Köszi. De úgy döntöttem egyenlőre marad a kézi szivató
Viszont a hőfok mérőm nem működik. A csatit rövidre zárva felugrik a mutató, tehát a bekötés jó. Szerintem behalt a gomba... Vagy?
Ilyet még nem láttam. Kompresszió fasza, szikra van, üzemanyag a forgattyúsházban van de nem jut el a gyertyához... Ha megszívatom rendesen, akkor puffog nagyon óvatosan, de nem kapja el. Már állt a benzin a forgattyúsházban se úgy, se kevés anyaggal. Na ilyenkor mi van? Főtengelyszimering a kopott főtengelyen?
Na megoldódni látszik a nagy rejtély számomra. Sehogy nem akart pörögni a moci,sőt kézzel le tudtam fogni a kereket nyél gázon. De ma lecsavaroztam a hengerről a kipufogó torkot,és lenyomtam egy kicsit csavarhúzóval. Láss csodát erő előjött,és mint valami gsx-r úgy veszi a fordulatot. Érdekes módon az elöző tulaj azt mondta,hogy kipu teljesen kitakarítva..... ahhoz képest egy kézzel majdnem nem bírom el.
Görgőt azt passzolom,érezni kell.17,5-es karbi kevés oda,viszont a pwk-khoz nem ok a gyári szívócsonk,és illő egy gyorsgázkar is.Inkább egy 21-es phbg-t ajánlanék,ahhoz jó a gyári szívócsonk,és bowdwen is.Az olajpumpát én racing hengernél nem erőltetném.Kösd ki,és magadnak keverd 1:40-be.
Hogyan lehetséges a végáttételnél lévő 2 kis csapágyat kivarázsolni a blokköntvényből? A nagyot ki tudtam ütni tengelyestől, és arról le, de a 2 kicsihez a túloldalról nem lehet hozzáférni.
A segítséget előre is köszi.
sziasztok!a mai napig pöcc röff volt a gép(sr 50 mina karbis 2001es),de ma valahogy nagyon nehezen indult hidegen.ha elindult,bemelegedett akkor már semmi gond.de ha leálltam vele kb 1 órára akkor már nagyon nehezen indult.még nem volt idöm megnézni.karbi lehet szennyezett?szerintetek?
mlgvalami!Néztem ezeket a PWK 21 es porlasztokat mert gondolom a 17,5 ös kicsi hozzá pedig még az van fent!jók ezek,vákum olaj csati van rajta?Sehol nem írják!Illetve gyári bóvdennel használható?
Viszont a hőfok mérőm nem működik. A csatit rövidre zárva felugrik a mutató, tehát a bekötés jó. Szerintem behalt a gomba... Vagy?