Ha olajos lé jön belőle, akkor az valószínűleg a karter visszavezető lehet. Akkor annak a levegőszűrőben a helye. Csak elég vékony az a cső hogy kartercső legyen... Sajnos ezt nem tudom, de az easyparts.nl oldalon meg tudod lesni.
Lenne hozzád a kérdésem. A hajtás tetején vagy egy cső, amiből jön egy kis olajos lé. Az mi lehet? És nem lehet, hogy oda kellene felcsatlakoztatni ahova a másik kört rajzoltam?
Csináltam pár képet. Járt hozzá egy nap plexi, egy kis plexi és valami szar kínai doboz. Likvidáltam.. 180e, volt, régóta szerettem volna egy scarabeot. Majd kiderül, hogy piaggio, megy-e el vagy a scarabeo. Sok a 3 motor.
Én is ebben reménykedem,bár nem életbevágó.Rámszakadt egy ditech aminek a tulaja azt hiszi varázsló vagyok,és pici pénzért életet lehelek az ezer sebből vérző ditechjébe.
Egyik oldal sem elérhető. De ha rendes turbóról van szó, akkor az az értelme, hogy nem a motornak kell beszívnia a naftát, hanem azt nyomáson juttatják be a hengerbe. Ezzel sem kell külön vesződnie a motornak, plusz mivel ugye eleve nyomáson megy be az anyag, azonos idő alatt így több üzemanyag jut el a hengerbe. Több üzemanyag=több lóerő. Persze ez nem ilyen egyszerű, de nagy vonalakban ennyi.
Köszi szépen a részletes tájékoztatást!
Teljesen igazad van! Munkába járáshoz lett véve a motor, (8 km) befér az ajtón, mivel ha kint hagyom a "rómaiak" ellopják, szétszedik, stb... 10 perc alatt beérek a melóhelyre. Ezzel az 50-essel is állva hagyom az autókat és legalább a yard se baszogat, hogy nem 50-es a motor. Ha meg egyszer beszarik az olaj adagolója, meg lesz fúratva és belekeverem a benzinbe az olajat. Nagyobb motort és jogsit akkor szerzek, ha nagyobb összeghez jutok.
egy héttel ezelőtt bekrepált a hőgombám..Sokan írták,mondták hogy a gyári 8 ezer forintos is ideig óráig jó.Aztán olvasgattam innen, és felbátorodva beépítettem egy 10 khm-os potmétert ami nagyon szuperul működik de szeretnék a gyári hőgomba helyére beépíteni egy hőmérőszenzort biztos ami tuti.Ezerszáz hogy kelleni fog egy átalakító adapter hozzá de sajnos nem ismerem a gyári hőgomba menetét,méretét.Ha esetleg valaki ismeri megköszönném ha megosztaná
Igen, elbasztak velem a bankban... Ma megyek vissza, mert amit adtak nyomtatvány, az nemjó eurós számlához. Igy semmis a tegnapi akcióm. De ma megoldom!
Szerintem ne erőltesd ezt a 70-es témát. Nem éri meg. Az hogy egy évig jól megy a gép, meg lámpánál állva hagyod a többi gépet, nem ér ennyit. Mert ugye mondanom sem kell hogy itt 100+ eFt-okról beszélünk. Nem ám annyi hogy felpattintasz egy 70-es hengert.....
Lehet hogy elvered a 125 és 150-es masinákat, de a verseny után a tuningolt 70-esed mehet a szervizbe. Széthullik mint a szar. A nagyobb motorokhoz tényleg sokkal többe kerül minden, de nem kell őket folyamatosan piszkálni hogy működjön. Egy 70-es 2T leeszi rólad a gatyád is egy 'verseny' alatt, míg én a nagyobbat csak egyszer tankolom meg. A B125 tényleg felejtős. Akkor már A korlátlan és egy minimum 250-es nagyrobogó. Tudom, mert nekem is kicsi a 150-es Leó. Nem sokkal tud többet mint egy 50-es 2T. :( Fogyasztásban viszont verhetetlen.
Valakinek nincs véletlenül egy felesleges folytószelepe ditechez?Aki átalakította a gépet karbisra annak gondolom felesleges.
Gondolom a 2 ugyan az!?
http://www.ebay.com/itm/suzuki...
http://www.ebay.com/itm/su
Teljesen igazad van! Munkába járáshoz lett véve a motor, (8 km) befér az ajtón, mivel ha kint hagyom a "rómaiak" ellopják, szétszedik, stb... 10 perc alatt beérek a melóhelyre. Ezzel az 50-essel is állva hagyom az autókat és legalább a yard se baszogat, hogy nem 50-es a motor. Ha meg egyszer beszarik az olaj adagolója, meg lesz fúratva és belekeverem a benzinbe az olajat. Nagyobb motort és jogsit akkor szerzek, ha nagyobb összeghez jutok.
egy héttel ezelőtt bekrepált a hőgombám..Sokan írták,mondták hogy a gyári 8 ezer forintos is ideig óráig jó.Aztán olvasgattam innen, és felbátorodva beépítettem egy 10 khm-os potmétert ami nagyon szuperul működik de szeretnék a gyári hőgomba helyére beépíteni egy hőmérőszenzort biztos ami tuti.Ezerszáz hogy kelleni fog egy átalakító adapter hozzá de sajnos nem ismerem a gyári hőgomba menetét,méretét.Ha esetleg valaki ismeri megköszönném ha megosztaná