Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd le estére az akkusarut. A házat azért ne gyújtsd fel vele....
Ha túlmelegedett, felpúposodott, égett szaga volt, akkor annak vége. Még ha működik is, nem lesz üzembiztos. Meg kellene mérni a gyújtótrafó primer ellenállását is. Csak megszakító trafóval használható. Bár elég valószínű hogy a gyújtótrafód is kuka. Mondtam hogy egy kis elektronikai ismeret kell hozzá.
Ha jól van bekötve, akkor jól működik. Ha a gyújtást levéve sem állt le, akkor nincs jól bekötve. Biztos hogy fix 12V-ra kötötted, nem pedig a gyújtáskapcsoló után. A gyújtás miatt pedig nem pöröghet. Karbi beállítás, fals levegő miatt igen.
És hogy lehet a termosztátot letesztelni hogy jó-e? anélkül hogy kivenném a motorból? A teljesitményen ront ugye ha rossz?
Az ékszijal van még gondom azt mondják csapról kell indulnia nekem ennyire van a csapon jó ez szerintetek?
Sziasztok!

Aprilia rally lc robogóm van nem mindig csinálja, de néha pl 300métert mentem vele és felment a piroscsikba a hőfokmérö mutatója.
A termosztát rossz csinálhat ilyet?
Gyújtógyertyát hogy lehet szakszerüen kitisztitani?
Mert olyat halottam hogy ha ki égetem háztartási gyertyával akkor tönkre megy.
Nemtudom. Próbáltam mindent a leírtak és a rajz szerint bekötni. De valami asszem mégsem stimmel... De senki nem írta le, igazából mit hová kötött. Majd holnap nekiugrom megint.
Ha szikra még van. Akkor a modul még működik? Mert szikra még van.
Nem lehet,hogy a gyujtáskacsolót kikerülve adtál 12V-ot a modulnak?Erre utal,higy gyujtás levétel után sem állt le.Illetve ha leégett a modul gyujtás nélkül az is arra utal,hogy fesz alatt maradt.
Na asszem megdöglött a modul is Nem volt rajta se gyújtás, semmi. Mire most visszamentem tűz forró, égett műanyagszag, és felpúposodott, a dobozka. Asszem kibasztam egy kis pénzt...
Helló mester. Na van egy kis gond... Összeraktam mindent, elvileg be is kötöttem mindent. A Motor 2szer be is indult, De a modul is meleg, a trafó meg forró! Mi lehet a gebasz? Jaa, és amikor beindult, akkor meg pörgött, mint az állat, a gyújtás levéve sem állt le. Csak miután kitombolta magát. Mi lehet vele?
Használd egészséggel. Gyújtást álló motornál nem rajta hagyni!.... ;)
Megjött a csomagom. Köszi a gyors reakciót. Már dobom is szét a gépet Üdv.
Ez igen szép motor. A hajtást nézd meg. Mérd meg szíj szélességét. Lehet cserés már azért nem megy annyit.
sziasztok! van egy 50 cc-s 98ban kiadott leghuteses robogom mindefele folytas mentesen.Az a kerdesem lenne hogy mi tehetnek hogy 70 km/h-nal gyorsabban menjen? (mert elmeletileg gyorsabb kellene 20km/h-al legyen.Elore is koszonom a segitseget :)
Természetesen menni fognak a dolgok, a felén már túl vagyok. janika.szekely@gmail.com címre várom a részleteket.
Rendben. Köszönöm szépen!
Adsz egy e-mail címet és oda megírom hogy mit és hová. A modul bekötése egyszerű, 5 szál vezetéket kell bekötözni. A blokk átalakítása menni fog? Kompresszor szétszedése, lezárása, olajcsonk lezárása, lendkerék átalakítása, hengerfej gyertya menet vágása, injektor helyének lezárása, stb. Minimális kézügyesség és elektronikai ismeretek azért kellenek hozzá. Ha bele mersz vágni, akkor jelezd, én pedig elkezdem legyártani a gyújtómodult. Ez kb 1 hét.
Írok, ha lesz egy kis időm.
Délben postára adtam a csomagot, elsőbbségivel.
Üdv Kinter. Jelentkeznék egy ditech átalakító okosságra. Mi lenne a sorja. Próbáltam visszaolvasni, hogy hová hogyan utalni, meg mit hogyan bekötni, de nem nagyon találtam. Várom válaszod.
Rendben! Remélem még a héten ideér, és akkor szétkapom úgy a gépet, mint rakéta a faházat Úgyis hosszú hétvége lessz...
Megjött a lóvé, holnap megpróbálom postára adni a cuccot. Szerintem péntekre odaér.
snbc,kinter1 köszönöm a válaszokat!
Én is valami ilyenre gondoltam hogy semmit se ér de jobb ha többen és okosabbak mondják rá mint én!