Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Morini
Írtam.
És ha cseréled a szíjat, akkor keress Mitsuboshi-t, Malossi-t (lehetőleg ne kevlárt) vagy Bando-t. Görgőből meg csak Malossi, mert a többi olcsó utánzat csak kopog és csörög.
Csutka gázon egy motor sem fogja neked bírni a strapát. Ha tartósan és üzembiztosan szeretnél használni egy motort (vagy autót), akkor max 3/4-ig szabad terhelni. Ez nagyjából annyit jelent hogy max 3/4-ig húzod a gázt. Ha el volt hanyagolva, akkor ennyi km után illik azért egy új szíjat feltenni és megnézni a görgőket. Ha a szíj repedezett, a görgők kockára koptak, akkor cserélni kell. Mivel elég kevés hajtás olaj kavarok benne, azt is cserélném. Egy 10-esből megvan minden és ha más hibája nincsen, akkor még pár évig nem kell belenyúlni. A henger kopottságáról meg egy kompresszió mérés ad infót. De ha indul és szépen húz, piszkálná a fa....m.
Szi. Milyen blokk van benne? Morini,vagy piaggio?
Szevasztok fanok :D

az lenne a nagy kérdésem hogy 2004-es DiTech-ket milyen időközönként kell gyűrűzni vagy dugózni? 2990km-nél vettem meg és most jár 16000nél a mutató. Ezidő alatt már a gondolat kerülgetett hogy kell e vajon 8000-nél vagy sem. A gépkönyve 8000-nél egy C betüt ir csak ami vagy Check vagy Change akar lenni nemtudom!
Nyáron bele akarok verni szuszira egy 300km-es távot oda vissza egy-egy seggel, 2-3 megállóval 10-15 percekre és nem tudom birná e a kiképzést szegénykém. 70-et bir menni csutka gázon. Tehát csutka gázon közlekedek amikor csak lehet. :) Sok idő ja. De én szeretem ezt a kis szart :D Variátort fogok csernélni egyébként de a lényeg az hogy csutkagáz. Tuningmentes engine van benne és igy is marad.

Ha lehet akkor ne az oltogatós buzi dumával gyertek hanem segitőkész válaszokkal tapasztalatokkal! Köszi előre is!

