Amúgy 150-es,csak a srác véletlenül a 125-ös hirdetésekhez tette! Gyönyörű állapotban van,tényleg szalon állapotban! Pöcre indul a fogyasztása pedig nem sokkal több,mint a DiTech-é! Megbízható 4 ütemű,és Honda licenc!
Nem sajnáltam ,adtam neki rendesen!
Egyébként ellenzem,de szerettem volna rövidebb csillapítót,hogy jobban leérjen a lábam,viszont a gyári légszűrőház beleér az idomba.
Nem szarakodok vele,marad a lábujjhegy.
Köszi!
Amikor megvettem, akkor állítólag ezek lettek cserélve előtte: Új dugó, gyűrű, csapszeg, felső tűgörgő, hengerfej tömítés, hengertalptömítés, görgők. Azóta nem ment sokat, így szerintem csak a kompresszort és/vagy az injectort kell felújítani/cserélni.
Se mérő-, se szerelő szerszámaim nincsenek (meg tapasztalatom se), így a munkadíjat mindenképpen ki kell majd fizetnem.
39911: Gyorsított eljárásban visszakaptam a hibás termék árát, így a mostani ügyintézővel meg vagyok elégedve. Ez valamelyest javít a bolt megítélésén.
Hát nem "alaposan". Annyit szoktunk ráfújni, hogy legyen a felületén egy vékony réteg. A lényege nem az hogy mennyi van ráfújva, hanem hogy gyakrabban kell kimosni és újrafújni.
Üdv. Mindenkinek!
Az hibátlan robogóra raktam sport légszűrőt,jó "alaposan" befújtam sprével.Nagy nehezen beindult,füstölt,fordulatot nem vette.Leszerelt szűrővel szépen működik.Sok olajat raktam rá,mennyire kell befújni?
Köszönöm.
Nem az olaj miatt ment tökre. 2 ütemű, tehát kopik. Kompresszor felújítás 10-15e. Henger fúrás, új dugó, tömítések olyan 20-25. Ha csak ez a baj. Plusz munka ha nem te csinálod.
"...lehetséges, hogy nem generál elég levegőt és ezért nem indul be?..." Ditechnél minden előfordulhat. Nyilván kell neki a levegő, nem véletlenül van rajta a kompresszor. Mérni-mérni-mérni. Aztán gyűjteni szok szok pézet....
Ha nem magad csinálod, akkor sok lehet a vége. Attól is függ hogy milyen állapotú a blokk. Ha kopott és arra is ráfér egy felújítás, akkor.....hát.... Ha semmihez nem kell nyúlni, csak az átalakítás, akkor anyaggal együtt olyan 40-es talán. Bár már régen csináltam, lehet hogy változtak az árak.
Hát én a helyedben, ha most még működik akkor eladnám és vennék egy karbisat.
Az átalakítás nekem a következőkbe került:
-gyújtásmodul (Kintertől) 10000
-karbi 12500
-gyújtótrafó (Simson) 3000
-eszterga munka 2000
-benzincsap, bowdenek, szivatókar 10000
-apróságok (kábelcsatlakozók, kábelek, bilincsek, stb) ~2000
Ezeken kívül nekem még cserélnem kellett főtengelyt , főtengely csapágyakat, szimeringeket, új dugattyú, hengerfúrás, tömítések... (Ezeket inkább össze sem adom). De ezeknek a cseréje nem függ össze a karbisra alakítással.
Igen, én is arra gyanakszom.
Nem hiszem, hogy köze lenne hozzá, de megemlítem, hogy mindvégig repsol 2t full szintetikus olaj volt benne, a leállás előtt töltöttem rá repsol 2t FÉLSZINTETIKUSt (ezúton is a krva anyjukat, hogy full szintetikus áron és terméklappal valamint termékfotóval adták ezt a szart, a panaszommal meg nem foglalkoztak, szumma: olajwebshop.hu-ról ne vásároljatok).
Nagyságrendileg kb be tudod lőni, hogy mennyibe kerülhet alkatrésszel együtt a javítás? Tudom, rengeteg a tényező, csak kb. érdekelne. Köszi
6bar-ral mégmennie kellene,csak elég gyengusz.Valószínű az üzemanyag ellátással lesz nálad a gond.(kompresszor,nyomáshatároló,benzinpumpa,injektor teflongyűrű és Ogyűrűi)
Hmm, akkor a 6 bár igencsak kevés :(
Még tavaly nyár vége fele menet közben egyszer csak megállt, azóta nem indul. A kompressziót mérte egyik ismerősöm, ha jól emlékszem 6 bárt mondott.
Eddig az üzemanyag injectorra gyanakodtam, de lehetséges, hogy nem generál elég levegőt és ezért nem indul be?
