DiTech computerből ECU hibakódokat töröltem, csak egy maradt benne ECO10, de ezzel nem boldogulok ? Többször próbáltam, de maradt ... A klassszikus megoldással töröltem, vagyis villogtatással. Ötlet valakinek ?
szasztok!12es karbihoz mi az ideális főfuvi méret?nekem jelenleg 72es van bent.érdemes próbálkozni kicsit nagyobbal?vmiért 55nél nem akar többet menni a gép.de lehet hogy a gyári katalizátoros kipu is fogja.
A Malossi hengerhez jár egy elektronika, ami gondolom, hogy több anyagot ad a 70-es hengernek.
Most van egy eladó elektronikánk is, mert eredetileg szereztem egyet, mert az volt a terv, hogy veszünk rá egy DR vashengert, de találtunk egy komplett Malossi kittet nagyon akciósan. http://motorline.hu/ruhazat-ta...
Sziasztok. Most vettem egy Aprilia sr 50 karburátorosat, és az önindítója fura "nyekergő" hangot ad ki. Mi baja lehet? mit lehetne neki csinálni? Köszönöm.
Gratulálok!
Majd ha egyszer leégetem a mostanit, már ilyet rendelek...
Egyébként mindenkinek csak ajánlani tudom az átalakítást, akinek gondjai vannak a hőn szeretett DiTech-el. Ég és föld a különbség. Pöccre indul, szépen megy. Egyszerűen tökéletes. Már nem aggódok mikor hagy ott (illetve az asszonyt)...
Neked meg Kinter még egyszer köszönöm a sok segítséget meg útmutatót.
szasztok!12es karbihoz mi az ideális főfuvi méret?nekem jelenleg 72es van bent.érdemes próbálkozni kicsit nagyobbal?vmiért 55nél nem akar többet menni a gép.de lehet hogy a gyári katalizátoros kipu is fogja nem?tanácsokat köszönöm!
Elkészült az első (v2.0) hővédelemmel ellátott FET modul. Immár nem csak a fejemben létezik, de megvan az első működő prototípus is. Ha véletlenül rajtamarad a gyújtás, akkor 106 fokig engedi melegedni a modult (belső hőmérséklet), majd lekapcsol. (Ilyenkor már a motor nem indítható, mert nem kap áramot a gyújtótrafó, tehát az sem melegszik tovább, nincsen szikra sem!) Ha a modul 91 fokra hűlt, akkor újra indítható a gépállat. Ha újra nem indítják, akkor újra túlmelegszik és ez periodikusan ismétlődik. Amit tudni kell, hogy azért ez a védelem nem mindenható, alig pár szár forintos fejlesztés volt csak, tehát ennek a védelmére nem érdemes játszani. Viszont adhat pár esélyt a figyelmetlen tulajnak mielőtt szénné égne a modul és a trafó is. Egyenlőre jónak tűnik a dolog, de még pár teszt hátravan. A hosszú hétvége alatt alaposan meg fogom kínozni a prototípust és ha túléli, akkor a jövő héttől ilyenek lesznek az új FET modulok.
adott egy sr 50 Ditech, olyan problémákat produkál, hogy nagy nehezen beindul, megy szépen de ha leállítom nem indul be, kiveszem a gyertyát megdrótkefézem visszarakom, indul. és kezdődik előről. illetve régebben csinált olyat hogy piros lámpánál csak úgy leállt, utána sok tekerés után újra indult, elvittük szerelőhöz azt mondta ez meghaladja a tudását mert több hibakódot is mutat. Valakinek valami zseniális ötlete?
Ma elmentem vele egy nagyobb kört! Igazából szépen megy az 50-es gyári felállással is tud menni alattam /106kg/ 85-öt. Sajnos itt-ott még mindig beszaggat,de jóval kevesebbszer,vagyis tényleg csak néha! Aztán hazaérve tettem bele 100-as benyát,és ettől táltosabb lett kicsit,meg talán úgy veszem észre,hogy szebben is megy!
