Azért rosszak, mert sokkal érzékenyebbek mint a karbis társaik. Míg a karbisnak ha kicsit kopott a motorja, vagy változik a keverékképzés kopás miatt megy és kész, addig a ditech nem. A ditechben található egy csomó speciális alkatrész ami rohadtdrága. (benzinpumpa, kompresszor, injektor, pillangószelep). Iszonyat kevesen értenek is hozzá normálisan, tehát ha baj, majdnem magadra maradsz. A gyertya pl 2 rongy bele. Elkezdi köpködni nem lehet kiégetni fogy a cash....
Hello! Venni akarok egy sr50 ditech et , de félek mert mindenki azt mondja hogy nem jó az injektoros motor , volt már sok motorom de eddig csak karbis volt mindegyik. Tényleg nem jók az injektoros motorok?
Sr 50 streeten ha szíjat szeretnék cserélni, akkor mi az, amit még érdemes kicserélni rajta? Illetve tudtok helyet ahonnan gyári cuccokat tudok venni? Válaszokat előre is köszönöm.
Nem tudom, én sajnos nem értek hozzá!
2003-as moci, használtan vettem. Igazából nagyon nem csörög csak kicsit. Ha nem megy mostanában tönkre és nem okoz kárt a motornak akkor nem baj.
Nem.
Jogsuvak egyutt.
Anyagilag jobban jarsz.
Sose lesz eleg a kicsit gyorsabb.
Hiaba koltedz ra x penzt.
Mindig fog kelleni y,z,k penz is.
Es a vegen mar a vaz nem oesz eleg meg a fek.
Köszi a segítséget.
Akkor az lesz a vége,hogy kap új görgőt,szíjat,és beletörődök,hogy annyit megy,amennyit :) Inkább tartósan szeretném használni(ezért is gondoltam,hogy kímélem nagyobb sebességnél). :)
Cserélgetheted az áttételt, de akkor meg lustább lesz a masina. Városban hátrány. Többet kell dolgoznia a kuplungnak, szíjnak, variónak, ezért hamarabb kopik majd.
A Leó-kkal csak óvatosan. Aranyárban vannak a cuccok hozzá, ezért a 95%-uk lepusztított szar. Mindenki csak nyúzza őket, de mikor baj van és megtudják az alkatrészek árait akkor gyorsan eladják "felújítottként". Ha ilyet nézegetsz, akkor keress egy hozzáértőt és nagyon, de nagyon(!) nézzétek/hallgassátok meg hogy "mit beszél" a blokkja. Ha veszel egy szart, akkor a motor eredeti árának kétszeresét is ráköltheted alkatrészekre. Csak példa: új varió: 38-40e, új henger-dugó-gyűrű: 100-130e, szétmállott kartercső: 5-6e, karbi membrán: 16-20e és sorolhatnám...
50es papírral? Jelenleg nincs jogsim nagy motorra,ezért akarok ebből kihozni egy kicsivel nagyobb végsebességet. Leonardót néztem,de egyből bukta lenne,mivel nincs belőle 50-es.
Sziasztok!
Gyári karbis sr-re mit ajánlotok,hogy magasabb utazót tudjak vele tartani? Jelenleg óra szerint 80at tud. Mekkora görgőt tegyek bele,hogy pl 70-75-nél ne pörögjön annyira? (gyári 5,5 tudom)
Végáttételen gondolkozok,van hozzá újan 20000ft-ért 10-30% al hosszabb áttétel. Szerintetek mekkorát bír el egy gyári 50-es blokk?
Ha egy ditech gyertya a porcelán mellett szikrázik, akkor felejtsd el hogy az nyomás alatt jól fog működni. Ki kell égetni gázlámpával, egészen addig, míg a belső porcelán szépen el nem kezd kicsit pirosodni. Ekkor leég róla a korom és újra használható. Gáztűzhelyen ne is próbálkozz, mert kevés neki. Arra is figyelni kell, hogy először a testelektród fog vörösen felizzani, ezt kerüld el, mert elég. Szépen körkörösen kell melegíteni a gyertya középső elektród és belső porcelán részét. Vagy marad az új gyertya, ami nem olcsó. A helyedben kipróbálnám a Denso U24ESR-N gyertyát. Bár ha már köpködi és kormolja, akkor nem a gyertya lesz a hibás... A levegőszűrőt mikor pucoltad utoljára?
