Szia. Nekem 4 óra alatt megcsinálták. Hova vitted? Jánoshalmi vagy ugye? Legközelebb Kalocsára vidd. Profik és gyorsak...Nekem is ott csinálták. Minden oda hordok. 3000 volt a vége.
nem volt barmolva a kipu az tuti.teljesen gyári a motor.minarelli amúgy.nekem az a fura a vakcsővel kapcsolatban,hogy én úgy hallottam,hogy ha zsír újan vettél anno 1 ilyen gépet,bejáratás után kiveszik belöle a folytást,beleértve a vakcsövet is.az enyémet amúgy ausztriából hozták.semmi kókányolás nincs rajt szerintem.de azért lehet majd kipróbálok 1 sportkiput,hátha.azért köszi a válaszod!
Az a baj, hogyha a kipufogó kókányolva van bármilyen formában, akkor simán lehet szar az egész konfiguráció. Magyarul, ha véletlen ki lett metszve egy két szelet a minarelli convert morini esetben akkor már bukta van. A kipufogó nem lett bármilyen módon átalakítva?
Anno nekem szerelőm a saját motorjára is rárakta a megvásárolt gianelli reverset mert nem hitte, hogy max 70. Pedig nem volt tele, csak annyi volt a bűne, hogy át lett alakítva.
szasztok!most pucolta ki 1 ismerősöm a motorom kipuját,mert nagyon nem akart menni(2001es sr www karbis).nem is csoda,hiszen tele volt koxal a könyöknél.most újra úgy megy mint amikor vettem 1 éve.de a vége így is csak óra szerint 55km.egy tízest jo lenne valahogy még hozzávarázsolni.na most itt a forumon,meg más oldalakon olvastam,hogy a kipurol le szokták vágni és behegeszteni a vakcsövet.mert fura mód az enyémen még mindig rajta van,pedig már nem mai darab a gép.szerintem más folytás nincs benn.köszönöm elöre is a tanácsaitok!
Én reszeltem (fúrtam) egyet sárgarézből.
Az első kicsit hosszú lett, de a második azóta is műkszik.
Már tudok olyat akinek van pár db. gyári lezsírozva kicsi pénzért.
Hábel László 20/411-8939
Nekem pár nap alatt szoktak fúrni. ~3 körül. Ha sürgős akkor 4-5 e. Két hét alatt mit csinálnak vele? Bearanyozzák? Tavasz van, motorozni kell. Bár pont én beszélek, mikor jól széthánytam a Leó-t.
Egy kábel sem marad üresen, mert akkor hol a zárt áramkör? Egyik a jel, másik megy a testre. Azt mondtad hogy valamennyire képben vagy. Zárt áramkörhöz legalább két kábel kell, ha belegondolsz....
Megint jót kérdeztél. Megmondom őszintén hogy halvány lila fingom sincs róla. Az egyik testre megy, a másik meg a gyújtás fehér kábelére. Csinálj vele egy próbát. Ha pöccre indul, nem durrog, akkor hagy úgy. Tényleg nem tudom már hogy melyik-melyik.
Anno nekem szerelőm a saját motorjára is rárakta a megvásárolt gianelli reverset mert nem hitte, hogy max 70. Pedig nem volt tele, csak annyi volt a bűne, hogy át lett alakítva.
Az első kicsit hosszú lett, de a második azóta is műkszik.
Már tudok olyat akinek van pár db. gyári lezsírozva kicsi pénzért.
Hábel László 20/411-8939