Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor az nem olcsó mulatság! Az biztos, hogy ahány motor annyi féle.
5 9000ft/óra + alkatrész a nevesebb szerelőnél.
Elismertség, versenyeredményektől, satöbbitől függ.
Egy blokk szét-össze nyugodtan számolható 30+alkatrésszel ott, ahol nyugodt szívvel otthagyhatod.
Legyen így, és csak szimmeringet kelljen cserélni. Mire hozzáférnek a szimmeringhez, nem két perc. Már engem is érdekelne, mennyit "illene" elkérni egy ilyen szerelésért.
Ha tényleg "92%-os a kompresszió"..... , akkor nem lehet annyira szétkopva a főtengelycsapágy sem. Ilyenkor érdemes cserélni a szimeringet. Bár az más kérdés hogy egy szimering ki szokott szolgálni egy henger és csapágy garnitúrát. Hacsak nem a 150,-Ft-ot vízhez való került bele....
Ez nagyon baba. :)
Hmm, "92%-os a kompresszió". És ezt mihez képest mérted? Néha olyan vad dolgok hangzanak el itt, hogy ha a tehén megenné, egy hétig fosna...
Ha csapágyat nem cserélsz, van értelme a szimmeringet cserélni...?
A kettő darab vitonos főtengely szimering csapágyboltban max. 3000... (de lehet sokat mondtam).
22-27-ért én is kicserélem neked...
Persze ha csapágyakat is cserélsz az már húzósabb...
Hát így meg elég pontatlan összehasonlítási alap. Az övé lehet újabb, jobb állapotú stb., szerintem erre az "összehasonlításra" sokat ne adj. Ettől még a tiéd is lehet jó.

A szimmering stb. csere meg úgy alsó hangon 20-30e pengő körül lehet munkadíjjal. Saccoltam, ha nagyot tévedtem, akkor a többiek javítanak.
az e jellegzetes csík amit mondtál az valóban megvan a kis foncsórból adódóan de ezelőtt nem is egymás mellé világítottak és nem is lehetett rajta állítani..de így azért jut némi fény a csíkra kívűl is ami bőven elegendő
kisértés
Csak otthoni körülmények között tudtam megcsinálni a projektet holnap nem lesz rá alkalmam. Naggyából így is szemrevételezhető a változás.Gondolkoztam rajta korábban hogy legalább az egyiket kicserélem ledesre hogy ne terheljem, de túl nagy a http://youtu.be/nk8j7jmPJ1M
92%-os a kompresszió, ez kopottnak számít? A gyorsulása nagyon állat, még alattam is! Állva hagyom az autókat simán a pirosnál!
Macerás a főtengely szimeringet kicserélni? Sokba kerül az alkatrész?
Ha ezt kicserélik, érdemes mást is ha már úgy is szétszedik?
Nem az én motorommal ment a szerelő, hanem a sajátjával!
Sajnos nem értek hozzá nagyon.
Membránt nem tudom, fúvóka 85-ös (elvileg ez a gyári), gyertya nem fehéres és nem túl olajos, száraz.
Meg igen, az a 20 kiló azért egy 50-es motornál igenis mérvadó tényező. Ez van. Kis ccm, megérzi ezt. Főleg ha kopottabb a kelleténél.
Pedig ezek szerint mérvadó. (Ha a saját motorodon akasztotta a 95 kg-s srác alatt az órát, alattad meg nem.)
Membrán zár? Fúvóka? Gyertya színe?
A szívató ha "hidegen pörgeti a kereket" az nem hiba. Ezért kell sztenderen indítani. A kipufogó ha televan, akkor erőlködik, nem bír lélegezni. Többet fogyaszt, nem megy. Ha túl nyitott a kipufogó, akkor túlzottan lélegzik, kifújja a naftát, vele együtt az erőt is. Ha kopott a motor, akkor is többet eszik, mert a dugó mellett elmegy a craft. Kompresziómérés, stb. Ha tele van a levegőszűrő, akkor szintén sokat fogyaszt. Ha nem zár el teljesen a szívató, akkoris. Ha túl van görgőzve, akkoris nehezen indul meg, erőlködik, többet fogyaszt. Ha csak rövid távokra használod, megint többet fogyaszt. Az pedig hogy a gyári kipufgó szar lenne, baromság. Ha eltömődött, ki kell égetni. Alaposan, nem öngyújtóval. Stb-stb....
GPS szerinti 66, óra szerinti 70 km/h. Arányosan csal az óra, 62-nél valós 60, kb. 50-ig pontos. Már beszéltem több szerelővel is, van egy 95 kilós srác, alatta bőven kiviszi a 80-as órát, nálam nem a 115 kilóm alatt. Szerinte a 20 kg különbség nem mérvadó.
sziasztok ! Nem lesz rövid, de érdemes lehet elolvasni.
Jött a tavasz. Elővettem az aprilia sr50 lc-m.

Tavaly tavasszal vettem. 55.000 Ft ot költöttem rá. Cserébe lomhább lett és a 4 helyett 6 litert eszik.

Szívócsonk 2x lett cserélve. (állítólag repedt)
CO csavarral játszadozás. De folyton elkeveselt csak...
Hidegben iszonyat füstölés. Nagy kerékpörgés miatti szivató beállítás.
Ok. Legalább indult, de 7 litert evett.

Mondják használjak jó olajat és jó benzint. (azt használok) castrol racing, és vagy omw maxx motion, vagy 98 as. Lukoil persze kizárva.

8000 km van benne. 2500 -al vettem és tényleg annyi van/volt benne.
CSaládon belüli vétel volt.
5 évet állt a motor ! Ettől persze beállt. Ki lett "tisztitva". De igazából a karbi valahogy mindig összemocskolódik...

Elviszem szerelőhöz. beállított mindent. Kipucolt mindent. Egy tank erejéig jó is volt! végre 4 és felet evett "csak" (kb. 3at 3,5-öt kéne)

Aztán megint erejét vesztve lomhább lett. Megint újra 5,5 öt 6ot evett.

Egész máshogy indulnak mellőlem a pirosnál például az sr 50-ek.. Ez nem hogy nem ugrik hanem mint egy medve...

A végsebességgel nincs gondom. Nekem elég a 70-80. Bár állítólag még gyorsabban is tudna menni.

Teszem hozzá óvatosan rángatom a szarvát !
szép nyugodtam 60 al megyek vele és nem brummogtatom.
A menőzésből már kinőttem így negyven évesen. :)

A kipufogót egyszer oldalról lábbal megrugdosta az egyik szerelő mondván hallom e hogy csörög ?
Na ez gyári szar... Le kéne cserélni.

A kipufogóra én is gyanakodtam.... Mondjuk a henger kopásra is, de az szét lett szedve és nem kopott !

Nagyon köszönöm hogy végigolvastad... AKÁR EGYSZAVAS/EGYMONDATOS TIPPEKRE IS NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK !
és köszönöm előre is !
Óra szerint vagy mivel mérted? Nem biztos hogy a szimering, ezer más hiba is lehet.
Én régen a gyári projektorokat meghagytam és 2*10W-os power led-eket raktam be. Valami űberbrutál lett. Sajnos a gyári 2*15W-os gyertyafény valóban csak gyertyafény....
Köszi!
Szia!
Köszönöm szépen! Akkor elképzelhető, hogy ezért nem megy jobban az SR 50 motorom 66 km/h-nál? (Morini blokkos)
(új Mitsuboshi szíj, gyertya, görgők, sárga Malossi kontraszt)