Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Meg tudná nekem mondani valaki, gyári matrica szettet honnan tudnék szerezni? Sr 50 Tuono. Sajnos az enyém már kopott.
Sziasztok! Aprilia Sr 50R robogóm van. Indulásnál csúszik a szíj. A kontrasztugóra gyanakszom. A robogó 50-es, a hengert cseréltem egy 50-es stage 6-ra, ez jóval erősebb. A kuplung gyári, de cserélni akarom egy stage 6-prora. A variátor, polini Speed Control, 6g-os görgővel.
Milyen kuplung ill. Kontrasztrugót ajánlotok hozzá? Kipu: G. Extra
A válaszokat előre is köszönöm :)
Működjön is!
Az enyém meg még mindig csak szilóval van lefedve,de nem látszik,és ami fontosabb működik.
Na Fiúk (és Lányok)! Változni fog a FET modul ára, mert duplájára emelték a műanyag doboz árát. Egy szar műanyag doboz 1.000,- Ft+posta. Elmennek a fenébe. Eddig sem volt nagy hasznom ezeken, de így már nem is éri meg. Vagy másik lehetőség, hogy most már műanyag doboz nélkül fognak készülni a modulok. Lesz egy talon dobozom, amiben szépen kiöntöm műgyantával a modult, majd szép szóval kicsalogatom a dobozból a megkötött modult. Ahogy egyik tanult kollégám mondaná: "nem tudok mit tenni...." AZ alkatrészek ára is növekedett, de ezt még benyelem. A doboz árát már nem. Természetesen a műanyag doboz nem fogja működésben befolyásolni a modult, csak esztétikai szerepe van (volt).
Ez egy 2008-as sr50 street. A könyv szerint NGK R BPR7HS gyertya kell bele.ezt vettem és ez rövidebb kb 5 mm-el mint ami benne volt.
Nem tudom hogy működött eddig.
Azóta csendesebb a blokk, hidegen gázadás nélkül indul.
Ugyanúgy akasztja az órát.
Szia. Levegő kompresszor nyomást néztél? Morini blokkos?
Sziasztok! Új vagyok a fórumon próbáltam választ találni a problémámra, de nem sikerült, ezért most felteszem hátha tud valaki segíteni. Adott egy sr50 ditech gyári állapotban 2002 évjárat 6000 Km
ősszel le lett téve tavasszal pedig nem indult el, vagyis pontosabban beindul erőtlenül jár de csak rövid ideig- vagy csak addig míg az önindító tekeri, gázadásra azonnal leáll. Hibakódokat néztem és töröltem csak a vízhőfok jeladó hiba marad meg, viszont az a vízhőfok mérő szerint működik meg melegítve a műszer kimozdul viszont a motor indulását nem befolyásolja. Próbáltam benzint spriccelni indítózáskor a pillangóba akkor felpörög rendesen és miután a bespriccelt benzin elfogy néha (ilyenkor benzin nyomás 8-10 bár) tovább jár de erőtlen a hangja és mikor a fordulatot leengedem
alapjárat közelébe akkor ismét leáll. Az üzemanyag nyomás gyújtáson 2,5 bár indítózáskor 6 bár de ilyenkor, ha beindul ez körül marad viszont erőtlen és egyenletlen az alapjárat amint azt följebb írtam, viszont van hogy indítózásra felszalad a nyomás 8 bárra ilyenkor erőteljesen indul mintha felpörögne alapjárati fordulatra, de mielőtt azt elérné a nyomás leesik ismét 6 barra és leáll vagy csak szenved. Injektor ellenállás értékek jók feszültséget adva rájuk csattognak, gumi tömítések épek teflon tömítés a levegő injektornál fehér nem látszik rajta semmi hiba.A gyertya jó mert benzint be spriccelve azonnal indul, cseréltem is. Benzin jó mert be spriccelve megy vele a motor.
A nyomástartó szelep a nyomás adatok alapján jónak tűnik, kipucoltam de nem volt benne semmi se olaj se benzin se víz.
Valaki megtudná mondani hogyan lehet a befecskendezőket letesztelni, a benzin befecskendező a 6 baron helyéről kiszedve sugárban fecskendez (ez így kell hogy legyen vagy porlasztania kellene). A direkt befecskendező szemmel láthatóan tölcsér alakban szépen porlasz.
Látszólag minden jó csak mégsem működik.
