Én sima fehér vagy sárga zománcfestéket használtam erre a célra. Évente lehet újrafesteni, mert összeszedi a port, oldja a gumit és a napon sárgul. Festegesse a fa......m.
Szerintem halottnak a csók. De ugye a kínai kitalál (lemásol egy működő darabot, úgy-ahogy) valami baromságot, arra mindig van vevő, hiába nem ér semmit. Egy turbós motor alaposan át van tervezve. A sima bilialu dugó úgy olvadna el, ahogyan elő van írva. A hajtókarodba pár km után lenne olyan 8-as mint a huzat. Stb-stb... Ha a turbó miatt folyton nyomás alatt lenne a szívóág, szerinted működne a membrán és a karburátor? Oda-vissza fújogatná a keveréket, míg egy kósza szikra vagy izzó koromdarab miatt le nem robbanna róla a turbó a csövekkel együtt. Ez csak egy gyors gondolat volt, de volna pár gond, amit meg kellene oldani ezzel kapcsolatban. Felejtős...
Semmivel sem kell. Ha ez a szíved vágya, a tecsóban, ósönyben az autós cuccok között találsz gumira való fehér filcet/festéket. (Egy fillért se adnék rá, de ez már az én bajom. )
A képek alapján ez kb. egy combosabb procihűtő lehet, ami 3-4e Ft, és érezteti "áldásos hatását". A kb. semmit. A direktszűrőről már írkáltunk jó pár sort (röviden: nem ajánlott), a többit eldöntöd magad.
Hát igen ezért gondoltam hogy ér e valamit!De egy ilyen kicsi 50-70 SR-nél gondolom dobna valamit még ha keveset is pörög a turbó nem?
A durva beállítás alatt mit értesz?
Ne is mond az akksit. Reggel a Suzuki (Swift) nem indult. Háromszor megforgatta bágyadtan és vége. Az agya már nem kapott power-t. El is késtem. De a Leó, az elektromos AC-vel (persze ebben is gyengélkedik az akku), pöccre indult. Igaz elkésve, nagykabátban, de beértem a melóba. Tudom hogy gyík az akku az autóban, de úgy voltam vele hogy lazán kihúzza a nyarat. Fa....m se gondolta hogy este alig lesz 2 fok. Megcsípte a hideg anyám virágait is.
Egy gyors kérdésem lenne. Ezt a fajta fesszabályzót nem tudja valaki megmondani, hogy hogyan kell bekötni?
Én elgondolásom az, hogy - test, + az szabályzott 12V C ide jön a generátorról a vezeték.
De javítson ki valaki ha nem jól gondolom. Nincs kedvem leégetni. Sajnos a régi tönkrement a motorban.
Reggel persze baszott beindulni a motor, 8-ra mentem eredetiségvizsgára. Autó akksi bika, meg se forgatta. Nem tudom miért nem át az áram. Testpont feljavít, drz akksi bele és indul... Egy akksi kell úgy néz ki. Az átírás megvolt. Kifért a kiskapun, nem akadt semmi, kezes jószág. Tetszik. (eddig)
Nekem az EVO nem kopott gyorsan. Én hajtottam bele 4 ezret, utánam a srác még vagy 6-ot és még mindig az volt rajta.
Vedd meg a heidenau-t. Higgy a marketing szövegnek. Akkor kár volt megkérdezni. Majd beszámolsz.
"Mit gondoltok erről a márkáról?"
Szerinted egy kategóriában van a pirellivel? És még drágább is mint amit linkeltem. Veszel amit akarsz. Ha spórolnál 10 rongyot a 2 gumit még megérteném a hezitálásod.
Elektromos turbó. Hát.... nem próbáltam még, de nem is igen fogom. Nem hiszek benne. Elég nagy fordulaton kell pörögnie, hogy érjen valamit. Ha pedig nagy fordulaton pörög, akkor rövid életű. Ha működik is, durván hozzá kell állítani a motort.
A Heidenau nem egy premium kategoria. MZ kupasok hasznaljak a versenygumikat, azok tapadnak rendesen, de gyorsan kopnak is. A K61 kemeny, viszont nem tapad. Amit a termekleiras ir, ne vedd szentirasnak. :) Meg jo, hogy aszerint ez a legeslegjobb gumi a foldon.
En hallgatnek azokra, akiknek van valos tapasztalatuk gumikkal (pl Pirelli Evo), de ha a marketingszoveg jobban tetszik, hat rajta, probald ki, legfeljebb nem azt kapod, amit vartal.
Sziasztok! Pár napja írtam, hogy szeretnék a robogómra gumit venni, a gyári Maxxis helyett. 1-2 ember a Pirelli EVO-t ajánlotta, de nem merem megvenni, mert az Egü-n nem írnak jót róla, vagyis összességében jó, csak gyorsan kopik! Szárazon jól tapad, de nagyon gyorsan kopik.
Idézet az Egümotors oldalról: "Magas komfortú sport abroncs, rövid élettartama miatt gyenge ár/érték aránnyal"
Néztem jó pár márkát, a Heidenau K61 és K62-ről jókat írtak, nagyon jól tapad száraz és nedves időben is. És nem kopik egyáltalán.