Ha a képen bekarikázott részt szétszeded és üzemanygot, vagy habos dzsuvát találsz benne akkor a nyomásszabályzó szeleppel lessz a probléma ( nekem is ezeket a tüneteket produkálta csere előtt). Ezt a kis alkatrést Hári Sanyinál tudod megrendelni itt: http://www.hstuning.hu/content... de előtte hívd fel ezen a számon +36 70 299-0525
DiTech-es problémám van,. Tudom, olvassak előbb, olvastam is, de 40 ezret nem tudok.
Kicsit hosszú lesz, de hát..
Szóval vettem egy 10 ezret futottat, mert a gazdája nem bírt vele, persze csak a benzinpumpája volt szar, vettem bele, de aztán az is megállt, tisztogatás közben eltört az a műanyag piston benne, csináltam rézből, az jó is.
Szóval. Használtam a motort, teljesen jó volt, de nem mért a benzinszintmérője, és egyszer unatkoztam és szétszedtem, hát a benzin megette a réz érintkezőket. De aztán észrevettem, hogy az üzemanyagszűrő teljesen eltűnt, szétporladt, ezért vettem bele egy külsőt, azzal nincs is baj, jól működik. De. Összeraktam a motort és mos jön a baj. Elindult, az alapjárat mondhatni hibátlan, de gázadásra hidegen durrogva felpörög, durrog-kihagy. Azt hittem levegős lett, hagytam alapjáraton ketyegni, bemelegedés után meg gázadásra fullad, mint amikor a hagyományos robogókon el van tömődve a fúvóka.
Szétszedtem, a benzinpumpa nyom, nincs eltömődve, tartja is a nyomást, megy több óra, majdnem egy nap után is, amikor levettem a benzincsövet a képembe vágta a benzint. Amikor használni lehetett, nem füstölt, nem indult nehezen, nem hagyott ki, teljesen jó volt. Kiszedtem az injektort, kipucoltam a youtuben látható módon, amikor fecskendőt erőltetnek az injektorra és aksi segítségével átporlasztják a tisztítót. Az is jó. A levegőt nem tudom megmérni, de mivel használtam a motort, gondolom az is jó. A hőgombát ki tudom mérni, de a manuálban félrevezető értékeket találtam, most hirtelen úgy emlékezem, hogy amikor két hete még azok a hidegen voltak, akkor olyan 6-7 fok volt a garázsban és akkor asszem 6 kOhm-ot mértem, ma a melegben pedig 2-t. A benzinpumpa által szállított mennyiségről alább egy videó a link alatt. Ebben szeretnék tanácsot kérni, lehet, hogy a gyertya az? Amikor kivettem ma, tiszta kormos volt, de száraz, szikrapróbánál láttam, hogy szikra nemcsak a két elektróda között volt, hanem a középső elektróda és menet szélén is, de ha megtörölgettem a gyertyát, akkor ott volt csak, ahol lennie kell. Szóval lehet az is rossz, de mi magyarázza azt, hogy melegen máshogy rossz, mint hidegen? https://www.youtube.com/watch?...
Nekem most az SR 50-be Stage6 görgők vannak + Mitsuboshi szíj, és indulásnál kicsit csörög valami. Elképzelhető, hogy a görgők? Álló helyzetben nem csörög.
Köszi szépen!
Üdv.
Segítséget kérnék:Dellorto PHBN 12-es karbin szeretnék alapjáratot állítani
csak nem tudom melyik csavar az alapjárati és melyik a keverék állító csavarja.
Jelenleg van alapjárat de alacsony, és nagyobb gáznál fullad,kisebb gázhuzásnál ugyahogy gyorsul is.
Valakinek valami ötlete?
Volt ditechem nekem ez a véleményem.
2003-as moci, használtan vettem. Igazából nagyon nem csörög csak kicsit. Ha nem megy mostanában tönkre és nem okoz kárt a motornak akkor nem baj.
Jogsuvak egyutt.
Anyagilag jobban jarsz.
Sose lesz eleg a kicsit gyorsabb.
Hiaba koltedz ra x penzt.
