Ha nem gyári kipufogód van akkor NGK ZMR7AP használj, nagyon drága de tökéletes égést biztosít minden fordulaton, és erre a hengerre fejlesztették ki (megy egy ferrari blokkba jó még ) Ha gyári kipufogód van akkor akkor az NGK CRP8E nél nincs jobb.
Sr 50 R a karbis piaggio.A factory az a Ditech piaggio.
Más a műszerfal is.
Morinis régebbi kasznisoknál nincs ilyen megnevezés csak az újabb kaszninál.
Valaki próbált már NGK CPR9E gyertyát a DiTech-be? Ugyanis valahol olvastam,hogy a DiTech hajlamos elégetni a gyertyát amennyiben nem 100%-os a befecskendezés! És arra gondoltam,hogy mi lenne ha egy fokkal magasabb hőfokú gyertyát tennék bele?
Sziasztok. Pár napja már írtam az önindítóval kapcsolatban, hogy be van ragadva, hát nem az a baja, hanem hiányzik a beindító fogaskerék(bendix), relé sem ad le annyi áramot, és az önindító se valami jó, tehát van valakinek eladó ? Fontos lenne nagyon.... Köszönöm.
Na azt még kipróbálom, mert van még egy elektronikám, amit még az 50-es hengerhez próbáltunk.
Az nem szabályzott le, csak rengeteg anyagot kapott vele.
Azért gondolom, hogy egy másik kipufogóval esetleg jobb lenne, mert ha sztenderen leforgatom, akkor olyan 9500-10000 ford/perc környékén olyan mintha leszabályozna. A gyári hengerrel és kipufogóval simán elforgott 11000 fölé, csak nem volt elég erő ahhoz, hogy üzem közben is elforogjon odáig.
Megpróbálom, hogy mit csinál az eredeti kipufogóval.
Én szívem szerint így hagynám, mert legalább nem forogja szét magát, de a gyerek nem hagy békén.
A YouTube-n néztem pár videót, ahol a 70-es Ditech-ek olyan 90 km/h körül mentek, de volt olyan is, ami simán ment 120 fölé.
Nem csak a tied.
Ditekk nem az a ráhúzom és felkenődöm az előttem menő csomagtartóra életérzés.
Sosem lesz az.
Inkább csak használhatóbb lesz a mindennapokban.
Nem lesz gond városban előzni a BKV-t.
Végre meg pláne.
Az a 90-100 simán a max ami kihozható belőle.
Kipufogóval meg tökmindegy hogy egy alap giannelli next vagy Shot az.
Egy ditech nem fog úgy menni mint egy karbis. Alapon talán igen. Hiába teszel más puffot rá, az is csak pénzköltés lesz. Egyébként mikor kész lett anno az én 70-es ditechem nekem is ez volt első gondolatom, hogy csak ennyi? Bár lehet, hogy a gsxr 1000 gyorsulását vártam. Átütő dolog nem lesz sohasem. Picit jobb talán.
Sziasztok.
Nemrég vettünk egy SR 50 Factory-t (képen), átnézettük, kicseréltettünk amit kellett.
A problémám, hogy nem kaptam hozzá szervizfüzetet, amibe a szerelő beleírhatna.
Honnét tudnék szervizfüzetet/könyvet szerezni, tud valaki segíteni?
Jó reggelt motorosok!
Pár napja írtam, hogy raktunk a fiam (Giera Purejet 2006) motorjára egy Malossi vas hengert és elektronikát, valamint egy Yassuni Race kipufogót.
Eddig kb. 800 km.-ert ment vele és kezdi próbálgatni, hogy mit tud.
Óra szerint könnyedén jól gyorsulva megy 85-öt, de 88-90 km/h a vége.
Megmondom őszintén, hogy egy kicsit többet vártam tőle.
Az eredeti konfiggal is ment 85-öt, néha 90-et is csak nem gyorsult ilyen jól.
Arra gondoltam, hogy a kipufogó kicsit erős neki, mert állítólag alu hengerhez való. http://www.kepesmotor.hu/robog...
Ha valakinek van tapasztalata, hogy milyen kipufogóval lenne igazán jó, megköszönném, ha megosztaná.
Sziasztok.
Ditech őninditom és bendixem van eladó,PIAGGIO blokoshóz meg variom és kuplung+harang és sok aproság olcson. Irjatok ha kell vmi:lugosi1976@gmail.com
kivettem az egyiket és jó lett ment faszául,aztán durr viz kifolyt,be ment a forgattyus házba,aztán mikor szét szedtem látom hogy egy 70 es hengerfej tömités helyett valaki 50 est tett alá,és hiányzott is egy jókora darab,kitisztitottam a forgattyus házat szépen összeraktam mindent már csak meg kell rendelnem a 70 es Malossi hengerfej tömitést,jah és a vizpumpánál a 2 vizcső kivülröl meg volt cserélve,gondolom azért is ment szét a tömités is.
sziasztok,fekvő minarelli lc ről lenne szó,pontosabban egy Malossi 70 es vas henger van rajta,és a hengertalp alatt 2 tömités van,nem tudom ez baj e?és ha igen miben változik ilyenkor a motor teljesitménye?
Próbáld a zöld kontraszt rugóval és 5 gramm alatti görgőkkel.