Idézet az Egümotors oldalról: "Kimagasló ár/érték arány, hihetetlen tapadást, és egyenes futás. Highend sport abroncs, német precizitással. Verhetetlen tapadás nedvesen és szárazon egyaránt!"
Itt van az a 2 gumi amiken gondolkodok, melyiket érdemesebb?
Az első az igazából nyári gumi, a másik négyévszakos. Megvenném a K62-t, csak nem tudom, hogy mennyire kopik, mert ugye a mintázata sűrűbb, és nem tudom, hogy viselkedik aszfalton. Aszfalton használnám leginkább. Mit gondoltok erről a márkáról?
A válaszokat előre is köszönöm!
Egyik cimborámmal vettük meg, akinek a fazer 600 s2-je van. Nem tetszett neki a scara. Elvitte kipróbálni azt mondja ez nagyon király. Elvitte utána az NRG-t is. Hát..azt mondta, hogy ez a vonyító már nem neki való. Igaz nem is 20 éves a cimbi már. A scarába az tetszik, hogy csendes és nyomatékos. Kérdés, hogy kifér-e a kiskapun, mert azon sok múlik...
Szerintem szép, bár nekem nem ez a 'chopperes' kinézet jön be. A hátsó kerék valami brutál. Mivel nagy a kereke, szerintem szeretni fogod. Biztosabban megy majd a rossz utakon.
Minden évben belerakott a srác max 1500 km-tert. Indult egy pöccre, pedig hideg volt a motor. Rákérdeztem az olajfogyasztásra azt mondta nem eszi. Majd kiderül a gyakorlatban. Ennyiért még belefér egy kis javítás. Néztem van hozzá rengeteg bontott alkatrész. Egyébként nem folyik, de 30 km alatt egy csepp jött és megláttam a deklin. Egyébként meg ha nem eszi brutálisan az olajat már jó. Mert nálam sem megy bele több km egy évben. Köszi a segítséget. Egyébként mit szólsz hozzá? Bár nem a legjobb képek, mert kevés volt a fény. Viszont lemosnom muszáj volt ha már a volt gazdája nem nyalta annyira.
Erre tippelek én is, de ha teledzsuvázza, akkor az nem jó hír. Lehet hogy csak azért húzták le, mert rövid távokon használta a tulaj és ezért sárgás-olajos-párás trutyi keletkezett. A másik ok viszont már nem ilyen jó. Akkor szokott ott sok olajos dzsuva keletkezni, ha kopott a henger, dugó, szelepvezető és felveri az olajat. Ne ez utóbbi legyen, mert az drága lesz. Erről sokat elmondhat egy kompresszió mérés vagy az olajfogyás figyelése.
A durva beállítás alatt mit értesz?
Egy gyors kérdésem lenne. Ezt a fajta fesszabályzót nem tudja valaki megmondani, hogy hogyan kell bekötni?
Én elgondolásom az, hogy - test, + az szabályzott 12V C ide jön a generátorról a vezeték.
De javítson ki valaki ha nem jól gondolom. Nincs kedvem leégetni. Sajnos a régi tönkrement a motorban.
Vedd meg a heidenau-t. Higgy a marketing szövegnek. Akkor kár volt megkérdezni. Majd beszámolsz.
"Mit gondoltok erről a márkáról?"
Szerinted egy kategóriában van a pirellivel? És még drágább is mint amit linkeltem. Veszel amit akarsz. Ha spórolnál 10 rongyot a 2 gumit még megérteném a hezitálásod.
En hallgatnek azokra, akiknek van valos tapasztalatuk gumikkal (pl Pirelli Evo), de ha a marketingszoveg jobban tetszik, hat rajta, probald ki, legfeljebb nem azt kapod, amit vartal.
ht
tp://www.4taktershop.de/prod...(der-supersportler).html
Idézet az Egümotors oldalról: "Magas komfortú sport abroncs, rövid élettartama miatt gyenge ár/érték aránnyal"
Néztem jó pár márkát, a Heidenau K61 és K62-ről jókat írtak, nagyon jól tapad száraz és nedves időben is. És nem kopik egyáltalán.
Idézet az Egümotors oldalról: "Kimagasló ár/érték arány, hihetetlen tapadást, és egyenes futás. Highend sport abroncs, német precizitással. Verhetetlen tapadás nedvesen és szárazon egyaránt!"
Itt van az a 2 gumi amiken gondolkodok, melyiket érdemesebb?
http://www.heidenau.hu/motorgu...
http://www.heidenau.
hu/motorgu...
Az első az igazából nyári gumi, a másik négyévszakos. Megvenném a K62-t, csak nem tudom, hogy mennyire kopik, mert ugye a mintázata sűrűbb, és nem tudom, hogy viselkedik aszfalton. Aszfalton használnám leginkább. Mit gondoltok erről a márkáról?
A válaszokat előre is köszönöm!
http://www.ebay.com/itm/suzuki...
http://www.ebay.com/itm/suzu
ki...