Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi. De úgy döntöttem egyenlőre marad a kézi szivató
Viszont a hőfok mérőm nem működik. A csatit rövidre zárva felugrik a mutató, tehát a bekötés jó. Szerintem behalt a gomba... Vagy?
sziasztok. elso kerekcsapagy meretet szeretnem megtudni.koszi
Szétszedtem a blokkot, nagyon könnyen szétjött. Egy pillanatra össze is raktam. Hát csunnya a csapágy, de a főtengely is :(
A régi CPR8E gyertya maradt vagy normál menetes került bele?
A membrán is zár?
Hátde most raktad össze frissen. Nem? Akkor mitől lenne kopott? Vagy nem értem.
Ilyet még nem láttam. Kompresszió fasza, szikra van, üzemanyag a forgattyúsházban van de nem jut el a gyertyához... Ha megszívatom rendesen, akkor puffog nagyon óvatosan, de nem kapja el. Már állt a benzin a forgattyúsházban se úgy, se kevés anyaggal. Na ilyenkor mi van? Főtengelyszimering a kopott főtengelyen?
Fekvő morinire tudtok ajánlani valamilyen kiput? Vagy van valakinek használt de jó?
Na megoldódni látszik a nagy rejtély számomra. Sehogy nem akart pörögni a moci,sőt kézzel le tudtam fogni a kereket nyél gázon. De ma lecsavaroztam a hengerről a kipufogó torkot,és lenyomtam egy kicsit csavarhúzóval. Láss csodát erő előjött,és mint valami gsx-r úgy veszi a fordulatot. Érdekes módon az elöző tulaj azt mondta,hogy kipu teljesen kitakarítva..... ahhoz képest egy kézzel majdnem nem bírom el.
Igen, a zöld kábel, a másik pedig test. A szívató csak egy sima fűtőpatron, mindegy melyik lába hová esik.
A zöld kábel lesz akkor a nyerő? A másik meg gondolom test? És a szivatónál mindegy melyik melyik?
Jobb ha a világítás tekercsére kötöd, ami közvetlen feljön a generátortól.
Sziasztok.

Hova kell bekötnöm az elektromos automata szivatót? Egyszerűen egy +12V és test kell neki?
Keihin pws 12 valakinek nincs elfekvőben? Vagy lehet helyettesíteni dellortoval? Vagy felújító? Köszönöm
Tehat akkor olyan szivocsonk kene aminek ekkora az atmeroje!hol lehet ilyet talalni szerinted?
Ha emlékeim nem csalnak 33mm.(vagy 35)
az nem lehet hogy a gyertya miatt indul nehezen hidegen a gép?
Es azt nem tudod veletlenul mekkora lehet a pwk 21 es szivo feloli atmeroje?
Görgőt azt passzolom,érezni kell.17,5-es karbi kevés oda,viszont a pwk-khoz nem ok a gyári szívócsonk,és illő egy gyorsgázkar is.Inkább egy 21-es phbg-t ajánlanék,ahhoz jó a gyári szívócsonk,és bowdwen is.Az olajpumpát én racing hengernél nem erőltetném.Kösd ki,és magadnak keverd 1:40-be.
Helló mindenkinek!

Hogyan lehetséges a végáttételnél lévő 2 kis csapágyat kivarázsolni a blokköntvényből? A nagyot ki tudtam ütni tengelyestől, és arról le, de a 2 kicsihez a túloldalról nem lehet hozzáférni.
A segítséget előre is köszi.

Üdv.
elfelejtettem:kézi szivatós.
sziasztok!a mai napig pöcc röff volt a gép(sr 50 mina karbis 2001es),de ma valahogy nagyon nehezen indult hidegen.ha elindult,bemelegedett akkor már semmi gond.de ha leálltam vele kb 1 órára akkor már nagyon nehezen indult.még nem volt idöm megnézni.karbi lehet szennyezett?szerintetek?
Ment a mail. Egyépként gyors vagy mint a gondolat ha máris összehoztad. Jár a mesteri cím
mlgvalami!Néztem ezeket a PWK 21 es porlasztokat mert gondolom a 17,5 ös kicsi hozzá pedig még az van fent!jók ezek,vákum olaj csati van rajta?Sehol nem írják!Illetve gyári bóvdennel használható?