Fateromnak van egy 2003-as SR50LC-je, Morini blokkos.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy hány grammos vario görgők kellenek bele gyárilag?
Illetve, az elektronikájával van valami, a szerelő adott egy "dobozt", hogy "ilyet" túrjak a neten, de semmi hasonlót nem találtam eddig... ennyi felirat van rajta: "AET 16.754.128". Bármilyen segítség jól jönne! Köszönöm! Széles utat!
Sziasztok. Érdeklődnék,hogy benzinpumpa tartó gumibakot szereznék cserélni.At a csövet ami a pumpáról az injektorra megy levehetem? Ha nincs beindítva ugye nem fog jônni a benzin?
Köszi szépen! Valószínű, hogy rosszul tudták. Lehet azért, hogy rendeljek még egy rugót. De azt nem tőlük fogom rendelni. Lehetséges, hogy azért torpan meg időnként 50 körül mert fújt a szél és visszafogom? Este jöttem haza a melóból és semmi torpanás!
Tévednek.A gyári kontraszt ~40kg-mal nyomható össze.A piros malo 40-42,a sárga 32-34.Könnyebb görgővel tudod eltüntetni az ejtést.(vagy uehez a görgőhöz erősebb kontraszttal)
Kipróbáltam, de a gyorsbilincs tekerője egymás mellett van, és nehezen fér el, másrészt ez a csonk olyan sima, hogy úgy meg kell húznom mint az állat, mert a pumpa miatt kinyomja mellette, de ha megtépem, akkor szétbarmolja a csövet. megnéztem és a bilincs helyén megváltozik a cső struktúrája, és más jellegű gyakorlatból tudom, ha bilincsezek egy csövet és nem pont ugyanoda kerül vissza a bilincs, akkor már ereszt is. Sajnos erre oltári szopások árán jöttem rá. Az van még lehetséges megoldásként, hogy teszek rá egy darab csövet, azt valami tömítővel rágyógyítom és teszek utána két Vicma gyorscsatlakozót, akkor az legalább a nyálat is elzárja, de hát az sem ingyé' van...
Azért rakattam bele a sárga Malossit, mert ahonnan rendeltem azt mondták, hogy a sárga hasonlít legjobban a gyári erősségre. A gyorsulásával meg vagyok elégedve, csak ez a megtorpanás kicsit furcsa.
Miért raksz a gyárinál gyengébb kontrasztrugót bele?A morini blokkos sr-ekben a gyári=piros malossi.Gyenge a kontraszt,ill nehéz görgő miatt elvált a vario,ezért a fordulatejtés,és emiatt a gyorsulás csökkenés.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kb. 50 km/h-nál picit megtorpan a motor időnként, de utána 60-tól meglódul mint előtte 50 alatt. Főleg fékezés után csinálja ha húzom a gázt és lassítani kell. Igaz a 7.5 grammos görgők helyett 7.75 Stage6 görgők vannak, új sárga Malossi kontraszt rugó, kuplung félidős (elvileg) gyári, szíj új Mitsuboshi, gyári kipuff katalizátor nélkül, schúber tű lejjebb lett téve 1 vagy 2 állással. Menetfelszereléssel együtt kb. 115 kg-t visz a motor. Gondolom ebből is adódhat!? Az SR 50 Morini blokkos Katana motoros.
Köszönöm szépen előre is a tapasztalatokat, véleményeket!
Üdv! Problémám a következő: 96-os, két csíklámpás SR-em van. Szétszedtem a karbit, rég volt már takarítva, összerakás után azonban ömlött a benzin a hengerbe. Elméletileg minden jó, benzincsap lehet a hibás? Mert amikor lehúzom a benzincsövet, úgy hogy nem jár a motor, van hogy folyik a benzin. Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.
Lassan 1 éve egy aprilia sr 50 r-t hajtok.(teljesen gyári, csak egy Leo TT dob van rajta pluszba) Egy érdekes probléma ütötte fel a fejét. Kb 1 hónapja történt, h indítom önindítóról, egy pillanatra beindult..majd leállt..utána legalább 25-30 rúgás kellett, és csak akkor indult...)önindítóról meg csak teker teker..de semmi) viszont utána amint bemelegedett, hibátlanul indult elsőre hidegen is. 1 hónapig újra minden rendben volt, indult elsőre mindig..de tegnap megint ugyanezt produkálta mint a jó múltkor..:S Ma reggel próbáltam, megint pöccre indul...Mi lehet a probléma? Meg mostanában észrevettem, 2 alkalommal is előfordult, h kanyarból ahogy gyorsítok ki, egy pillanatra szinte befullad..(2-4 mp)aztán ki lő rendesen ahogy kell? Mik lehetnek a problémák? Előre is köszönöm a segítséget!
Na látod, az etanolnak pont semmi köze ehhez, mivel az elég a benzinnel együtt. Keveredek a vízzel az oké, de az szintén elég (persze ésszerű határok között) a benzinnel. A kompresszor (sűrítés) miatt keletkezik ott víz. Természetes állapot. Az autókban is keletkezik víz, ami le is csapódik a szelepfedélen, sőt az egész motorban is. Ez aztán keveredik az olajjal és lesz belőle zöldes-sárgás trutyi. A ditechnél a forgattyús házban lévő vízpára tud keveredni a bent lévő 2T olajjal. Ha mindig rövid távokra használod a robogót (vagy az autót), annál több trutyi lesz benne, mert nem bír felmelegedni rendesen és a víz nem párolog el. Ezért szoktak berakni egy vízlecsapató szerkentyűt, ami megfogja a vizet és a trutyit, ami aztán egy egyszerű gombnyomással le tudsz üríteni. Így az injektorfej és a nyomásszabályzó tisztább levegőt kap.
Fateromnak van egy 2003-as SR50LC-je, Morini blokkos.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy hány grammos vario görgők kellenek bele gyárilag?
Illetve, az elektronikájával van valami, a szerelő adott egy "dobozt", hogy "ilyet" túrjak a neten, de semmi hasonlót nem találtam eddig... ennyi felirat van rajta: "AET 16.754.128". Bármilyen segítség jól jönne! Köszönöm! Széles utat!