107-es. Megnézem mennyi az új ára és kigondolunk egy árat, hogy neked is megérje és nekem se rohadjon itthon. Nemsokára netezek és írok. Most a sulyzó sorozatok közbe pattogok ide.
Azért a csapágyragasztó sem mindenható. Ha lóg a csapágy, akkor felejtős. Inkább felrakatnám a csapot, majd gépműhelyben köszörű vagy eszterga. Aztán a felület polírozása. Persze ez pénz, de olyan 8-10 körül megoldható és tartós.
Azt így szemre ~1mm vagy még annyi se nagyon..
Valahogy egy normális hajtást kellene rá csinálni.
Állítottam már be pársszor de azok összevalóak voltak és gyári.
Attól félek ezek nem gyári alkatrészek és lehet nem is összevalóak.
Sőt a harang biztos nem oda való.
A bajom az,hogy kokler robogó került hozzám.
Meglepetésemre egy malossi variátor és egy kuplung fogadott újszerü állapotban viszont nagyon rosszul működik.
Viszont a kuplungharang számomra ismeretlen. Én nem láttam még ilyen harangot minarelli blokkon.
A kuplungharang felszerelve a kuplungpofa szélességének 1/4 részét takarja csak el. Szóval a kuplungpofán látszik is hogy nem teljes szélességben fog a harangba. Szerintem valaki rágányolt valami nem oda való harangot. Harangot mértem az 105mm de nekem nagyon kicsinek tünik a hézag a pofák és a harang között ráadásul fehér kuplung rugó van a pofáknál és hamar megindul nagyon. Szinte alapjárat fölött picivel.. Kuplungot hogy tudom megmérni? Össze lehet szereleni a 107-es kuplungot 105mm es haranggal?
Tudja valaki mekkora kuplung való fekvő levegős hosszú minarelli blokkra? Esetleg valakinek eladó kipufogó ugyan erre a blokkra?
Semmi extra kipu nem kell teljesen jó a gyári is.
"Kicsit kopott"...?! Ilyen nincs. Vagy melegítéssel meg rá a csapágy vagy nem. Ha simán rácsusszan hidegen is, akkor kuka. Ha így rakod össze, még ha beindul is, nem fog menni. Tartós meg pláne nem lesz...
A ditechnél sok a hibás hőgomba, de sajnos a szórás is nagy az értékeknél, hiába egyformák. Az is lehet hogy a használat során ha párszor megfőtt, akkor megváltozik az értéke. Az óra viszont nagyon érzékenyre sikerült. Lehet hogy ezért nem moccan. Tedd a gombát forró vízbe és mérd meg hogy milyen hőmérsékleten hajlandó működni. Ha nagyon 90 fok fölött van, akkor én cserélném, mert egyébként a vízhőmérő csak egy szép dísz marad a műszerfalon. Viszont könnyen lehet hogy az új gomba sem lesz jobb. Ki kell fogni.
Szerintem jó a hőgomba.Viszont nálam is csak 90°C fölött mozdul meg a mutató.Lehet,hogy az átkötés miatt megnőtt az átmeneti ellenállás,és mivel a mutató az ellenálláscsökkenésre megy fel,így csal.
Normál menetes lett csinálva. A főtengely kopott volt kicsit a hajtás felöl. Ez lehet a gond? Új főtengely kell neki? A gyertya denso valami 8 as hőértékű. A gyujtás fasza lett.
Helló.
Tudom nem SR de szerintem ugyan az a blokk.
Adott egy scarabeo fekvő levegős mina.
Mekkora kuplung való rá gyárilag?
És nincs esetleg valakinek olcsó fekvő mina kipufogója?(halk!)
Írtad hogy a csapágy rácsusszant a főtengelyre. Nekem is csak én vettem új főtengelyt. Ha vissza raktad a régit kopottan akkor a szimering nem fog zárni. Nekem nagyon kopott volt a főtengely.
Ez az. Egyezik a cikkszám is. Ahogy nézem a levegősbe is pont ugyanez kell. 4500+posta jó?
Ha jó megbeszéljük a részleteket. Ne szemeteljük tele a topicot.
conair801[kukac]gmail.com, 06203313391
Valahogy egy normális hajtást kellene rá csinálni.
Állítottam már be pársszor de azok összevalóak voltak és gyári.
Attól félek ezek nem gyári alkatrészek és lehet nem is összevalóak.
Sőt a harang biztos nem oda való.
De gyanítom,hogy a kuplung meg nem. Az lehetséges?
Összeszerelhető?
Én nem veszek bele főtengelyt:D , elvileg a szerelő újjat rakott bele(az árát elkérte)
Meglepetésemre egy malossi variátor és egy kuplung fogadott újszerü állapotban viszont nagyon rosszul működik.
Viszont a kuplungharang számomra ismeretlen. Én nem láttam még ilyen harangot minarelli blokkon.
A kuplungharang felszerelve a kuplungpofa szélességének 1/4 részét takarja csak el. Szóval a kuplungpofán látszik is hogy nem teljes szélességben fog a harangba. Szerintem valaki rágányolt valami nem oda való harangot. Harangot mértem az 105mm de nekem nagyon kicsinek tünik a hézag a pofák és a harang között ráadásul fehér kuplung rugó van a pofáknál és hamar megindul nagyon. Szinte alapjárat fölött picivel.. Kuplungot hogy tudom megmérni? Össze lehet szereleni a 107-es kuplungot 105mm es haranggal?
(Van egy külső harangom, vacsing új malossi ha érdekel)
Semmi extra kipu nem kell teljesen jó a gyári is.
Az én csapágyam simán nem megy rá, visszont kopotnak tűnik a tengely.
Tudom nem SR de szerintem ugyan az a blokk.
Adott egy scarabeo fekvő levegős mina.
Mekkora kuplung való rá gyárilag?
És nincs esetleg valakinek olcsó fekvő mina kipufogója?(halk!)