Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok robeszosok!
Melyik a jobb robesz? aprilia sr vagy malaguti f15,ilyen csere ajánlatok vannak a leomra
Az a helyzet, hogy ezzel a történettel nem mondasz újat, szívok én is eleget ilyenekkel, de nem csak motor javítás terén....
Igazából engem csak az átalakítás módja érdekelne, hogy miként hogyan, merre, mit? Ha nincs időd a nyákot megcsinálni az sem probléma, mert talán a nyák gyártással elboldogulok.
A tapasztalatok alapján valakinek "megeszi", másnak "elégeti", míg a harmadiknak simán csak beköpi a "ditekk" az NGK-t.

De ugyanígy van, aki a Denso-ra fújol.
A gépem porlasztós. Mi a baj az NGK-val?
Nekem a Leó-ban Denso U24ES-R van. Szerintem a ditech-nek is tökéletes. Legalábbis a hamis NGK-tól ezerszer jobb.
Na akkor már inkább fejlámpát rakok fel...
Marad minden gyáriban.
Gyertyát ti mit használtok? Amit a gyártó előír?
A fényszórót brutál módon szét kell faragni és szükséged lesz 2 gy elég combos hűtőbordára vagy alutömbre is. Nekem henger alakú alutömböm volt, arra fogattam a LED-eket és az LM317-eket is. Majd kísérletezés útján meg kell állapítanod hogy milyen állásban adja a legjobb és legkontrasztosabb fényt a projektor és úgy kell beragasztanod az egészet a lámpatestbe.
Na szóval eltértem a tárgytól, de max el tudom mondani mit-hogyan, meg esetleg tudok még neked FET gyújtás modult csinálni. Semmi többet nem vállalok. Ide tudsz írni: kinter kukac freemail pont hu
Átépítést már nem vállalok, de esetleg el tudom magyarázni hogy mit-hogyan. Most is itt áll két Simson, de már komolyan tele van a fa...m az egésszel. Nem is a motorral, hanem a tulajokkal. Nincs nekem erre az idegeskedésre szükségem. Azért hozta le, mert már másfél éve ott rohad neki a sufniban ez a sz.r. Már volt "motor szerelőnél" is, nem is egynél. Érdekes módon senki sem tud neki gyújtást csiholni. Mondom neki hozd le, meglesem. Hozzátette hogy amúgy tökéletes, semmi más baja. Persze. Basztatom már két napja, nagy nehezen leindul, prüszköl, durrog, nem pörög ki. Leszedem a karbit, hát szó szerint bele van rohadva minden, az alapjárati pici lyukat alig bírtam kipucolni, annyira tele volt a spiáter oxidjával. Na mondom király. De legalább ezután már a karbi okés. A motor már picivel jobb, de csak nem megy rendesen. Leszedem az egész lendkereket, gyújtás alaplapot, kurva eget. Össze-vissza forrasztva minden. A tulaj szerint ha kondenzátort cserél benne, akkor jó, de csak 1 hétig. Aztán zárlatba megy a kondi. Hmm, gondolkodok. Rájövök hogy a vezetékelés is meg van kókányolva, mert a leállító kapcsoló nem testre zár, hanem nemes egyszerűséggel megszakítja a gyújtás áramkörét. Persze ilyenkor a motor még javában forog, termeli a delejt. Mivel ő leállításkor megszakítja az áramkört, ezért a 250V-os kondenzátor ilyenkor lazán 6-800V-ot kap. Ezt is megjavítom. Megy is a gép, de nem tökéletes. Cserélek ezt, állítok azt, csak nem tökéletes. Pedig minden gyári értéken. A végén már nem is indul.... Hát elnyírta a lendkerék reteszét a főtengely (vagy fordítva, de mindegy). Kicserélem, a motor csak nem jó. Az ideg elkap, kínomban kicserélem az új kisipari kondenzátort egy régi trabant kondira. Na a masina mintha megtáltosodott volna. Pörög ha kell, ha nem. Rájövök közben hogy bizony keményen falsot szív egy kibás O gyűrű miatt. Hmm. Kezdem elveszteni a fonalat. Kijavítom a hibát. A motor teljesen jól megy. Aztán megáll mint a szög. Újra elnyírta a reteszt (ék). Nincs itthon több, faragok bele egyet. Lepucolom a főtengely kúpját, majd bekenem krétával, mert hivatalosan az növeli a tapadást. A motor príma, szép alapjárat, szépen veszi a lapot is. Erre megáll. Rugdosás közben lettem rá figyelmes hogy bizony a lendkeréknek 3-4 mm-es ütése van. Ék újra elnyírva, szegecsek is fellazulva. A lendkerékben a kúp erősen megsérült. Szólok a tulajnak. Kijelenti hogy ő márpedig ahhoz a motorhoz nem vesz semmiféle lendkereket. Na erre bepipultam, mondtam neki hogy akkor húzd bele a fa......d ebbe a szarcsomóba és vidd el innen, de sürgősen. Azt mondta várjak még pár napot, kerít egy bontott lendkereket. Na ez nem hiányzik nekem. Másfél napot szoptam a retkével, pedig csak egy sima gyújtás beállításról volt szó. Ezért kapok majd (ha kapok) 5.000,- (!) Ft-ot. Csak mert régi munkatárs. Na ezért hagytam abba a motorszerelést. És most már még közeli ismerősöknek, munkatársaknak sem! Elég volt, befejeztem. Ez a két szar elmegy innen és ennyi. Ide motor többet nem jön, az kurvaélet.
