Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nekem 4 óra alatt megcsinálták. Hova vitted? Jánoshalmi vagy ugye? Legközelebb Kalocsára vidd. Profik és gyorsak...Nekem is ott csinálták. Minden oda hordok. 3000 volt a vége.
Több szem többet lát. Sose tudni.
Azt azért tedd már közkincsé, hogy miért hánytad szét a leót? Gond volt vele? Engem nagyon érdekelne. Mielőtt meghalok, már csak 1 motorom nem volt.
a hétvégén lesz időm,dobok fel majd képet.köszi!
A képek sok mindent elárulnak. Olyan dolgokat is amelyeket te úgy gondoltál..
Ha kitöltöd az adatlapod és hajítasz fel egy képet egyből megoldódik sok egyéb kérdés. Egyébként rénéznék a varióra is.
nem volt barmolva a kipu az tuti.teljesen gyári a motor.minarelli amúgy.nekem az a fura a vakcsővel kapcsolatban,hogy én úgy hallottam,hogy ha zsír újan vettél anno 1 ilyen gépet,bejáratás után kiveszik belöle a folytást,beleértve a vakcsövet is.az enyémet amúgy ausztriából hozták.semmi kókányolás nincs rajt szerintem.de azért lehet majd kipróbálok 1 sportkiput,hátha.azért köszi a válaszod!
Az a baj, hogyha a kipufogó kókányolva van bármilyen formában, akkor simán lehet szar az egész konfiguráció. Magyarul, ha véletlen ki lett metszve egy két szelet a minarelli convert morini esetben akkor már bukta van. A kipufogó nem lett bármilyen módon átalakítva?

Anno nekem szerelőm a saját motorjára is rárakta a megvásárolt gianelli reverset mert nem hitte, hogy max 70. Pedig nem volt tele, csak annyi volt a bűne, hogy át lett alakítva.
szasztok!most pucolta ki 1 ismerősöm a motorom kipuját,mert nagyon nem akart menni(2001es sr www karbis).nem is csoda,hiszen tele volt koxal a könyöknél.most újra úgy megy mint amikor vettem 1 éve.de a vége így is csak óra szerint 55km.egy tízest jo lenne valahogy még hozzávarázsolni.na most itt a forumon,meg más oldalakon olvastam,hogy a kipurol le szokták vágni és behegeszteni a vakcsövet.mert fura mód az enyémen még mindig rajta van,pedig már nem mai darab a gép.szerintem más folytás nincs benn.köszönöm elöre is a tanácsaitok!
Én reszeltem (fúrtam) egyet sárgarézből.
Az első kicsit hosszú lett, de a második azóta is műkszik.
Már tudok olyat akinek van pár db. gyári lezsírozva kicsi pénzért.
Hábel László 20/411-8939
Nekem pár nap alatt szoktak fúrni. ~3 körül. Ha sürgős akkor 4-5 e. Két hét alatt mit csinálnak vele? Bearanyozzák? Tavasz van, motorozni kell. Bár pont én beszélek, mikor jól széthánytam a Leó-t.
Oksa beszélünk róla. :)
Vagy tehetsz rá te is ajánlatot.
Utánna nézek mennyi a bontott ára és annál kicsit olcsóbban.
Indul a frászt. Nem kaptam még vissza a hengert. Mindent elintéztem hozzá 1 hét alatt erre a hengerfúrás 2 hét lesz?
Nem tom mert a szivattyú maga jó.Mennyire gondolsz?
Kipróbálom, kék sárga testre, fehér sárga a gyujtásmodul fehér vezetékére.
És indul már? :)
Komplett benzin szivattyú, az ár megegyezés tárgya.
Pont ezért kérdeztem, hogy mire kell kötni, mert gondoltam nem jó üresen. Lehet rosszul fogalmaztam.
Köszönöm. Hiába, felejt az ember ha nem motorokkal foglalkozik.
Konkrétan mid van eladó?És mennyiért?
Konkrétan mid van eladó?És mennyiért?
Egy kábel sem marad üresen, mert akkor hol a zárt áramkör? Egyik a jel, másik megy a testre. Azt mondtad hogy valamennyire képben vagy. Zárt áramkörhöz legalább két kábel kell, ha belegondolsz....
Megint jót kérdeztél. Megmondom őszintén hogy halvány lila fingom sincs róla. Az egyik testre megy, a másik meg a gyújtás fehér kábelére. Csinálj vele egy próbát. Ha pöccre indul, nem durrog, akkor hagy úgy. Tényleg nem tudom már hogy melyik-melyik.