Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! A hirdetésben lévő mailcímre írj vagy holnap csörgess meg és megbeszéljük.
8 Bar alatt nem igazán jó, tudtommal .... De majd megerősítik ;)
Guruk ! 50-es ditech-nél a kompresszió a hengerben 7,2 bar. Kevés vagy még elfogadható, mivel tudomásom szerint 11 bár körül van a gyári érték ?
Igen jó bele.
Sziasztok!
Gondoltam leírom, hátha segít valakinek:
2003-as Piaggio blokkos SR50-es DiTech-em van. Reggelente míg hideg volt a motor, húztam a gázt, és beszaggatott, mind addig míg fel nem melegedett. Raktam bele Shell V Power Racinget, és Repsol full szintetikus olajat. És ami a lényeg, egy pici Spuri adalékot a benzinhez (Ez nagyon sok mindent kipucol). Megszűnt a rángatás, megy szépen, indul szépen.

Egy kérdésem is lenne: Mennyi az a tempó, amivel még nem ölöm meg a gépet? 60-65-el szoktam a városban menni.
Szia.
Megtiszteltetés hogy nekem szegezted a kérdést. Nekem mindenben Kinter fórumtárs segített. Bár mindent magamnak csináltam. Mondjuk egy ideje szerelek robogókat. Szóval bármi kérdésed van segítek természetesen, de Kinter mester az átalakítás professzora. Biztos segít mindenben.
Fizikálisan is tudok segíteni, csak Budapesttől 150 km-re vagyok...
Az átalakítást csak ajanlani tudom.

üdv
Ha van egy kis érzéked a dolgokhoz, akkor tudok segíteni. De csak akkor, ha magad bele mersz vágni.
Szia, engem érdekelne a csomitartó konzol. A 16-ból lehet valamit alkudni?
http://www.mofaker.hu/termek/S...

Sziasztok! Ez a membrán jó a vizes fekvő minarelli SR-be?
Szia wickerb,

Érdeklődnék a DiTech átalakításról - karbisra. Egyelőre nem mutatta jelét, hogy megadja magát az injector, de erősen gondolkozom azon, hogy nem is várom meg azt. Nem bízom benne és a robogós kedvem rontja.
Kérni szeretnék egy (megbízható) budapesti elérhetőséget és egy nagyjáboli összeget kalkuláció végett.
Ha másnak (is) van kontaktja/véleménye azt is szívesen veszem:
utazomail@gmail.com
Szerintem azért,mert a ditech forgattyúsházába nem jut el az üzemanyag csak az olaj,így nincs ami hűtse a műanyagkosarat.A fém meg ezt jobban tolerálja.
Szerintem azért,mert a ditech forgattyúsházába nem jut el az üzemanyag csak az olaj,így nincs ami hűtse a műanyagkosarat.A fém meg ezt jobban tolerálja.
Üdv.A műanyag kosaras csapágy miért nem jó ditech főtengelyre?Italmondon lehet olvasni
Akit érdekel a képen bármi az írhat.. Fekvő minarelli minden. Aki egyben elviszi annak kitalálunk valamit. Nem aranyért adom.
conair801@gmail.com
Jut eszembe a benzincsappal kezdenék, lehet nem zár el a vákumos benzincsap.
Sok benzint kap a motor és köpi vissza, légszűrő nincs eltömődve? Csak inditáskor csinálja? Karbis vagy ditech,?
Szerintem a membránod nem zár tökéletesen.

Van eladó, ha érdekel, holnap rakok fel ide is képet és szétnézhet mindenki.
Üdv mindenkinek. Lenne egy olyan problémán, hogy Aprilia sr 50 elindításkor a porlasztóból nagyon fröcsköl ki a benzin, a légszűrő tiszta ganyé csöpög belőle cucc amúgy könnyen indul és megy rendesen csak most az utóbbi néhány napban kezdte el csinálni.
Ha van ötletetek vagy megoldásotok annak örülnék.
Köszönettel.
ok! várom!
Vizes minarelli. Ehhez van itthon miden. Én 50-es szekeret nem akarok venni, holnap csinálok képeket, és megbeszéljük. Küldök képet.
Jut eszembe van variátor leszedőm is ha érdekel...(stage 6)
Jól értetted! A kuplungom cserés, mivel mindössze 0,5mm ferrodo maradt rajta. Közben megmértem a szíjat, ami 15,5, tehát 1mm-rel kisebb a gyári értéknél. A görgők elvileg cserélve lettek, mivel felkerült egy yasuni z kipu.
Van kuplungod is? ÍRd meg mid van, és mennyiért
urbanjozsi kukac gmail.com

Itt a gépsárkány:
Most mi a szarról beszélünk? Eddig szó nem volt a szíjról. Eddig a kuplungról volt szó, vagy lehet én értettem félre. Azt hittem a kuplung ferodolján van 1mm. Én a szíjat nem cserélném még 1mm kopásnál.

Jut eszembe van itthon görgőm és szíjam (új) is hosszú minához, meg egy két dolog, ha érdekel.
Ezek nagyjából együtt kopnak. 6-8000 km és csere.
b@sszameg
Akkor megnézem a görgőket is..... ha már lúd, legyen kövér
Az is pont cserehatár --- cseréld.