Távban ilyet nem lehet megítélni. Mérni kell.
A gyűrű két vége a hőtágulás miatt nem szabad, hogy összeérjen. Ugyanez a dugattyúra si érvényes. Az ugyanis kúpos kell legyen pl.
Fatengelyes próba: Beleteszed a dugót a hengerbe, és elereszted. Nem eshet át egyszerre. De jobb lenne ha ezeknek a dolgoknak utána olvasnál. Gondolom vakbelet sem állsz neki operálni képzettség nélkül?!
Sziasztok. Bontott szép sr factory nagy ülést keresek,de csak maga az ülés burkolatot. Valmi féregnyulvány az enyémet 10 helyen kiszrkálta. Üdv: Attesz!
Érdekelne ez a power ledes világítás. Magán a fényszórón kell vmit alakítani? Esetleg vmi plusz alkatrész kell hozzá?
Szia. Nézd meg a www.af1racing.com oldalt ott mindent megtalász.
Üdv
Hogyan tudnám felvenni veled a kapcsolatot, Ditech karburátorosra való átalakítása ügyében?
Üdv!
Sziasztok! Nekikezdtem az SR felújításának, ma hoztam el a felfúrt hengerem, (40,5ös dugót-gyűrűt vettem, ahhoz fúrták) aztán itthon vettem észre, hogy valami nem kóser.. A dugattyú kotyog benne mint a k*rva élet, talán jobban mint fúrás előtt, és a gyűrűnél is ilyen hézag van.. Ezzel lehet reklamálni, vagy egyáltalán baj hogy ilyen nagy illesztése van?
Sziasztok! Aprilia Sr 50R robogóm van. Indulásnál csúszik a szíj. A kontrasztugóra gyanakszom. A robogó 50-es, a hengert cseréltem egy 50-es stage 6-ra, ez jóval erősebb. A kuplung gyári, de cserélni akarom egy stage 6-prora. A variátor, polini Speed Control, 6g-os görgővel.
Milyen kuplung ill. Kontrasztrugót ajánlotok hozzá? Kipu: G. Extra
A válaszokat előre is köszönöm :)
Igen, ezzel kezdtem.
De csak 2005- ig találok olasz nyelvű szervízkönyvet.
Legalább angol lenne....
A gugli a baratod. Kezdd ott, hogy beirod: aprilia sr 50 manual. Olvas, valogat, jegyzetel.
Egyébként honnan tudnék szervízkönyvet szerezni?
Szóval sr- hez :D
Keresek első fényszórót rs streethez....
Valamit innen megtudhatsz,aztán pedig google.
Vizes piaggio blokk van benne, és normális, hogy megemelkedik az alapjárat, mert működik az elektromos szívató. Előfordul, hogy füstöl is egy kicsit..
Sziasztok!
Most vettem egy 2008-as sr50 streetet. Gyári állapotút, amit szeretnék meg is tartani. Ez életem első robogója, egy ezres v2 mellé vettem városi rohangálósnak :D
Nagyon nem vagyok tisztában egy robogó műszaki megoldásaival, ezért ha tudnátok írni vmi jó kis oldalt, ahol képekkel illusztrálva tudnám pótolni ezen irányú tudatlanságomat, megköszönném.
Honnan tudhatom, hogy milyen blokk van a mociban?
Az normális jelenség hogy hidegindítás után megemelkedik a fordulat, majd kis idő múlva leesik, aztán újra megemelkedik és ott marad?
A DiTech meg tényleg annak való akinek van hozzá türelme meg pénze! Nekem türelmem már nem volt hozzá,pénzt meg már nem akarok tovább rákölteni! És tényleg úgy van,hogy ha egyszer el kezd rajta pár dolog pusztulni,úgy mint benzinpumpa,nyomástartó szelep,injektor,kompresszor,a gyertyákról ne is beszéljünk,szóval ha a lánc folyamat beindul,akkor aztán jó mélyen a zsebbe lehet nyúlni! Nem beszélve arról,hogy igazán páran értenek hozzá csak az országban! Az alkatrész meg tényleg aranyáron!
Szóval aki teheti szabaduljon meg tőle minél hamarabb! Én ezt tettem!