Ha lesz pénzem, akkor elviszem szerelőhöz, csak érdekelnek a hasonló tapasztalatok (mi volt a hiba ilyen esetben) Sr50 Di-tech
Wickerb köszönöm a felajánlott segítségedet az ügyben, természetesen Kinternek is!
Elöljáróban fontos számomra az összeg, hogy megéri -e, vagy sem. Már az is eszembe jutott, hogy inkább még most, amíg még nem üzemképtelen, megválnék tőle.
Amúgy reagálva mind a kettőtökre, hogy magam szerlejem át karbisra: kizárt! Bátorság és szerelési képesség okán.:-)
Első szempont, hogy mennyiben állnék meg az átalakítással.
Köszi, üdv.
Üdv. A benzinvisszaköpés jelenség légszűrő nélkül produkálódik. Ha a vákuumos benincsap nem zár rendesen akkor még mindig ott a tűszelep a karbiba ami lezár és nem enged sok anyagot befelé. A főfúvóka 0.76-os. Valószinüleg rástartolok a membránra.
Amúgy 150-es,csak a srác véletlenül a 125-ös hirdetésekhez tette! Gyönyörű állapotban van,tényleg szalon állapotban! Pöcre indul a fogyasztása pedig nem sokkal több,mint a DiTech-é! Megbízható 4 ütemű,és Honda licenc!
Rendszámmal addig nem foglalkozok míg nem kell! Jogsi meg 1978-óta nagy motorra,jelenleg 1250-es Sutyuki Bandit!
Egyébként ellenzem,de szerettem volna rövidebb csillapítót,hogy jobban leérjen a lábam,viszont a gyári légszűrőház beleér az idomba.
Nem szarakodok vele,marad a lábujjhegy.
Köszi!
Se mérő-, se szerelő szerszámaim nincsenek (meg tapasztalatom se), így a munkadíjat mindenképpen ki kell majd fizetnem.
39911: Gyorsított eljárásban visszakaptam a hibás termék árát, így a mostani ügyintézővel meg vagyok elégedve. Ez valamelyest javít a bolt megítélésén.
Az hibátlan robogóra raktam sport légszűrőt,jó "alaposan" befújtam sprével.Nagy nehezen beindult,füstölt,fordulatot nem vette.Leszerelt szűrővel szépen működik.Sok olajat raktam rá,mennyire kell befújni?
Köszönöm.
Az átalakítás nekem a következőkbe került:
-gyújtásmodul (Kintertől) 10000
-karbi 12500
-gyújtótrafó (Simson) 3000
-eszterga munka 2000
-benzincsap, bowdenek, szivatókar 10000
-apróságok (kábelcsatlakozók, kábelek, bilincsek, stb) ~2000
Ezeken kívül nekem még cserélnem kellett főtengelyt , főtengely csapágyakat, szimeringeket, új dugattyú, hengerfúrás, tömítések... (Ezeket inkább össze sem adom). De ezeknek a cseréje nem függ össze a karbisra alakítással.
Magamnak csináltam, így munkadíj nem volt.
Nem hiszem, hogy köze lenne hozzá, de megemlítem, hogy mindvégig repsol 2t full szintetikus olaj volt benne, a leállás előtt töltöttem rá repsol 2t FÉLSZINTETIKUSt (ezúton is a krva anyjukat, hogy full szintetikus áron és terméklappal valamint termékfotóval adták ezt a szart, a panaszommal meg nem foglalkoztak, szumma: olajwebshop.hu-ról ne vásároljatok).
Nagyságrendileg kb be tudod lőni, hogy mennyibe kerülhet alkatrésszel együtt a javítás? Tudom, rengeteg a tényező, csak kb. érdekelne. Köszi
Még tavaly nyár vége fele menet közben egyszer csak megállt, azóta nem indul. A kompressziót mérte egyik ismerősöm, ha jól emlékszem 6 bárt mondott.
Eddig az üzemanyag injectorra gyanakodtam, de lehetséges, hogy nem generál elég levegőt és ezért nem indul be?
Ha lesz pénzem, akkor elviszem szerelőhöz, csak érdekelnek a hasonló tapasztalatok (mi volt a hiba ilyen esetben) Sr50 Di-tech
_-7559142
lapot_-7898142
Én megoldottam a DiTech kérdést! Gyorsan eladtam,és gyorsan vettem egy jó kis 4 üteműt!
Elöljáróban fontos számomra az összeg, hogy megéri -e, vagy sem. Már az is eszembe jutott, hogy inkább még most, amíg még nem üzemképtelen, megválnék tőle.
Amúgy reagálva mind a kettőtökre, hogy magam szerlejem át karbisra: kizárt! Bátorság és szerelési képesség okán.:-)
Első szempont, hogy mennyiben állnék meg az átalakítással.
Köszi, üdv.