Ja még annyit hogy szegényt igencsak elhanyagoltam ugyanis tankoláson és 2T olajon na meg persze mosáson kivűl egy aksit kapott. Szegény hajtásával azt sem tudom mit kéne kezdeni. Csapágyazás vagy valamit hogyan mikor kell mert a városiaknak szánt gépkönyv már ilyen komoly beavatkozásról nem ír semmit.
Ha tudok ezügyben is tapasztalattal szolgálni az jó lenne.
Köszi fiúk! :)
Én megnézném az egész hajtást.
Részvétem! És köszi.
Rosszul fogalmaztam! "Nem indul el rögtön, egy párszor oda kell neki rántanom a gázt"
Arra értettem, hogy beindul a motor, csak párszor oda kell húznom neki, hogy el is induljon.
Ezt a dolgot próbáltam de csak 4 bárt adtam neki a helyzet nem változott erőtlen járás alapjárati fordulatszám alatt, majd próbálok még egy tömítési tesztet a levegő ágban mert arra gondolok, hogy valahol elszökik a megtermelt nyomás, ez vagy a kompresszor vissza csapó szelepe vagy a lebegő injektor, esetleg gumi gyűrű. A helyzetet bonyolítja, hogy a motor nem itt van. A kompresszor visszacsapó szelepét szét lehet-e szedni?
Én meg sírkövet intézek, nálunk sem jó az helyzet. Estére küldöm a számlaszámot.
Szia. Igen, én voltam az a .... akinek sikerült leégetni Az szuper lenne, ha csinálnál akkor egyet! Természetesen nem szeretnélek lehúzni... Értékelem a munkád, és a rá szánt idődet is! Ezért természetesen annyit utalok, amennyit kérsz! Csak légyszives, a számlaszámod küld el, mert már azt elkevertem. Épp költözés alatt állok, igy nagy a káosz... tibcsi60@freemail.hu Ide írd meg légyszives! Köszönöm!
Neked volt hogy sikerült egyet leégetni? Jól emlékszem? Ha igen, akkor nemsoká elkészül egy, lehet a tiéd. Nem jelentkezett érte aki kérte.... Természetesen neked az ár még a régi, sőt ha jól emlékszem, akkor úgy beszéltük hogy posta költség sem lesz rajta. Ennyi 'kedvezményt' tudok adni. Tudom nem sok, de a hasznom is egyre kevesebb ezeken a modulokon. Nagyjából annyi értelme van ilyen modulokat építeni, mint vizet gereblyézni. Régebben a 10-esből még ~6-7 ezer volt az enyém, mára már nagyon felfelé kerekítve ~3 ezer. Viszont ne tudjátok meg mennyi idő elmegy velük. Nem is az összerakással (bár a 0-ról indulva annak is kell ~3 óra. Rajzolás, maratás, beültetés, teszt, majd éles teszt), hanem a kölcsön motorért rohangálással, telefonálgatással, időpont egyeztetéssel, stb. Nem igazán jó buli ez. Utánajártam hogy gyártatnám, de kizárt dolog. Olyan árat mondtak hogy leültem. Ráadásul nem úgy csinálnák mint én, hogy olyan vastag vezető fóliákat hagyok, hogy garantáltan nem fog elégni, nem úgy forrasztják mint én, hogy garantáltan nem lesz kontakhibás, forrasztási hibás, hanem minél olcsóbban, minél gagyibban. Ebből meg nem kérek. Marad a kézzel rajzolt panel, szépen felrakott ónnal, stb.
Én átnézném az egész hajtást, ha nem indul el csak több gázrántásra. lehet, hogy kuplungrugót törött, vagy bármi. A komplett hajtásra szemet kellene vetni.
Onnan, hogy indulásnál ha hirtelen odahúzom neki nyikorog, és hallom, hogy csúszik. Nem indul el rögtön, egy párszor oda kell neki rántanom a gázt. Azt olvastam máshol, hogy a kontrasztrugó egy idő után elgyengül és cserélni kell.
Kevlár szíjnál is ezt csinálta, de kicseréltem simára, de egy kicsit még mindig csinálja...
Próbálj meg külső kompresszorról adni neki levegőt.Saját kompresszorárol leveszed a csövet,és rákötöd a külsőt(5-6bart adj neki).Amikor a benzinnyomásod leesik 6barra akkor a levegőnyomásod csak 3,5bar(mivel a benzinnyomás a kompresszornyomása+2,5bar amit a nyomástartó szelep tart) ,ami kevés a normális porlasztáshoz.Mikor 8bart mérsz,olyankor a komresszorod 5,5bart nyom,ezzel már beröffen.Ha lejjebb esik akkor leáll.
Az akksira ránéztetek? Terhelő villa megvolt? Feszültségmérés megvolt?

Ezt honnan veszed, hogy csúszik? Persze, hogy csúszik egyébként, nem lánc ez..
Injektor befecskendezési képéről valaki tud konkrét dolgot?
Sziasztok! Önindítóval nem indul a robogó. Azt mondta a szerelő, hogy ellopott a bendix. Már régóta szarakszik, de hidegbe még beindult, melegbe csak rugásra, de pár hete már csak rugásra indul. Szerintetek is azt cseréljem ki?
Illetve ha csúszik a szíj indulásnál, akkor a kontrasztrugó lehet a bűnös?
Mennyi a jó értek? Néha inditózáskor felszalad 8-ra is olyankor l lendületesen indul de csak egy pillanatra mert rögtön leesik 6 bár-ra és csak szenved.
Nekem mindenképpen kell egy modul. Csak írd meg akkor mennyit kérsz most érte!
Csomagtartó konzollal eladó. Részletek a hirdetésben.
Az már szerintem kevés.........
Igen Morini blokkos, a levegő nyomás inditózáskor csak nyomásmérővel 4,5 bar.
Még egy kérdés Van állítólag hozzá sport program. Tudtok valakit ajánlani aki fel tudja nekem tölteni rá?