Sr50 streeten szeretném a hátsó kihajtó tengelynél levő szimmeringet kicserélni. Szét kell hozzá szedni az egész hajtóművet vagy kívülről is megoldható a dolog?
gondolkodtam azt nem e lehetne meg csinálni ,hogy a ezt a ditech kábelköteget meghagyni és gyujtást és a kötegből kivenni aszt ami nem oda valo , mert gyujtásom volt ment is meg minden de szerintem karbifelőligond volt azért nem ment 12mm es karbi kicsi szerintem az eladnám valami kis pénzért is akár , nah szóval az lenne a terv szigetelés le és amit nem használok szálakat ami nem kell aszt kivágni áthidalni stb amugy is találtam olyan csatit ami elenálásal volt át kötve
Járt az agyam, mert kezd a Ditech-ből elegem lenni, hogy bele lehetne-e faragni a Ditech hengerfejbe egy normál gyertyát? Ahogy nézegettem elvileg talán... Olcsóbb is lenne, meg a nagyobb gyertya nehezebben is menne talán tönkre. Amit bukhatok vele, egy bontott hengerfej, meg amit kér a marós. Az végül is talán határeset.
A ditech lendkereket, hengerfejet és levegő kompresszort meg ne add el, mert ha mégis motor szeretnél faragni belőle, akkor az kelleni fog hozzá. Az ECU, olajpumpa, benzinpumpa, injektorfej, fojtószelep az mehet...
Na vájjá. Csak szólok hogy tudd. A karbisról nem tudod csak úgy egyszerűen átrakni a gyújtást és a lendkereket, mert totál semmi köze egymáshoz a karbisnak és a ditech-nek. Ezért szoktam hozzá egyedi gyújtást építeni, meg picit meg kell variálni a blokkot is.
http://www.sportmotor.hu/motor... hello itt van a link külön nem irom ide is , van egy sr 50 em darabokban tegnap óta mert roszalkodott és szét szedtem , nó de kiderül ,hogy ez gyárilag ditech kábelköteg , ditech blokk om van meg van jó pár dolog a ditech hez , is de nekem már karbis volt automata szívatóval képeken látszik ! karbit és ami ditech eladnám vagy cserélném normál karbisra ugyan ugy piagiora vagy de blokkot is vagy egyben ha kell valakinek mindene meg van működö motor volt uj dugokell, első telokba uju szimering jo még az akkuja , kulcsa is van stb malossi kuplung uj kontraszt rugi jo szij stb ! lécíves segítsetek mert most beszívtam rendesen sajnos a burkolat allati rejtelmet nem láttam :(
Az olvasottak alapján eljutottam odáig,hogy reggel az első pár elindulásnál szinte teljesen jó és utána magasabb fordulaton is jól működik.(talán egy picit nehezek a görgők.) Viszont ahogy melegedik úgy elkezd csúszni elindulásnál. Bár már csak egy kicsit csúszik meg kb az első egy méteren utána meg már jó.
fesszabit kicseréltem...
Az elég szarul nézett ki.
De így már megoldódott a világítás probléma..
Viszont a meghajtással nem tudom mit csináljak.
Már többször állítottam be meghajtást és viszonylag jó is volt de az az elindulás az gyenge pontom. Valahogy ott mindig megcsúszik a szíj.
Több robogónál is mindig valamit ott baszok el.
Ez az egy jó volt idáig de most már ezzel is kellene csinálnom valamit.
Esetleg tudna valaki segíteni,hogy mire kell figyelni,hogy elindulásnál is jól működjön...
Helló!
Már rég voltam itt.
Nem volt semmi gondom a géppel de ma kitett magáért.
Kezdte azzal,hogy a hátsó izzón kívül mindent izzót kilőtt..
Gondolom ez feszültség szabályzó hiba mert beletettem egy új izzót és nagyon fehéren világít és az akkun mindenféle feszültséget mértem járó motornál 7Vtól egészen 17V mindenféle ugrált..(mitől megy tönkre egy feszültség szabályzó?)
Meg amit még nem tudok,hogy mitől van és ezt is ma kezdte,hogy alapjáraton járó motornál húzok gázt,hogy elinduljak és az első 5 méteren csúszik a szíj utána ejt egyet a fordulaton és utána már tökéletesen működik.
A segítséged előre is köszönöm.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e a bendix kopott ha nem indul önindítózáskor. Hidegen igen, viszont ha melegebb az idő akkor csak pörög, de nem kapja el. Megnéztem, nem vettem észre, hogy kopott lenne, bár annyira nem értek hozzá...
Sziasztok!
Segítséget kérnék a hozzá értőktől! Aprilia SR 50 gyertyahézagot mennyire állítsam be? A gyári szervizkönyv 0.6-0.7-t ír? Rakjam 0.65-re?
