Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kapd le a gyorscsatit,és ha elég hosszú így is a cső bilinccsel rögzítsd.
Szia!
Örülök, hogy jó lett a moci! A csészének a belseje ugye teljesen száraz volt, mert ha nem akkor hamarosan megint bekormolja a gyertyát. Csöveket nem cserélgetünk nem közösítünk össze vissza mert annak nincs jó vége. Ha awab bilincses akkor a bilincset és a csövet is ki lehet cserélni, ha gyorscsatis akkor nem tudom mi a megoldás. Egyébként a két ijector fej közül melyik van a te gépeden :
Na, meglett a hiba, persze, hogy a gyertya volt az. El sem akart indulni, jól felidegesítettem magam, kivettem a gyertyát, jól kiégettem, utána meg pöccre.
De az a nyomástartó szelep vagy mi, így nézett ki, lefényképeztem magát azt az izét is, de persze képszelektálás közben az is ment a levesbe, de amúgy tiszta patika belülről, szinte el sem hittem a látványt.
De lenne egy kérdésem. A benzincsövön levő gyorsszár az nem zár valami jól. Az előző tulaj feszegette, de nekem sem jött le. kilehet azt iktatni, hogy a két benzincső egy bilinccsel egyből az injektorfejre menjen, mert könnyezik az egyik.
Szerintetek ez is tönkre teszi a lámpát?
http://robogoalkatresz.euromot...ó%20aprilia%2012V%2015W%20
P26s%20halogén%20kék/3013
cdi fotó
Hello

Keresek 2000 környéki sr-be cdi-t, a fotón látható tipust.
Van valakinek eladó?

Üdv.
Sziasztok!
Ki kèrnèm a vèlemènyeteket motor ügyben hogy az mitől lehet amikor a motorral (sr50 karbis) magas fordulaton megyek kb 75 km\h ès egyszerűen olyat produkál a motor mintha nem kapna üzemanyagot ès le akarna fulladni, ha ráhúzom a szivatót akkor valamennyire magához tèr de ha megállok akkor le is fullad. Valami dugulás lehet vagy micsoda? Előre is köszi ha valaki mond valamit :D
Kössz a választ!
Szíj: gyári, Mitsuboshi.
Görgő: Malossi.
Szíjat és görgőket is akarok cserélni.
Érdemes eredetit venni vagy jobb pl egy malossi, polini?
Túlmelegedett a túl nagy izzóktól. 2*15W a belevaló.
Apropó! Első fényszórót akarok venni, mert az enyém repedt, ill. a benne levő projektor lencsék közepe vmiért tele van apró légbuborékokkal.
Tudtok segíteni hol a legolcsóbb? Mert én 37-ért találtam meg... :(
Akkor minden rendben.
Egyébként miből veszem észre, hogy a kuplungbetétek kopottak, esetleg rugókat kell benne cserélni?
Nem... Egy bizonyos fordulaton kell elindulni, de az jóval magasabb mint az alapjárat.
Nem akkor működik jól a dolog, ha alapjáraton még éppen nem indul meg és a legkisebb gázadásra elindul?
Hol kell keresni a hibát, ha szerintem magasabb fordulaton indul meg a hátsó kerék mint kellene?
Ja, és ditech-nél 0,9 a hézag!
Nincs itt ravaszság, esetleg még gyertyában a champion rg6yca (valahogy nálam az NGK nem nagyon jó a Densoval pedig be sem indúl) jelölésűt próbáld ki.
Köszi neked is, gázlámpás embert kell keresnem...
A Denso-t nézegettem én is, de nekem a gyertya helyettesítő oldal a N24EXRB-t hozta ki, mint cseretípus.
A levegőszűrőt? 30 kilométerrel ezelőtt. Vagy kevesebb.
Egy tényezőt kihagytál amit nem szeret.

A balfasz tulajt.

Na az a legpusztítóbb.
Szia, én is csak 100ast tankolok bele, tavasszal mikor előveszem veszek egy spuri injektor tisztítót ez kb 10-15 tankolás alatt belerakom. Évente új gyertya és az akkura havonta rátöltök szinte ennyi. Soha nem volt gomdom se befecskendezéssel se elektronikával. 30000 alatt ( ez 5 idény alatt) csak olyan bajai voltak ami minden motornál előfordul: kormánycsapágy 2x; szimeringek; hátsó rugóstag; és a variátorban a szokott kopó dolgok. Természetesen újkorában kijött néhány gyári hiba, de azt gariba cserélték még akkor.
Köszi, megnézem,. de félek, valami ravaszabb hiba lesz. De jó lenne, ha úgy is lenne, ahogy írod.
Szia. Mik voltak azok az alapok amit betartottál?
Nekem is ditech van,és nygyon jó......
Igaz 1,5 éve vettem,de gyakran használom,és így 40 évesen örülök neki ment egy huszonéves. Én is utána jártam,hallottam ezt is azt is és végül úgy döntöttem még is ditechet veszek. Ápogatom 100 -as benzn jó olaj mindig átnézem........
Meg vagyok vele elégedve......
Szia,
Most haza beszélek mert az enyémet el szeretném adni. Szerintem Ha valaki ért hozzá és pár alap szabályt betart, végletekig lehet használni "szinte" nagy hiba nélkül. Nekem most 30.000Km van benne, voltak vele bajaim de pont azokkal semmi amire a többiek panaszkodnak. Amik meg igen azok minden motornál előfordulhat..
Ha olyat keresel amit nem akarsz állandóan mókolni keress egy egygazdás ditech-et nyugodtan, de ha tuningolgatni szeretnéd karbisat vegyél. + A ditech tényleg 3 liter alatt eszik és megy 80-85 öt tuning nélkül.
üdv mindenkinek!

Kezdőként lennének kérdéseim.

Alany : sr50 piaggio ditech.

A kompresszor felé köpi a benzint. Elég ha kicserélem a nyomásszabályzót, vagy kel még más tömítést is a fejben?

Ha kiveszem a levegő injektort a hengerfejből, mindenképp cserélnem kell teflont?

Az ecu 20-as hibát dob. Elvileg hőgomba hiba.

De: a műszer működik, az alapjáratot is visszaveszi, ha bemelegszik.
Ettől függetlenűl lehet rossz?

Köszönöm a segítséget előre is!