Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen a választ!
Szted az lehet a gondja?
a blokk hátulján(a levégén) van egy felér műanyag csavar azt kicsavarod és oda töltesz hajtómű olajat
Hali mindenkinek! Még új vagyok robogózásban, most vettem nemrég egy Aprilia SR 50 LC típusu motort.
Eddig minden szép és jó volt, de mostanában nagyon furcsa hangokat hallok . Mikor lassítok és visszaengedema gázkart valami turbinaszerü hang ordít. Mikor elsőnek hallottam azt hittem csak a fülem cseng, de nem. Megtudná valaki mondani hogy mi lehet a baja? Sajnos előtte egy Simsonom volt ahhoz még értettem de ehhez már sajna nem .Segítségetek előre is köszönöm!
Az én ditech-em 2,5 (~10 fok felett) - 2,7 (~10 fok alatt) között eszik városi forgalomban. Ez hosszabb menetben bitos hogy kevesebb néhány decivel
Ez így igaz vas hengrhez képest nem kell szégyenkeznie nekem 2.8 at eszik.Aki nem bohóckodásra haszálja hanem dugókerülésre az nem fog benne csalódni ha jó az állapot.
Az enyém 70-es és 2,7l-t eszik, és elég jól húz... nem kell szégyenkeznem.
Kosi sztem se tuningold igy is 4-et eszik a nagy ditech:
kosi, minek tuningolni igyis 4 eszik 100 on
nagy terveim közt szerepel a ditechre 1, 70es maloosi henger +1 kipufogo vmijen! és arra lennék kiváncsi hogy a tényleges mostani max 78Km/ora ,TÉNYLEGESEN mennyire nöne?
Hello All!
Nincs valakinek eladó 70-es hengere morinis ditech-re?
hát akkor utánfutó vagy dobozos vmi
am VW passatba is befér ő vette meg egyik volt srünket és úgy vitte el hogy hogy első kerék ki és fektetve be hátulra
Na hallod 2003 elött azt se tudtam eszik vagy isszák a robogót erre megvettem ezt a dögvészt ,mire minden gyikját kitapasztaltam párszor fel akartam gyujtani.Nemigen szeretem hogy egy gép kicseszik velem tehát úgy döntöttem csakazértis megcsinálom.Mostanra panaszmentes egyenlőre.
a kompresszoron a szelep rossz azt meg lehet csinálni apám megfogta és elpicsázta a kalapáccsal aztán otána jó volt persze utána lett másik egy ismerőstől

ha kell lehet tudok szerezni használtat (de nem bisztos)
jja és hasznos lehet,ha még nincs meg.Én úgy érzem magam lassan mint mikor trabantom volt, azt is állandóan szerelni kellett azóta mióta ditechem van vagy 50ezret csak szerszámokra költöttem,légkulcs,kompresszor stb úgyhogy kitartás

http://motorsport.wplanet.hu/t...
Szia!Én most cseréltem pár napja kompresszort,azóta normálisan indul és az alapjárat sem akadozik
Ha normálisan működik, akkor 5bar az üzemi nyomás.(az enyém 2.2körül pumpált,ráadásul olajat is,amit az injektor nem igazán szeret)
A robogobonto.hu-n rendeltem,jó állapotú,ráadásul 2003-as kiadású.ami viszont nem tetszett,hogy 7000ért vettem,nemrég újra szétnéztem az oldalukon és már 10000ért adják
Gondolom rájöttek,hogy van rá kereslet
minimális angoltudással innen ki tudod mazsolázni az adatokat a mociról:
http://www.motorscooter.com.au...
én nagykátátra megyek le vele !elvileg ugyanoylan tudással bir mind a 2 szerelö!sokan ajálnják azt is!amugy énis pesti vagyok
köszi. csak az a bibi, hogy Bp.-ről nem tolnám le Makóra. esetleg Pesten nem tudtok hasonlót?
AZ OLTÁS! gratulálok a szerelönek!
és van hogy a márkaszervízből odaviszik a motort mert nem tudják megcsinálni
Nekem is ő a szerelőm és meg tudja csinálni. Van kiolvasója és rengeteg tapasztalata.
06/70 2990-525 Ő ditech SRekkel foglalkozik ha szar akkor ő lehet meg tudja csinálni Makón lakik és Hári Sándor a neve azthiszem
Pici benzin a gyertya nyíláson nekem segített de ne sokat mert elcseszheti a gyertyát.Én 5 barrol tok de ti vagytok a főnökök nekem egyszerűen nem indult mikor beraktam az újat rögtön jobb lett.
Nagyon szivesen. Segítek ha tudok.
zoli köszönet a gyors válaszokért , és a segitséget
Öcsi78 nak köszönetet mondok a segitségéért megoldódott a füstölésem nem is gondoltam volna hogy csak ennyi lett volna köszönöm szépen üdv nokia3230