Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fogyasztás relatív egy 50-es motornál. De a 4.2 nem rossz.
Karbis lesz ha átalakítod.
Ez tetszik! ”mosogatószivacs˝
Ma sikerült megmérnem a fogyasztást! 4.2 L/100 km valós 60-64 km/h-val közlekedve. (113 kilóval, 2 kilót fogytam! :-D) Szerinted is ez jó fogyasztás egy SR 50-től? 85-ös főfúvókával, Morini blokkos.
Köszi szépen! Kellemes húsvétot minden kedves robogós, motoros fórumtárssmnak!
Hát, azthiszem még átgondolom mielőtt újra nekilátok. Bár kaotikusak most a motornál az állapotok. Mert 1000darabban hever. De egyenlőre rá sem akarok nézni. Azt se bánnám, ha valaki kicserélné az éjjel egy karbisra
Ne bosszants már. Leírtam hogy gáztűzhely, hőmérő, vízforralás. Vagy te meg tudod mondani az öngyújtó lángjáról hogy mikor hány fokon ég?! De felőlem hallgathatsz az 'okos' haverokra is, biztosan jó vége lesz. Egyszer volt egy ilyen ügyfelem, szépen összeraktam neki a motort, be is lett állítva. Erre másnap már telefonált hogy nem indul a motor. Mikor megláttam a mosogató szivacsot a légszűrő helyén, otthagytam a fa.....a. Mondtam neki hogy még csak véletlenül se jöjjön a környékemre....
Kell egy új modul és egy új trafó. Attól nem lesz jobb, ha beállítod a motort a sarokba.
Értem köszönöm a segitséget.
Mindegy csak kiveszem belöle a termosztátot és megpróbálom mit csinál egy teszt erejéig ha nem forral akkor az a rossz.
A hőgombáról halottam hogy ha kitekerem öngyújtóval melegitem akkor le lehet tesztelni jó-e még? le lehet szerinted igy tesztelni.
Nics műszerem, de ennek már mindeggy is. Olyan bűdös mint egy megperzselt disznó. Ennek off...
Megsütötted. Ha van műszered, mérd már meg a trafó ellenállását. A primer kört (1-es és 15-ös láb között).
Na itt a vége a projektnek. Eddig volt szikra!
Nehezek a görgők vagy rossz a karbi beállítása.
Az a helyzet hogy én úgy gondoltam, hogy ez egyértelmű. Ezek szerint nem az. Ahol a +12V-ot kapja (citromsárga kábel) azt kell a gyújtáskapcsoló után kötni. Mivel ha itt megszakad a 12V, akkor áll le a masina. Esetleg ha meghagytad az injektor reléjét, ha jól emlékszem ott is kapcsolt +12V-ot találsz. Egy műszerrel vagy izzóval egyszerűen meg tudod keresni hogy van-e delej a kábelben és megszakad-e ha leveszed a gyújtást.
A vizet fokozatosan kell melegíteni, közben kell egy hőmérő is, amin láthatod hogy mikor nyit (és mikor zár). Nem csak úgy beleba....od a forróvízbe, mert annak semmi értelme. Ha termosztát nélkül használod, akkor nehezebben melegszik fel a motor és míg eléri az üzemi hőmérsékletet (ha eléri), addig jobban fog kopni és a fogyasztása is nőhet.
Sziasztok Aprilia sr em van 2000 év 70 henger 105 megy de nagyon lomhan indul el . milehet a baja ?
A múlt héten járt nálam egy ugyanilyen gép végsebesség problémával(55-60 óra szerint)Első körben levettem a tompítót,és teljesen el volt rakódva.Tisztítás után megtáltosodott(90-be belekarcolt),így a kipuff kiégetéstól eltekintettem.Lehwt,hogy nálad is elég lenne ennyi.
az enyém is tök ilyen csak feketébe,gyári katalizátoros kipuval.55 a vége ora szerint.lehet kiput kéne cserélnem.én örülnék a 70nek.
Hová javasolnád a 12v bekötését? Honnan adhatnék neki a legegyszerűbben? És nyugi semmiképp nem téged szidlak, ha lerohadok vele... Főképp ha eljutok odáig, hogy működik majd...
Nincsen gázlámpám nem foglalkozok vele.
Holnap ki fogom szedni a termosztátot a hengerfejböl.
Bele rakom majd forró vizbe azt mondják ha igy nyit akkor jó.
És még annyi kérdés lenne hogy ha termosztát nélkül használom a motort a henger meg a többi cucc nem megy tönkre?
Mert szerintem elmenne nélküle 15-20fok körül van most már az idö.
Igazából még gáztűzhelyen sem. Elég sokáig tart mire felmelegszik. Ezért kell hozzá gázlámpa. A porcelán izzásáig kell hevíteni, így eltűnik róla a szutyok. De a testelektródát ne égesd le. Mert az melegszik fel elsőnek.
Van benne elég fagyálló meg van a szint néztem.
Le is van légtelenitve.
Nekem azt mondta egy ismerös hogy háztartási viaszos gyertyával ki lehet égetni.
A beragadt termosztát nem a teljesítményen ront, hanem a blokk általános állapotán. Magyarul ha beszorul és ne adj isten zárt helyzetben szorul be, akkor a blokk túlmelegszik, felmegy a vízhőfok mutató és megszorul a dugattyú. Ha ezt megvárod, komoly összeg lesz a javítása...
Van benne elég hűtőfolyadék? Le van légtelenítve? Igen, a ragadós termosztát tud ilyet csinálni. A gyertyát nem pucolgatjuk, hanem cseréljük. Végső esetben gázlámpával izzásig hevítjük (de azért csak okosan), ettől leég róla a korom. Mégis milyen gyertyával szeretnéd kiégetni? Viaszgyertyára gondoltál? Asszem ülhetnél mellette egy napot mire átmelegedne.....
Még. De ha lerobbansz vele valahol, akkor ne engem szidj. Leégett gyújtással a sarki boltig sem indulnék el.