A fiamé ugyanezt produkálta, később meg is állt a benzinpumpa, szétszedtem kitakarítottam, hajlítottam az érintkezőkön, kicseréltem a dugattyút benne, mert sikerült eltörnöm a hajtókarját, de a hiba megmaradt.
Pénteken raktam rá egy Malossi hengert, elktronikát, meg egy Yassuni kipufogót és akkor vettem észre, hogy az injektornál az egyik "O" gyűrűből ki van csípve egy darab.
Kicseréltem, most úgy muzsikál a motor, mint egy "svejci óra".
Eddig ment vele a gyerek b. 250 km.-ert, igaz hogy 60 km/h.-nál jobban nem bántja, mert bejáratós, a fogyasztás 2,5 liter/100 km.-er.
Ez szerintem elég baráti egy 70-es tuningolt motortól.
Ma én is kipróbáltam, a 110 kilóm alatt 85 km/h-ig hármasával ugráltak a számok a kilométer órán, tovább nem bántottam.
Szerintem simán 100 fölött lesz a vége.
A magán véleményem az, hogy tényleg tud szopatós lenni a DiTech, de ha egyszer normálisan megvan csinálva és összehasonlítjuk a menettulajdonságokat meg a fogyasztást a karbissal, akkor a végén nem biztos, hogy a DiTech a drágább.
Ha nincs kéznél könnyebb görgőd,akkor kapj ki a varióból 3 görgőt(minden másodikat),és így próbáld meg.Visítani fog a gép,és épphogy gyorsulni,de fékezés után így fel kell pörögnie ismét.Ha így lesz akkor már,csak a megfelelő súlyú görgőt kell megtalálnod.
Most van egy eladó elektronikánk is, mert eredetileg szereztem egyet, mert az volt a terv, hogy veszünk rá egy DR vashengert, de találtunk egy komplett Malossi kittet nagyon akciósan.
http://motorline.hu/ruhazat-ta...
akkor is tud "sírni" rendesen pedig semmi baja nincs.
Majd ha egyszer leégetem a mostanit, már ilyet rendelek...
Egyébként mindenkinek csak ajánlani tudom az átalakítást, akinek gondjai vannak a hőn szeretett DiTech-el. Ég és föld a különbség. Pöccre indul, szépen megy. Egyszerűen tökéletes. Már nem aggódok mikor hagy ott (illetve az asszonyt)...
Neked meg Kinter még egyszer köszönöm a sok segítséget meg útmutatót.
Annak a Hábel Lacinak kéne a tel száma! Köszi!
Ma elmentem vele egy nagyobb kört! Igazából szépen megy az 50-es gyári felállással is tud menni alattam /106kg/ 85-öt. Sajnos itt-ott még mindig beszaggat,de jóval kevesebbszer,vagyis tényleg csak néha! Aztán hazaérve tettem bele 100-as benyát,és ettől táltosabb lett kicsit,meg talán úgy veszem észre,hogy szebben is megy!
Pénteken raktam rá egy Malossi hengert, elktronikát, meg egy Yassuni kipufogót és akkor vettem észre, hogy az injektornál az egyik "O" gyűrűből ki van csípve egy darab.
Kicseréltem, most úgy muzsikál a motor, mint egy "svejci óra".
Eddig ment vele a gyerek b. 250 km.-ert, igaz hogy 60 km/h.-nál jobban nem bántja, mert bejáratós, a fogyasztás 2,5 liter/100 km.-er.
Ez szerintem elég baráti egy 70-es tuningolt motortól.
Ma én is kipróbáltam, a 110 kilóm alatt 85 km/h-ig hármasával ugráltak a számok a kilométer órán, tovább nem bántottam.
Szerintem simán 100 fölött lesz a vége.
A magán véleményem az, hogy tényleg tud szopatós lenni a DiTech, de ha egyszer normálisan megvan csinálva és összehasonlítjuk a menettulajdonságokat meg a fogyasztást a karbissal, akkor a végén nem biztos, hogy a DiTech a drágább.