Erre gondoltam most én is hogy E jelzés biztos nincs rajta.
Volt még piros féklámpa is egümotors-on az is ilyen olcsó azon se hiszem hogy van E jel.
Italmondo-n van egy új gyári 11ezerbe azt veszem majd meg.
sziasztok!
Mikuni karbihoz 90-es vagy 95-ös fúvókát tudja valaki hol tudok venni,rendelni?
Csak szetteket találtam de nekem csak a főfúvókára lenne szükségem
Ha akar megbüntet, mert nem gyári tartozék. Biztos vagyok benne hogy még csak nem is E jeles, hanem kínai cucc. Mondjuk a robogókat annyira nem szokták szopatni, ha már pirosan világít és nem vagy nagyképű a rendőrrel, akkor nem szoktak harapni....
Fehér féklámpáért nem tudjátok büntet a rendör?
Mert nekem a gyárinak a foglalata szét van rohadva elég sokszor
nem világit a féklámpa nem érintkezik. Foglalatot meg nem lehet külön venni. ilyet vennék
Olyan gondom volna, hogy az izzó "foglalat" az egyik lámpában el van törve, a másikból kiszedhetetlen. Nincs valakinek véletlenül egy jó elfekvőben Old-hoz ?
Az állórész is marad ahogy volt. A forgórészről (lendkerék) le kell pucolni a jeladó pöcköket, csak egyet kell meghagyni, ami a gyújtásjelet fogja adni. Felső holtpont előtt. Én csak egy gyújtás modult építek, amit te bekötsz. 5 szál vezetéket kell neki bekötni, nem nagy dolog. Kell egy test, kell egy kábel a gyújtás jeladótól (a másik kábelét testre kell kötni), kell két szál vezeték a gyújtótrafótól és kell egy +12V a gyújtáskapcsolóról vagy az injektor reléről. Nem jó hozzá a gyári trafó, mert az tirisztoros trafó és kicsi az ellenállása. 0.3-0.8 ohm körüli. 12V-os Simson megszakítós trafó kell hozzá vagy régi trabant vagy wartburg. A hengerfejbe érdemes normál gyertyamenetet vágatni az injektor helyére, a régi gyertya helyét pedig ledugózni. Ezt csak azért érdemes megcsinálni, mert a normál méretű gyertyát nehezebben köpi be a motor. Plusz ki kell szedni a levegő kompresszor görgőjét, hogy ne működjön feleslegesen és mehet vissza a helyére. Ezután a motor már keverékkel fog üzemelni, tehát neked kell előkeverni a benzint és az olajat a tankba. Ennyi a hátránya, viszont az előnye a megbízhatóság.
70es SR oldba 74es főfùvóka nem kicsi szerintetek?
Ma amúgy elkezdett nagyon csörögni,zörögni a hajtás felöli oldalon.Levetem a oldalát és forgása közben a variátor nem teljesen jár egyenletesen,viszont nem kotyog egyáltalán.Csapágyas lenne?
Köszönöm a segítségeteket elöre is!
Na csak szétszedtem a hajtóművet.
A bemeneti tengelynél nem látom tisztán, hogy hogyan kell kivenni azt, hogy onnan is ki tudjam venni a szimmeringet és a csapágyat.
Esetleg tudnátok segíteni?
Akkor a blokkon mit kel faragni ? A gyujtás álorészét csinálod akkor ha jol értem és kábelköteget meg én csinálom meg ? Másik zrafoval nem megy el pl a azal ami volt a ditech köteghez ? Érdekel amint lesz kp
Első körben vegyél be egy szem xanax-ot, hogy megnyugodj. Másodsorban mintha írtam volna hogy: "ezért szoktam hozzá egyedi gyújtást építeni, meg picit meg kell variálni a blokkot is..." A gyújtás ára 11.500,- pénz, postával. Ez egy egyedi építésű FET gyújtás. Boltban ne keresd, mert készen nem kapható, csak nálam. Én tervezem és építem őket. Amellett kell még pár dolog. Simson 12V-os, megszakítós gyújtótrafó, pár méter kábel, meg egy kis gépmunka. Ha komolyan érdekel, akkor visszaolvasol, mert már leírtam ezerszer. Meguntam, nem írom újra. Ahogy főnökasszonyom mondaná: "Nem kell neked a világ összes gondját megoldanod...". És milyen igaza van.
Volt még piros féklámpa is egümotors-on az is ilyen olcsó azon se hiszem hogy van E jel.
Italmondo-n van egy új gyári 11ezerbe azt veszem majd meg.
Mikuni karbihoz 90-es vagy 95-ös fúvókát tudja valaki hol tudok venni,rendelni?
Csak szetteket találtam de nekem csak a főfúvókára lenne szükségem
Mert nekem a gyárinak a foglalata szét van rohadva elég sokszor
nem világit a féklámpa nem érintkezik. Foglalatot meg nem lehet külön venni.
ilyet vennék
Olyan gondom volna, hogy az izzó "foglalat" az egyik lámpában el van törve, a másikból kiszedhetetlen. Nincs valakinek véletlenül egy jó elfekvőben Old-hoz ?
Pontos lista.
Érd: honda4022@gmail.com vagy ami még jobb: 0630/725-5588
Ma amúgy elkezdett nagyon csörögni,zörögni a hajtás felöli oldalon.Levetem a oldalát és forgása közben a variátor nem teljesen jár egyenletesen,viszont nem kotyog egyáltalán.Csapágyas lenne?
Köszönöm a segítségeteket elöre is!
Ez a motorom, tudja valaki milyen ennek a gyári gyertyája?
http://www.easyparts.it/choose...
A bemeneti tengelynél nem látom tisztán, hogy hogyan kell kivenni azt, hogy onnan is ki tudjam venni a szimmeringet és a csapágyat.
Esetleg tudnátok segíteni?
Azt szeretném megtudni hivatalosan mi az eljárás lényege?