Valaki találkozott már ezzel a problémával ?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Helló meser. Ha nem gond, akkor kérnék egy védelemmel felspécizett modult. Sajna elkevertem a számlaszámod,, ugyhogy ha nem gond, akkor küld el nekem mégegyszer :) tibcsi60@freemail.hu -ra. Meg majd jelezz ha kész, és már utalok is! Előre is köszi, és bocs a másodikra már jobban figyelek!
180000 ezer km van a motorban.
Az elejétől,szinte új gumi szuper jó fékkel a sárvédő ill.a fék tárcsa hibátlan.
A lámpája erősen világít talán tulságosan is.Tükrök rendben kapcsolók rendben minden elektromos cucc rendben semmi zavar.A Taposó nincs szét kopva az ülésen nincs szakadás.A kasznin ha közelről nézzük itt ott találharunk hibát de,semmi karc törés.Na a motorja igen az feladta a leckét (átbasztak vele) én nem szeretném ezt mással meg tenni.Az autómata szívatóját a kezembe kaptam mikor meg vettem az aksit is csak fel kell tölteni,óóóó a motorja is fasza.Másnap új akkumlátor a boltban,autómata szívató meg csinál egy hét, meló mellet.Motor beindul de nem reagál gáz adásra,jukas a membrán,ujjat bele.Olaj tócsa a levegő szűrő alatt,melegen nem indul.Másik henger rá dugattyúval,a tömítés garnitúra 9e ft.Az önindító teker de,nem forgatja a fő tengejt.Na,szabadonfutó meg csinál,tehát mostmár ez is rendben.Ki szedtem a tankot,benzin pumpát át néztem,tehát ez is rendben.Hátsó gumi is szinte ujj,a hajtás is rendben,tehát a meghajtó szíj nem kopott a röpsujjos kuplug is nagyon jól fog.Az olaj fojást a jövő héten csinálom meg.Még egyszer! senkit sem szeretnék át verni vele.Hogy milyen vele motorozni? eszméletlen jó! Végre nem próbáltam igazán,110et mentem vele lehet ment volna még de,én sajnáltamvolna már tovább húzni neki. 46éves vagyok túl vagyok már ezen. De a gyorsulást mindenki nagyon élvezi igaz?én is.60-70ről még úgy húz mint 40ről.
Ezzel nefélj nem előzgetnek az autósok a városban,inkább te lőssz el melletük.
Egy szóval nagyon rendben van most a gép(ja 52éves faszitól vettem).
Azért adom el mert nagy testű,a meló helyemen nem tudom tárolni,na meg 2t akarok venni.
Ezt az eggyik vevőnek írtam de,nem jött
Ha nem adok gázt, akkor kb 2-3 mp. köszörülés után indul. pici gázzal 1 mp alatt van Ja, csak hidegen kell 2-3 mp-et inditani. Üzem melegen azonnal indul.
Amúgy jön-megy, szuper gép, már sok ezret mentem vele. Mindig a legjobb benzint rakom bele, a legjobb olajjal.
Persze ha meleg a motor, akkor már kell neki a gáz. Mégpedig azért, mert az automata szívató nem veszi figyelembe a blokk hőmérsékletét. A szívató csak a saját hőmérsékletét 'figyeli'. Ha lehűlt a szívató, akkor ő a következő indításnál már újra szívatóval indít, pedig ha ilyenkor a blokk még meleg, akkor pont nem ez neki az ideális. Ez akkor van így, ha automata szívatós gépről beszélünk és mondjuk annyira állítod le, amíg beszaladsz egy liter tejért a boltba (5-15 perc). Ilyenkor természetesen kell neki a gáz, mert másképp nem indul.
Semmiféle kárt nekem okoz ha gázzal indítasz. De ha minden király lenne, akkor gáz nélkül, szívatóval kellene indulnia. Bár ez legyen a legnagyobb bajod.
Értettem amit írtál, no problem. Csak kérdeztem hogy miféle motor az a Leó, mert nekem egy rendszámos 150-es van, de néha gondolkodok egy 250-esen. Persze csak jó állapotú és rendszámos jöhet szóba. Ezért kérdeztem.
Köszi, így teszek
A másik kérdésem, hogy kárt teszek benne, ha hidegen pici gázadással indítok? Úgy nagyon hamar elkapja.
Leonardómat akarom elcserélni,ott van a mondat végén
Brutálisan jó robogó,de elég volt belőle.
Rendbe raktam teljesen,hogy aki megveszi az ne érezze magát átbaszva úgy mint én.Ja 150-es nincs rendszáma.
Hátha valamelyik kis 50-es 2t meg lehet csinálni ilyen izom agyúra.
