás mindegy, az injektor gumitömítését kend be valami zsírral, mert a szuri nem megy rá, gyűri a gumigyűrűt. Szóval ennyi, egyáltalán nem ördöngösség. Ja, áztatás után ecsettel adtam neki. Sokan írták, hogy vidd el ultrahangos tisztítóba, elviheted, de szerintem az legfeljebb a külsőt tisztítja, az az ambrazív anyag, amit az ultrahangos tisztítóba tesznek, az az injektor nyílását, ahol porlasztja a nyálat, oda nem jut be, mert szerintem a szemcséi nagyobbak. Vagy ki tudja, de nekem ecsettel így sikerült. Kb. 5 perc az egész.
nekem a másik motoromban egy 70-es DR van, sok-sok csere után azt kell mondanom, hogy egy ekkora hengert 86-os főfuvival érdemes minimum. Pörgősebb henger meg még nagyobbal. Az lehet, hogy ha nem ütöd-vágod, akkor egy hajszálnyival kisebbel is eljár, de szinte tuti, hogy ha valamiért meghajtod, akkor megsül. A cimbim esetét ha el tudnám neked mesélni...
Viszont mivel ditech-ről beszélünk, akkoris kevés lehet a végnyomás ha az injektor valamelyik tömítése szétment. Először ezeket nézném át. Általában látszik a helye, ha valahol kifúj.
A +12V-os szálat, azt nehogy fix 12V-ra kösd. Szerintem ott rontottad el a múltkor. Olyan helyre kösd, ahol csak a gyújtás ráadásakor van +12Volt. Ilyen a gyújtáskapcsoló és az injektor relé (ha jól emlékszem). Tehát álló motornál ne kapjon áramot az elektronika!
Vállaljam? Én már régen nem csinálok ilyet, mostanában csak a gyújtásmodul megépítését szoktam bevállalni. Ez mindenképpen kell hozzá, enélkül nem megy. Ennek az ára 11.500,- pénz. Nem tudom mennyire értesz hozzá, de ha van egy kis elektronikai és fémipari kézügyességed, akkor magad is meg tudod csinálni (leírom mit hogyan kell, vagy ha visszaolvasol, akkor könnyen megtalálod). Ha nem mered bevállalni, akkor megoldható hogy én alakítsam át, de az nem kevés pénz. Egyébként Hajdú-Bihari vagyok, tehát ide kellene leszállítani a masinát. Gondold át hogy megéri-e neked, aztán tárgyalunk a pontos összegekről.
Na, ez a rendszer eladóvá vált. Minden, Kompresszor, injektorok, injektor fej, KETTŐ benzinpumpa, ECU, és persze a légtömegmérő.
Egyben szeretném, átalakítom karbisra, akkor fogok jól aludni.
lac1@freemail.hu
Árakat mondjatok ti, gyorsban szeretném eladni.
Tegnap akartam felvinni a postára. A céges leveleket fel is adtam, a modul meg a melóhelyen maradt. Szidtam is magam. De ma délben felviszem. Mondtam a kollégámnak hogy szóljon rám, mert mostanában szét vagyok esve agyilag...
Szert tettem egy 2007-es factory ditechre. Piaggio blokkos. Tudom, hogy mi a vélemény a ditechről, de nekem akkor is nagyon bejön. Bezinpumpa bajos a gépezet, de ez nem jelent gondot, van belőle itthon nem is egy.
A gondom igazából az vele, hogy elinduláskor a motor felpörög 9.000-ig, és onnan esik vissza valamelyest a fordulat, majd vissza felmegy 8.000-ig. Végsebesség így 75-80. A variátor felülete eléggé viseletes, bemélyedések vannak benne, mintha kapott volna valami darabos dolgot, lehet anno szakadt a szíj. Szereztem egy gyári variátort, benne gyári görgőkkel, ami szinte alig ment valamit. Kapott új szíjat is, mert ami benne volt, az nem volt hátul kinn teljesen, legalább 1 cm elmaradt. Az új szíj 814x18.5x9-es. Ezzel már 5-6 ezernél indul a motor, de nem valami pörgős, mondjuk egyszer sem volt az. ezzel a szíjjal a végsebesség 70, a fordulat pedig 9.000. Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit kellene tenni vele, hogy dinamikus legyen.
A motor teljesen gyári. Tudnátok mérteket súlyokat írni, hogy jobb legyen. Mentem már ilyen gyári motorral, ami tudta a 90-et.
Erre a motorra létezik Sport program?, mit változtat ez?
Az előző ditech morrinim simán megette a mostani factorymat, mind pörgésre mind végsebességre.
Sportprogramot hol és ki tud nekem feltölteni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem annyira kitágult, hogy mikor összerakná az ember, akkor amikor a helyére került volna, tök nehezen ment a hullámosodás miatt a helyére noszogatni. tegnap ugye levettem, mert megnéztem a injektor szórásképét, akkor úgy láttam, hogy sacc/kb. visszanyerte az eredeti méretét.
Sajnos erre gondolam volna a legkevésbé, hogy benzinnel működő alkatrész nem szereti nagyon ezt a fajta igénybevételt, annak ellenére, hogy amikor ez készült, gondolom nem gondoltak arra, hogy a későbbiekben így fog megváltozni az üza összetétele, de akkor is, kellemetlen volt ezzel szembesülni.
https://www.youtube.com/watch?...
Nekem nem volt ilyen injektor tisztító spray-om, ezért fele-fele benzin és Brigeciolos áztatás után (nagyon vigyázz, az injektor gumi tömítését, ami a hengerfejtől "szigeteli el", a benzines áztatás tönkreteszi!) a videón látható módszerrel, csak csavarlazítóval megcsináltam. Tényleg nehéz egy embernek, a videón a nagymama nem véletlen van ott segíteni. A polaritás mindegy, az injektor gumitömítését kend be valami zsírral, mert a szuri nem megy rá, gyűri a gumigyűrűt. Szóval ennyi, egyáltalán nem ördöngösség. Ja, áztatás után ecsettel adtam neki. Sokan írták, hogy vidd el ultrahangos tisztítóba, elviheted, de szerintem az legfeljebb a külsőt tisztítja, az az ambrazív anyag, amit az ultrahangos tisztítóba tesznek, az az injektor nyílását, ahol porlasztja a nyálat, oda nem jut be, mert szerintem a szemcséi nagyobbak. Vagy ki tudja, de nekem ecsettel így sikerült. Kb. 5 perc az egész.
nekem a másik motoromban egy 70-es DR van, sok-sok csere után azt kell mondanom, hogy egy ekkora hengert 86-os főfuvival érdemes minimum. Pörgősebb henger meg még nagyobbal. Az lehet, hogy ha nem ütöd-vágod, akkor egy hajszálnyival kisebbel is eljár, de szinte tuti, hogy ha valamiért meghajtod, akkor megsül. A cimbim esetét ha el tudnám neked mesélni...
http://youtu.be/h2qPT_BLcrw
Na, ez a rendszer eladóvá vált. Minden, Kompresszor, injektorok, injektor fej, KETTŐ benzinpumpa, ECU, és persze a légtömegmérő.
Egyben szeretném, átalakítom karbisra, akkor fogok jól aludni.
lac1@freemail.hu
Árakat mondjatok ti, gyorsban szeretném eladni.