Mindig fog kelleni y,z,k penz is.
Es a vegen mar a vaz nem oesz eleg meg a fek.
Akkor az lesz a vége,hogy kap új görgőt,szíjat,és beletörődök,hogy annyit megy,amennyit :) Inkább tartósan szeretném használni(ezért is gondoltam,hogy kímélem nagyobb sebességnél). :)
Nem tud valaki eladó sr 125-150et jó állapotban és nem arany áron? amiket hirdetnek láttam mindet.
Gyári karbis sr-re mit ajánlotok,hogy magasabb utazót tudjak vele tartani? Jelenleg óra szerint 80at tud. Mekkora görgőt tegyek bele,hogy pl 70-75-nél ne pörögjön annyira? (gyári 5,5 tudom)
Végáttételen gondolkozok,van hozzá újan 20000ft-ért 10-30% al hosszabb áttétel. Szerintetek mekkorát bír el egy gyári 50-es blokk?
DiTech-es problémám van,. Tudom, olvassak előbb, olvastam is, de 40 ezret nem tudok.
Kicsit hosszú lesz, de hát..
Szóval vettem egy 10 ezret futottat, mert a gazdája nem bírt vele, persze csak a benzinpumpája volt szar, vettem bele, de aztán az is megállt, tisztogatás közben eltört az a műanyag piston benne, csináltam rézből, az jó is.
Szóval. Használtam a motort, teljesen jó volt, de nem mért a benzinszintmérője, és egyszer unatkoztam és szétszedtem, hát a benzin megette a réz érintkezőket. De aztán észrevettem, hogy az üzemanyagszűrő teljesen eltűnt, szétporladt, ezért vettem bele egy külsőt, azzal nincs is baj, jól működik. De. Összeraktam a motort és mos jön a baj. Elindult, az alapjárat mondhatni hibátlan, de gázadásra hidegen durrogva felpörög, durrog-kihagy. Azt hittem levegős lett, hagytam alapjáraton ketyegni, bemelegedés után meg gázadásra fullad, mint amikor a hagyományos robogókon el van tömődve a fúvóka.
Szétszedtem, a benzinpumpa nyom, nincs eltömődve, tartja is a nyomást, megy több óra, majdnem egy nap után is, amikor levettem a benzincsövet a képembe vágta a benzint. Amikor használni lehetett, nem füstölt, nem indult nehezen, nem hagyott ki, teljesen jó volt. Kiszedtem az injektort, kipucoltam a youtuben látható módon, amikor fecskendőt erőltetnek az injektorra és aksi segítségével átporlasztják a tisztítót. Az is jó. A levegőt nem tudom megmérni, de mivel használtam a motort, gondolom az is jó. A hőgombát ki tudom mérni, de a manuálban félrevezető értékeket találtam, most hirtelen úgy emlékezem, hogy amikor két hete még azok a hidegen voltak, akkor olyan 6-7 fok volt a garázsban és akkor asszem 6 kOhm-ot mértem, ma a melegben pedig 2-t. A benzinpumpa által szállított mennyiségről alább egy videó a link alatt. Ebben szeretnék tanácsot kérni, lehet, hogy a gyertya az? Amikor kivettem ma, tiszta kormos volt, de száraz, szikrapróbánál láttam, hogy szikra nemcsak a két elektróda között volt, hanem a középső elektróda és menet szélén is, de ha megtörölgettem a gyertyát, akkor ott volt csak, ahol lennie kell. Szóval lehet az is rossz, de mi magyarázza azt, hogy melegen máshogy rossz, mint hidegen?
https://www.youtube.com/watch?...
Köszönöm a segítséget.
Nekem most az SR 50-be Stage6 görgők vannak + Mitsuboshi szíj, és indulásnál kicsit csörög valami. Elképzelhető, hogy a görgők? Álló helyzetben nem csörög.
Köszi szépen!
Segítséget kérnék:Dellorto PHBN 12-es karbin szeretnék alapjáratot állítani
csak nem tudom melyik csavar az alapjárati és melyik a keverék állító csavarja.
Jelenleg van alapjárat de alacsony, és nagyobb gáznál fullad,kisebb gázhuzásnál ugyahogy gyorsul is.
Valakinek valami ötlete?