És milyen motor is ez pontosan? Mert ha hosszú menetű gyertya kell bele és simát raksz bele, akkor nem fog jól menni. De ha rövid kell bele és hosszút raksz bele, akkor nagy eséllyel lesz egy középen lyukas dugattyúd. Tájékozódj, mert nagy kárt okozhatsz egy sima gyertya cserével....
Be kell fújni. Szárazon nem fogja meg a port. Attól függ hogy mivel akarod befújni. Én ki szoktam mosni, hagyom megszáradni és 2T olajba áztatom. A felesleget meg óvatosan kicsavarom. Erre a célra a legolcsóbb 2T olaj is jó. Ha légszűrő spray-vel fújod, akkor annyi kell rá hogy egyenletesen legyen mindenhol. Ne fújj sokat, mert ha túl ragacsos, akkor nem fog levegőt kapni a motor és fullad és köpködi majd a gyertyát.
Pedig a ditekk lenni jo.
Melyik a jobb? A Leó. Ha karban van tartva és nem véres a torka. Ha igen, akkor durva pénztemető. A Leó 150-es vagy 250-es? Rendszámos?
Leírom, de tényleg utoljára. Akinek kell, mentse el. A dolog úgy fest, hogy leszeded a hengerfejet. A gyertya helyét le kell dugózni. Az injektor helyére normál gyertya menetet fúratsz. Én legalábbis így csináltam, mert a nagyobb gyertyát nehezebben köpi be, mint a pici gyárit. Leszeded a fojtószelepet, teszel a helyére egy oda passzoló 12-es vagy 17.5-es karbit. Legjobb automata szívatósat szerezni, a kényelem miatt. A szívatót bekötöd a világítás tekercseire. A gumi szívócsonkon ledugózod vagy leforrasztod az eredeti olajbelépő réz csöcsöt. Ha forrasztod, akkor óvatosan, mert ha túlmelegszik kifordul a helyéről és dobhatod a pics......a. Ledobod az olaj és benzinpumpát az injektorokkal együtt. A benzincsap szerepét én egy "Lovato" nevezetű eredetileg autógázhoz készült szeleppel oldom meg. Van aki vákumos csapot rakott be, az talán kicsivel olcsóbb. A tankból kilépő benzincső elég vastag, oda csináltatnod kell majd egy szűkítőt. Kidobod az ECU-t, majd összekötöd a vízhőmérő vezetékét a gombával. Fejből már nem tudom hogy az órának +12V kell-e vagy negatív, de ezt könnyű kideríteni. Kell még egy FET gyújtómodul és egy megszakítós Simson 12V-os gyújtótrafó. Ennek össz-vissz 4 vagy 5 kábele van, egyszerű bekötni. bekötési rajzot természetesen tudok adni. Egy picit meg kell faragni a lendkereket is. A sok jeladóból csak egyetlen egyet kell meghagyni, ez adja majd a gyújtás jelet. Erről is van rajzom szintén el tudom küldeni. Amit még tudni kell, hogy az átalakítás után majd neked kell bekeverni a benzint az olajjal és úgy mehet a tankba. Mint egy Simson vagy Babetta. Ez egy pici kényelmetlenség, de többek szerint megéri, mert a motor ezek után 100%-osan üzembiztos lesz, a ditech betegségeit teljesen el lehet felejteni. Remélem mindent leírtam, de ha mégsem, akkor majd kijavítanak itt a fórumon. Mocskosul fáradt vagyok, megyek is pihizni. Jah igen. Az elektronikát meg tudom neked építeni és postázni is tudom, de csak előre utalás után. Ennek költsége :11.500,- Ft. A kapcsolási rajz egyedi, saját fejlesztés, azt természetesen nem adom ki a kezemből.
Na erre varrjatok gombot : ma kicseréltem a gyertyát gyárira.
Erre azt hittem nem látok jól : mm-ekkel hosszabb menetű gyertya volt benne és nem NGK
MI VAN?
Mindegy csak szép, és jó legyen. Bizonyos sr-ben és malagutiban ugyan az a blokk van. A kinézet szubjektív.
Az NGK-val semmi gond nincs, de nekem az utolsó 5 kapásból szar volt. Vagy szar vagy hamis (és ezért szar) egyre megy. Az NGK-t messzire kerülöm. És nem csak én tapasztaltam ezt.
Sziasztok!
DiTech-nél a légszűrőt be kell olajjal fújni vagy tök szárazon mehet bele?