kinter1
Amúgy ha az SR nél leveszem a hátsó kereket jobban pörög a hajtótengely mint ha rajta lenne,vagy az mindegy neki mert a variátor és görgök határozzák azt meg?
Sziasztok!
Eladó lenne a kipuffom! Még gyári lakkos szép hanggal sérülés és hibamentes! 2007-es Sr50-en volt! Ára:15e Ft!
Érdkelődni: tiborpapp900810@gmail.com
Egy párszor túlmelegedett mostanába, utángyártott noname 5ezer volt ez a termosztát 3évet birt csak.
Gyárit veszek bele nem olcsó 10ezer de biztos többet ki bir.
Gondolom, mert annak nem volt több szett gumija.
A kékben is mina van, de azon direkt olyan kipu van fent amit nem kell levenni kerékcseréhez. Ha hiba miatt állt volna le, akkor utána nem erőltette volna tovább a dolgot.
Egyébként töröm a fejem egy hasonló árban kihozható, túlmelegedés ellen védett gyújtás modulon. Persze ehhez idő kell, mert valószínűleg át kell tervezni az egészet. Annak idején készült pic-es modul is, csak az ára miatt nem kellett senkinek. Ha lesz időm, megnézem mire jutok ezzel az új ötlettel. Csak ugye ehhez idő kell, alkatrész kell, meg jó lenne egy próbamotor is. A kölcsönmotort sajnos már vissza kellett adnom a gazdinak.
Valószínűleg gyári hibás vagy már párszor túlmelegedett (a motor egyéb hibája vagy maga a termosztát hibája miatt) és szétnyomódott benne a 'viasz'. Ez bizony kuka.
Jól mondtad ténleg a termosztát a rossz.
felül a pöcke félre áll a termosztátnak de vissza se lehet nyomni hogy egyenesen álljon ennyit birt az utángyártott szutyok.
Egy kicsit rossz a kép minöség de látszik a lényeg.
Tiszta sor. Az is, hogy csőd belekezdeni és nem éri meg, de mókának jó. Pusztán a tartósságra reagáltam. Az azért nem semmi, hogy 13percen keresztül csak addig áll a kék még lecserélik az eldurrant gumit. Egy év normális nyúzását legalább belesűrítette abba a pár percbe
Vannak szempontok és az mindenkinek más.
1. Valaki nem akar jogsit,
2. Valakinek nem számít a fogyasztás,
3. Valakinek a szeme sem rebben ha fel kell újítani motorját, pláne ha saját maga is meg tudja csinálni.
4. Valaki szereti reszelgetni és állítgatni.
5. valaki szereti ha pörög a motorja mint a búgócsiga
A többiek inkább a rendszámos 4-t választják. (nyomaték, kis fogyasztás, stb...)
Azért nem eszik azt olyan forrón.
Ha minden erősebbre van cserélve és jól van összerakva, akkor a mina rendesen bírja kiképzést. Az más tészta, hogy az mibe kerül, de nem szokása széthullani 1 versenytáv alatt
Üres beszéd helyett ebben a videóban a szemed előtt szimulálnak le versenytempóban 4hátsógumit vele egymás után
szia!nekem is le volt rakodva rendesen,pár hete pucolta ki 1 autószerelö ismerösöm.akkor csak 40et ment.mondjuk az én motorom mikor megvettem 1 éve,akkor se ment többet 60nál.a szíjat néztem,az jó.viszont a kipudobban zörög vmi.a főfúvókám 72es.lehet próbálkoznom kéne kicsit nagyobbal?mondjuk 75össel?
Megmondom neked őszintén hogy sajnos nem tudok engedményt adni. Tudod ezek egyedileg, kézzel készült dolgok, ráadásul 2-3 évvel ezelőtti áron adom őket. Csak azért mert jó fej vagyok. Már leálltam a robogó javítással is, meg ezeknek a kütyüknek a gyártásával is. Írtam is régebben hogy csak azért kezdtem el megint, mert hirtelen több darab is kellett ide a fórumra. Esetleg annyit tudok neked engedni, hogy most nem fizeted ki a postaköltséget, mert a feladás mostanában érdekes módon olcsóbb lett. Megőrült a posta! Tehát kapok egy 10-est és csinálok neked egy új kütyüt.
Amúgy ha az SR nél leveszem a hátsó kereket jobban pörög a hajtótengely mint ha rajta lenne,vagy az mindegy neki mert a variátor és görgök határozzák azt meg?
Eladó lenne a kipuffom! Még gyári lakkos szép hanggal sérülés és hibamentes! 2007-es Sr50-en volt! Ára:15e Ft!
Érdkelődni: tiborpapp900810@gmail.com
Gyárit veszek bele nem olcsó 10ezer de biztos többet ki bir.
A kékben is mina van, de azon direkt olyan kipu van fent amit nem kell levenni kerékcseréhez. Ha hiba miatt állt volna le, akkor utána nem erőltette volna tovább a dolgot.
felül a pöcke félre áll a termosztátnak de vissza se lehet nyomni hogy egyenesen álljon ennyit birt az utángyártott szutyok.
Egy kicsit rossz a kép minöség de látszik a lényeg.
1. Valaki nem akar jogsit,
2. Valakinek nem számít a fogyasztás,
3. Valakinek a szeme sem rebben ha fel kell újítani motorját, pláne ha saját maga is meg tudja csinálni.
4. Valaki szereti reszelgetni és állítgatni.
5. valaki szereti ha pörög a motorja mint a búgócsiga
A többiek inkább a rendszámos 4-t választják. (nyomaték, kis fogyasztás, stb...)
Ha minden erősebbre van cserélve és jól van összerakva, akkor a mina rendesen bírja kiképzést. Az más tészta, hogy az mibe kerül, de nem szokása széthullani 1 versenytáv alatt
Üres beszéd helyett ebben a videóban a szemed előtt szimulálnak le versenytempóban 4hátsógumit vele egymás után
http://youtu.be/0J-VYlCeRWU