Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én úgy tudom hogy mindent lehet. Nicasil-os hengert ha jól tudom csak hónolni lehet, mert vékony a bevonat. Ha az lejön róla, akkor kuka.
Nekem van eladó.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy a benzin pumpában eltört a dugattyú és a motor közötti kis műanyag kar.Mit tudok csinálni ilyenkor?Valakinek elfekvőben esetleg?
Köszi. Akkor 12v helyett test...
Vízhőfok mérő megoldva. Rózsaszín vezetéket testre kötöd, a zöld pirosat meg összekötöd a kék fehérrel. Teszteltem, működik.
Meg azert is jo mert huzhatom le akkor megint a hengert!Nincs sok kedvem hozza foleg hogy akkor megint vehetek uj tomites szettet!
Orom bodotta!Foleg hogy vadi zsir uj!s6 gorgo!
Nálam a felső tűgörgő ciripelt mielőtt szétszállt.(szintén s6racing,malo mhr tűgörgő)
Igy van ezert rendeltem en is b s dugot! Gondoltam ez nem olyan nagy dolog meg ha tagul sem!Ennek ellenere megis valami cicereg olyan mintha kis apropenzeket raznal csak mikor esik vissza a fordulat es pl ha reggel hidegen inditom nincs semmi hang csak ahogy melegszik!de pl mentem ma vele dombos reszen meg erre arra kb 25 km et es akkor sem erosebb mint 5 perc jaratas utan!
Most tesztelem. Kék fehér testreérintéstől megy fel a mutató.
Ez viszont akkor teljesen jogos hozzászólás.
Nicasillal bevont a persely fala,ezért csak hónolni lehet.Az a,és b dugó között 0,01mm az eltérés.
A persely abban sem alu nqgy valószínűséggel.
Meg persze nem árulnának hozzá túlméretes dugót ha nem lehetne...
Még nem próbáltam ki a Kinter által javasolt testre kötéses módszert. Holnap állok neki. Ma a blokk összepakolás van soron... Új főtengely, csapágyak, szimeringek, dugó, henger... Szinte új blokk... Holnap kerül vissza a helyére a blokk. Ha van fejleményed hőmérő ügyben, jelezz legyszi. Persze én is szólok ha jutottam valamire.
A jeladóból természetesen. Nekem egy fekete meg egy piros jön a jeladótól, ami egy csatlakozó után kék-sárga, fehér-sárga lesz. Nem tudon eldönteni melyiket kell a gyújtásod fehér vezetékére kötni.

Ha ez megvan, a másikkal mi a tennicaló? Csak ott marad üresen?
Kinter, kötözgetem be a gyújtást. A kérdésem az lenne hogy melyik vezetéken megy a jel az ecuba eredetileg? Kék-sárga vagy a fehér-sárga?
Csak ez egy alu henger,lehet ezt furatni? Honolni esetleg?
Rosszul tetted. Fúrás (hónolás) nélkül nem változtatunk dugó méretet, mivel a henger mindig hordósra kopik. Ha nagyobb dugót teszel bele, akkor fent és lent mindig megszorul. Ha meg annyira szét van kopva a henger hogy belemegy a nagyobb dugó csak úgy lazán, akkor az már régen fúrás érett henger, össze sem kellett volna rakni. Fúrás, hónolás és 'C' méretű dugó. Ez lett volna a helyes sorrend.
Igen uj!Egyedul a henger nagyon jo allapotu hasznalt de keveset futott mert anno en tettem fel arra a motorra amin volt ¹!1500 van benne kb,A s dugoval volt annyi hogy en B s et rendeltem bele!Biztos ami biztos alapon!
Dugó gyűrűk nem új?
Arra gondoltam meg nem e a gyurunek van ilyen hangja!?
Hat elvileg az is uj,a szettben levo tugorgo csapszeg lett beleteve!
Köszi... Közben megrendeltem egy ditechet...
Tűgörgő vagy variátor/kuplung sterinrem.
De attol felek hogy nem e az a baj hogy henger felszereleskor en csak a papir vagy klingerit vagy nem is tom mi volt az anyaga tomitest raktam csak a henger ala,bar neztem es a dugo nem jon fel a siknal feljebb lapostetos dugo is de a fem tomiteseket en kihagytam!De szepen konnyen atfordult probaltam a berugoval! Csak nem er bele a hengerfejbe,bar nem kopg olyan mintha halkan apropenz csorogne!