Köszi szépen!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek mi okozhatja a következő jelenséget piaggo blokkos sr ditech factorynál:
Két nap állás után könnyen elindul, de aztán le is ál, olyan 2000-res fordulatig pörög fel alapjáraton miután elindítom hidegen, aztán megáll. Egy ditech ilyent nem csinál, meg az enyém sem szokott. Ha húzok neki gázt akkor felpörög meg megy is, de hidegen nem szoktam pörgetni, mindig szoktam várni egy percet had ketyeregjen, és csak utána szoktam vele menni. A lényeg hogy két háromszor rá kell indítani mire elindul. Miután melegedett kicsit elindulok vele, de amíg nem éri el az üzemi hőmérsékletet és húzok neki egy nagyobb gázt akkor néha rángat.
Utána nem szokott leállni, de mintha miután bemelegedne gyengébb lenne mint volt, de ezt lehet hogy már csak beképzelem.
Sziasztok!
Kinéztem egy Leo Vince kipufogót a DiTech-emre. Mik az előnyei? Menet teljesítményen érezni lehet valamit? Halkabb lenne vagy hangosabb tőle? Jelenleg a gyári kipufogó van rajta.
Igazán nincs mit! Örülök, ha tudtam valamit segíteni! :-)
Én használtan vettem, ezért nem tudom, hogy mi van a motorban. Pöccre indul, nagyon jól gyorsul.
Köszi
lac1@freemail.hu
Fogok vele játszani..
Az elég szarul nézett ki.
De így már megoldódott a világítás probléma..
Viszont a meghajtással nem tudom mit csináljak.
Már többször állítottam be meghajtást és viszonylag jó is volt de az az elindulás az gyenge pontom. Valahogy ott mindig megcsúszik a szíj.
Több robogónál is mindig valamit ott baszok el.
Ez az egy jó volt idáig de most már ezzel is kellene csinálnom valamit.
Esetleg tudna valaki segíteni,hogy mire kell figyelni,hogy elindulásnál is jól működjön...
Már rég voltam itt.
Nem volt semmi gondom a géppel de ma kitett magáért.
Kezdte azzal,hogy a hátsó izzón kívül mindent izzót kilőtt..
Gondolom ez feszültség szabályzó hiba mert beletettem egy új izzót és nagyon fehéren világít és az akkun mindenféle feszültséget mértem járó motornál 7Vtól egészen 17V mindenféle ugrált..(mitől megy tönkre egy feszültség szabályzó?)
Meg amit még nem tudok,hogy mitől van és ezt is ma kezdte,hogy alapjáraton járó motornál húzok gázt,hogy elinduljak és az első 5 méteren csúszik a szíj utána ejt egyet a fordulaton és utána már tökéletesen működik.
A segítséged előre is köszönöm.
Ja és egyébként fekvő levegős mináról van szó.
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e a bendix kopott ha nem indul önindítózáskor. Hidegen igen, viszont ha melegebb az idő akkor csak pörög, de nem kapja el. Megnéztem, nem vettem észre, hogy kopott lenne, bár annyira nem értek hozzá...
Segítséget kérnék a hozzá értőktől! Aprilia SR 50 gyertyahézagot mennyire állítsam be? A gyári szervizkönyv 0.6-0.7-t ír? Rakjam 0.65-re?
Köszi szépen!
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek mi okozhatja a következő jelenséget piaggo blokkos sr ditech factorynál:
Két nap állás után könnyen elindul, de aztán le is ál, olyan 2000-res fordulatig pörög fel alapjáraton miután elindítom hidegen, aztán megáll. Egy ditech ilyent nem csinál, meg az enyém sem szokott. Ha húzok neki gázt akkor felpörög meg megy is, de hidegen nem szoktam pörgetni, mindig szoktam várni egy percet had ketyeregjen, és csak utána szoktam vele menni. A lényeg hogy két háromszor rá kell indítani mire elindul. Miután melegedett kicsit elindulok vele, de amíg nem éri el az üzemi hőmérsékletet és húzok neki egy nagyobb gázt akkor néha rángat.
Utána nem szokott leállni, de mintha miután bemelegedne gyengébb lenne mint volt, de ezt lehet hogy már csak beképzelem.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Kinéztem egy Leo Vince kipufogót a DiTech-emre. Mik az előnyei? Menet teljesítményen érezni lehet valamit? Halkabb lenne vagy hangosabb tőle? Jelenleg a gyári kipufogó van rajta.
Loctite... elég drága volt. Most nem nézem meg a garázsba mi az.
Picit ér bele, sztem. Öcsém szerint nem. Szóval... fasza :D
Mennyivel jobb mint a gyári? Megéri lecserélni?
Én használtan vettem, ezért nem tudom, hogy mi van a motorban. Pöccre indul, nagyon jól gyorsul.