csocsesz ,nem csak a morinis ditech en van olyan fekete idom ami takarja a deknit és amire rá van irva hogy Di tech az minden ditechen van !ami alatta van az meg ugyan az mint a piaggios karbisnak csak ott kell berugokarnak hej itt meg nem és hosszab a takaro idom!azon is gondolkozok hogy lecserélem 1 karbisnak a vario hütö takarojára ami kesseb csak az elejét takarja és látszana minden!szerintem is csuúf!de hát énsem értem hogy minek kell akora muanyag sz*r rá!
Köszönöm a válaszokat! Megvan a hiba. Nem is égtek ki az izzók, hanem a körülötte levő üvegburok "robbant" szét, teljesen beleégve a környezetébe. Egyszóval tönkrevágott mindent. Viszem vissza szervizbe, gariba teljes csere lesz, szervizes szerint náluk 5 év alatt ez a második ilyen feszültségstab.-os eset :) hát nem pech, én vagyok a második.
könnyebb görgők,erősebb kuplungrugó és kontrasztrugó,esetleg hozzá egy sportkipufogó,
ha többet szánsz rá, akkor 70es henger,de ahhoz mindenképpen kell a kipuf és a hajtással ugyanúgy variálni kell.
polini henger 45e + kipuf 15e - a *os égig+tömítésszett + szerelő munkadíja stb...
Minden attól függ mennyit szánsz rá.Kicsi pénzből az 1.variáció egy darabig elég,de aztán meg azt fogod megunni,hogy jól gyorsul de nem megy annyit végre mint előtte.
Csocsesz! Olvastam pár oldallal hátrébb hogy volt neked olyan gondod amikor nem világított az első 2 fényszóród. Mi volt ott a gond, hogy javítottad ki? Nálam se megy az első 2 világítás, valószínű kiégett, de mitől lehetne ez? Szériahiba? Előre is köszi válaszod.
Te Gregus ! A fényképeid között az elsőn a légszűrő alatti burkolat ha nem tévedek morinis a negyediken meg piaggios . Meg a gumi mintázatához sem stimmel a második és negyedik képen a dekni . Most akkor hogy van ez
Hello! Lenne egy kérdésem. Mit érdemes kicserélni az sr-en (2004-es), hogy jobban gyorsuljon? Végsebesség nem számít annyira, inkább a gyorsulás. Kérem aki tud , segítsen! Esetleg nem tudtok egy megbízható szerelőt Szeged környékén? Előre is kössz.
Az tudom én és értem az elözönél amikor irtam hogy el van kopva 1-2 dolog akkor az ékszijjra és a görgökre irtam!mert néha elég viccesen gyorsul!szal érzem hogy picit csuszik vagy nem elég feszes mert nem kap rögtön!
nem értitek... ÉKSZÍJCSERE! azért megy kevesebbet mert kopott az ékszíj ! nem úgy mükszik az ékszíja mint a kocsié hanem +1 szerepet tölt be ... nah mind1 nem írom le mert bonyolult de annyi elég hogy variátoros...
hát énis ugy hallotam hogy a gyári ditech megy 90et 95 öt lazán! mondom enyém ha belendül akkor 80as orán éppenhogy eléri a 80at!vagyok 100kg nemtudom azért megy e anniyt vagy mert elvan kopva benne 1 -2 dolog!de valószinü hogy a 2.ik!nincs zsém hogy ráköltsek anniyt de mindent lecserélnék rajta hogy teljesen gyári legyen!de hát 100ezrek kérdése.. nembaj kapok fizut majd a felét ráköltöm a drágaságra
szar az ékszíjad ha 78at mér... el van kopva(nem látszik mert kívülről kopik) gyárinak 90-100között kell mennie (óra szerint ami 80ig mér) kocsival az 80-90 a diteché nem sokat csal (a 80 as)
ha többet szánsz rá, akkor 70es henger,de ahhoz mindenképpen kell a kipuf és a hajtással ugyanúgy variálni kell.
polini henger 45e + kipuf 15e - a *os égig+tömítésszett + szerelő munkadíja stb...
Minden attól függ mennyit szánsz rá.Kicsi pénzből az 1.variáció egy darabig elég,de aztán meg azt fogod megunni,hogy jól gyorsul de nem megy annyit végre mint előtte.
http://img520.imageshack.us/im...
http://img412.imagesh
ack.us/im...
Eladó Aprilia Sr 50 innyektoros robogó! Elől hátul tárcsafékes, vízhűttéses,Zx kipufogóval, kitünő állapotban! Nagyobb motorra válltás miatt! Ár: 210.000 Huf