Sziasztok!
Valahol olvastam, hogy hangtompítás céljából lematricázták a kipufogó hátsó dobozát. Valaki próbálta már?
Nem ég le a matrica? Lett eredménye?
Köszi és bocsi, ha hülyeséget kérdeztem!
Sokan írtátok hogy lehet hogy a benzinpumpa a rossz nálam de Szeged környékén nincs valakinek ismerős vagy nincs itt valaki aki tudna egy donor hogy tényleg kiderítsem hogy a pumpa a rossz-e?! Mert ha veszek egy másikat és úgy sem lesz jó akkor...
Azt nem tudom, hogy a Ditech-et a Pindi mennyire vágja.
Karbis Leonárdónál egyszer a Pindivel volt gondom, de ha érdekel, akkor majd priviben elmesélem.
Nem igazán látszik a képen,de valszeg morini blokkos a gép.A mitirszámot a képen a 22-es szám melletti téglalap alakú részen találod.Illetve ott volt eredetileg lézergravírozva,de néhány év alatt eltűnik.Nálam is csak épphogy látszik belőle valami.Biztosításhoz csak a vázszám kell.
Viszont ő érti a témát. Azóta nekem ditech ingyen sem kellene. Pedig volt egy két motorom. Összes autómra és motoromra nem költöttem annyit mint arra a szarra. Inkább ne legyen semmi... persze ez már privát vélemény.
Tegnap vettem egy 2003-as sr 50-et!
Hidegen elég nehezen indul.Mi lehet a baj?
Keresem a motorszámot a biztosítás kötés miatt,de nem találom...Pontosan hol keressem?
Üdv motorosok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Ma egy kicsit belenyúltam a fiam Piaggio blokkos (2006-os) Gilera purejet motorjába.
Kapott egy komplett Malossi 70 ccm-es kittet elektronikával együtt és egy Yasuni Racing kipufogót.
Motorikusan nagyon jónak tűnik szép hangja van és tol mint állat, bár csak óvatosan húzgálom neki, mert teljesen nyers.
Ami nem tetszik, az a hajtás.
Ha álló helyből kövér gázzal indulok, akkor a fordulatszám mérő kb. 10.000-en, viszont a motor viszonylag lassan indul meg, (kb. mint egy 50 köbcentis). Amikor eléri a 40 km./h sebességet a fordulatszám visszaesik 8500-9000 re és úgy megindul mint akit seggbe rúgtak.
Ha elveszem a gázt és lassítok, akkor a hajtás kb. 10-15 km./h sebességig fogja a motort (motorfék) és csak utána engedi el alapjáratra.
Amit tudok a hajtásról:
a szíjban kb. 2000 km. van, szemre nem látszik kopottnak.
a görgők súlya 5,3 g. szemre nem látszanak kopottnak.
a varió tárcsákon és a görgők pályáján nem látszik kopás
a kuplungban kopás nem látszik, fehér színű kontraszt és fehér színű kis rúgók vannak (nem tudom milyen gyártmány és milyen erős).
Ha valakinek van 5lete, ne fogja vissza magát.
Az építő jellegű hozzászólásokat, előre is köszönöm.
HEEEEEEEEEJJJJJJ!
Köszi az infókat! De nekem vadi új olaszból behozott pumpát tettek be,és a szereléssel komplett volt ennyi! Tudom nem olcsón úsztam meg,de hirtelen ez jött!
Azt viszont nem értem,hogy vizes úton ha megyek akkor megint csak beszaggat főleg kigyorsításkor! Száraz úton jó időben semmi gond!
Lehet,hogy az első kerék felveri a vizet mondjuk a gyertya pipához és ott ívet húz vagy ilyesmi?
Egyébként tudtok valahol profi DiTech /Piaggio blokkos/ szerelőt?
Mit vettél észre? Mert nekem szaggatott kigyorsításkor,meg néha 60-70-nél úgy csinál pár másodpercre mintha lefulladna,aztán megint ment a moci!
Valahol olvastam, hogy hangtompítás céljából lematricázták a kipufogó hátsó dobozát. Valaki próbálta már?
Nem ég le a matrica? Lett eredménye?
Köszi és bocsi, ha hülyeséget kérdeztem!
Karbis Leonárdónál egyszer a Pindivel volt gondom, de ha érdekel, akkor majd priviben elmesélem.
Jobb mint Pindi? Viszont drágább? Hihi....
http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Nekem volt hidd el nagy szopás...
Ez most csak vicc... Elvégre arany péntek van.
Nekem anno ő volt a ditech szerelőm. A fél passatot én vettem neki....
Hidegen elég nehezen indul.Mi lehet a baj?
Keresem a motorszámot a biztosítás kötés miatt,de nem találom...Pontosan hol keressem?
Baján a Hábel Laci elég jól vágja a DiTech-et.
Nem olcsó, viszont drága, de legalább megcsinálja.
Ha kell adok kontaktot.
Tanácsot szeretnék kérni.
Ma egy kicsit belenyúltam a fiam Piaggio blokkos (2006-os) Gilera purejet motorjába.
Kapott egy komplett Malossi 70 ccm-es kittet elektronikával együtt és egy Yasuni Racing kipufogót.
Motorikusan nagyon jónak tűnik szép hangja van és tol mint állat, bár csak óvatosan húzgálom neki, mert teljesen nyers.
Ami nem tetszik, az a hajtás.
Ha álló helyből kövér gázzal indulok, akkor a fordulatszám mérő kb. 10.000-en, viszont a motor viszonylag lassan indul meg, (kb. mint egy 50 köbcentis). Amikor eléri a 40 km./h sebességet a fordulatszám visszaesik 8500-9000 re és úgy megindul mint akit seggbe rúgtak.
Ha elveszem a gázt és lassítok, akkor a hajtás kb. 10-15 km./h sebességig fogja a motort (motorfék) és csak utána engedi el alapjáratra.
Amit tudok a hajtásról:
a szíjban kb. 2000 km. van, szemre nem látszik kopottnak.
a görgők súlya 5,3 g. szemre nem látszanak kopottnak.
a varió tárcsákon és a görgők pályáján nem látszik kopás
a kuplungban kopás nem látszik, fehér színű kontraszt és fehér színű kis rúgók vannak (nem tudom milyen gyártmány és milyen erős).
Ha valakinek van 5lete, ne fogja vissza magát.
Az építő jellegű hozzászólásokat, előre is köszönöm.
HEEEEEEEEEJJJJJJ!
Azt viszont nem értem,hogy vizes úton ha megyek akkor megint csak beszaggat főleg kigyorsításkor! Száraz úton jó időben semmi gond!
Lehet,hogy az első kerék felveri a vizet mondjuk a gyertya pipához és ott ívet húz vagy ilyesmi?
Egyébként tudtok valahol profi DiTech /Piaggio blokkos/ szerelőt?
Itt 10-ért kelt el.
Itt 20-ért javítják garosan.
Itt van hozzá minden.
Annyian bontanak ditechet én nagyon sokallom az árát.
Köszi szépen!
A Leó 8-as.