Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, kitakarítottam a nyomásszabályzót. Olyannyira tapad a gumi, hogy csak kissé (atomnyi vastagságban) megzsírozva cuppant össze.
Azt kérdezném, hogy miért kormolódik a gyertya, ha abban a tányérban van nyál? Az enyémben úgy volt, hogy a tányér fala volt csillogó a benzintől. Azt is megkérdezném, hogy külföldi oldalakon látom, hogy kicsi vízleválasztót építenek bele a levegős részbe, mert ugye a mostani benzinekben már relatíve sok az etanol, az meg megfogja a vizet, így belekerül az injektoros részbe is. Volt egy kép valahol, ahol a srác pár ezer km után kiöntötte abból a kis tartályból ami benne, volt, hát, szörnyű...
Szóval miért baj, ha a tényérban valamilyen folyadék van?
Ditechnél és általában a robogóknál külön tartályban van a 2T olaj. Ditechnél a szívócsonkban, karburátornál a karburátor egy külön csöcsén nyomják be az olajat. Így évek múlva sem válik ki a benzinből az olaj, nem ül le a tank aljára (mint a Simson, MZ és társainál) és nem képez csúnya zöldes-sárgás taknyot ha nem használod a motort 1-2 évig.
Külön megy a hengerbe az olaj?mi van?!
Uh, pedig néztem ezt az oldalt, de ez valahogyan elkerülte figyelmemet...
Ez volt benne. A benzincsövet ki kell cserélnem valami másra, ez csak hellyel-közzel szorul rá direktben a réz csonkra.
Így jól van,ahogy betetted.
http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Na, megint kéne gyorsban egy kis segítség, a nyomásszabályzó tányérjában volt egy fekete műanyag karika, elfelejtettem, hogy hol is volt. Elvileg itt, de valóban itt a gumigyűrű tömítés felett?
Nincs most itthon tolómérő, ezért nem tudtam pontosan megmérni.
Addig képek a tárcsáról :
http://kepfeltoltes.hu/140530/100_5820_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
htt
p://kepfeltoltes.hu/140530/100_5821_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv
Először kipróbálom, hogy ha kitisztítom a hornyot, akkor tömít-e még ezzel a vacakkal. Aztán... Meglátjuk, de bizakodom, mert nem itt eresztett, hanem a gyorscsatinál.
Szevasz ! Nekem van a régi mocimból, habár nem új, de még cserehatár fölött van valamivel. 1szezon még biztos benne van, ha érdekel akkor adj egy mail címet. 2000ért megszámítanám.
Factory ditechnél elindulás után egy bizonyos fordulaton rezeg valami a blokk elől az aksi oldala felől. Lehet a penzinpumpa? A tartó gumibakja le van szakadva,most rendeltem egy másikat. Néztem már alapjáraton egy bizonyos fordolatig de nem tudom honnan jön........
Óvatosan az ilyen löttyökkel. Annó 2T Trabant-ba raktam Winn's üzemanyag rendszer tisztíó folyadékot. Jóval kevesebbet mint kellett volna. A Trabi Miskolcról hazafelé 100-120-as tempóval jött, olyan érzésem volt, mintha egy legalább 2500-ös turbós gépben ülnék. Előzgettem fürgén mindenkit. Hazaértünk, erre alig akart beindulni. Az egyik hengerfej tömítést szó szerint kiköpte. Eltűnt a fele alu tömítés. Sebaj kicseréltem. Elindultam a kútra hogy rátankoljak (felhígítsam) a cuccot, de nem értem ki, csak az utca végéig. Kilőtte a másik henger tömítését is....
Miért? Beszéltem a pesti céggel aki foglalkozik vele 2t olajba is lehet tenni főleg így jó, hogy nem a benzinnel keveredik az olaj,ha nem külon megy a hengerbe. Van külön autóba való, az enyém robogóhoz kvad,motoros csónak fűnyíró stb. 600 cm3 alatti 2 ütemű motorokhoz való. nézd meg neten " NANO ENERGIZER"
2 ütemü motorolajba hiába rakod bele.
Sziasztok. Használt már itt valaki "NANO ENERGIZER" olaj adalékot? Ém most kaptam egy ismerősömől ajándékba. 30 ml 6000.-ft. 7,5 ml kell egy liter olajba, 10-21 % fogyasztás halkabb motorhang,brutál teljesítmény, platina ceramik bevonat a henger falán, ami 30.000km -ig nem kopik le. Én ditech- be raknám......
Vanakinek vélemény?
Sziasztok! Keresek aprilia sr 50 (99') körlámpásra első féktárcsát.Köszönöm
A tövében lévő "O"-gyűrűt kell cserélni egy picivel nagyobb átmérőre aminek az anyaga FPM viton legyen. Innen meg is tudod rendelni: http://www.itbkft.hu/
Széttúrtam, itt egy kép, hogy milyen az a csonk... Ezért gondolom - és reménykedem - hogy ilyen állapot lehet máshol is.
N.S.
Neked is köszi, meg mindenkinek a segítő szándékot. Amúgy az egyik az előző tulaj barmolása miatt veszendőbe ment, én csak az utolsót rúgtam bele. most megy a rá csonkra direktben bilinccsel.
Ez a csonk az, amelyik a pumpáról jön, a másik, a visszamenő meg teljesen jó, nem is értem, ez hogyan lehet.
Ebben a kipufogóban van katalizátor?
Azt a két fület össze kell nyomni,és közben húzni.Így le kell jönnie.
Es mi a legtutibb megoldas? Lehet, kiveszem, mert atvizsgalaskor lattam, hogy a gyari benzinszuro teljesen elmallott, a darabkai ott voltak mindenhol, ha
Szerencsem van, akkor egy kicsi darab beszorult a tomitesi feluletre...
Ez egy 10 ezret futott motor, csak evekig nem hasznaltak es a benzin belerohadt, nem tudtak megcsinalni, ezert tudtam megvenni bagoert.
Eladó! Szép állapotban!
Érdeklődni: tiborpapp900810@gmail.com!
Közben rájöttem, hogy ezek szerint a gyorscsatis verzió van a te motorodon, csak nem értettem a bilincses témát.Ha tudsz azért egy képet rakhatnál fel a tisztánlátás végett. A csészének elvileg száraznak kell lennie (ha ez nem igaz akkor a többiek úgy is kijavítanak) mert ha nem az a membrán repedezettségére ill. szakadására utal, ami aztán a gyertya állandó kormolódásához vezet.
http://italmondo.hu/shop/27-mo...

Ez mire jó egyébként? Mit lehet ezen tuningolni?
Gondoltam erre is, de azért nem mertem nekiállni, mert láttam, hogy a csonkon van még egy plusz gumitömítés is, és a bilincset is úgy meghúztam mint a fene, és mégis. Szóval nem is biztos, hogy a cső és a csonk között enged, lehet, hogy a réz csonk és a gyorscsatlakozós csonk között, mert valamiért úgy rágyógyult, hogy pl. én le sem tudtam szedni, igaz, nem is láttam még ilyen csatlakozót, de azt gondolom, hogy a két fület ki kell hajtogatni, és úgy jön le. Az mondjuk érdekes, hogy pont az engedi kicsit a nyálat, amelyik le-föl csúszkál a réz csonkon, gondolom, ott lehet a hiba, csak nem tudom, miért nem jön le a műanyag csonk a rézről.
Van ezek között különbség? Azt látom, hogy az egyik gyorscsatlakozós, a másik meg nem, de azon kívül?
Azt mondjuk nem mondom, hogy porszáraz volt a belseje, mert annak kéne lennie?