"A gyújtógyertyák elektródahézagát hézagmérôvel
ellenôrizze. Az elôírt elektródahézag
0,6 - 0,7 mm; (IE) 0,9 mm; ha
szükséges állítsa be erre az értékre, a
testelektróda óvatos elhajlításával."
Hali, ilyet az enyém is produkált. Nekem úgy tünt, hogy a variátor miatt csörög. Levettem, összeraktam kipucolgattam, és azóta nem csörög. Egy próbát neked is megérhet.
Helyesbitenem a kicsit lejebb i hozzaszolasomat!csak akkor csorgedezik a motor ha alapjaraton jar de melegen vagy ha esik vissza a fordulat alapjarat kozelire! Terhelesen nyelgazon semmi! Ez mi lehet? Legyszi adjatok tanacsot!
A DiTech Factorym alacsony sebességnél főleg gázadásnál beszaggat! Mi a franc baja lehet? Nagyobb sebességnél 50-től felfelé semmi gond!
Schampion gyertyát tettem bele télen,de az igaz,hogy a hézagon nem állítottam! Lehet,hogy ez is baj?
Udv erdeklodnek hogy 107 mm es fly kuplungba melyik a sarganal egyel erosebb kuplungrugo illetve hogy honnan lehet rendelni olyat? Ahhol nezegettem ott delta fly rugokhoz irjak de sgyiknel a piros 2 mm es a masiknal a kek!
Volt nálam egy karbis morini főtengely,meg egy rossz ditech is.Méricskéltem,de nem találtam,olyan eltérést ami miatt ne lenne jó ditechbe.Viszont még nem próbáltam,így azt tudom mondani: elméletileg jó a ditechbe a karbis morini főtengely is.
A 6 bar az kevéske. A mutató nem moccan?! Akkor előfordulhat hogy hülyeséget beszéltem és nem +12 kell az órának, hanem a testre reagál. Húzd le a gombáról a csatlakozót és az órából jövő fehér-kék vezetéket egy pillanatra a testhez érinted. Ha ez így már oké, akkor nem kell mást tenned, csak a rózsaszín vezetéket testre kötöd és készen is van.
Sziasztok. Érdeklődnék hogy aprilia sr factory ditechem van piggi blokkos.az a problémám,hogy a kuplunk felő,a dekni alól fémes csilngelő hangot lehet hallani.
Basszus, a főtengely variátor felöli végére rácsusszan a csapágy meg a szimering is... Létezik, hogy ennyire el tud kopni a főtengely?
A csapágy 25-ös belső átmérőjű a főtengely nekem a csapágy helyén 24,7 ...
Sziasztok!Kapott ma a motor egy stage6 racing hengert,uj tomitesekkel osszedobtam uj csapszek tugorgo es dugo! Beinditottam es ahogy melegszik valami kicsit elkezd csorgedezni!minel melegebb a motor annal intenzivebb a dolog!Ha huzom a gazt semmi mikor esik vissza a fordulat akkor van a jelenseg meg uzemmeleg motornal alapjaraton kicsit! Menetkozben terhelesre megint semmi!Egy mofoforce racing fotengo van benne kb 4000 km ert ment! Csaknem hajtokar also tugorgo!?Szerintetek?
Nos, a hőfok mutató meg se moccan...
Viszont ami engem most jobban elkeserít, az az, hogy mértem egy kompressziót . 6 bar-nál nem akart feljebb szaladni... Lekptam a hengert, a dugón van néhány szép karc... Holnap irány fúratni. íha meg már így benne voltam, mindjárt széthúztam a blokkot is, csapágy és szimering csere is esedékes. De kicsit nyugtat, hogy legalább most teljesen rendbe lesz rakva. Így kicsit megugrik az átalakítás költsége, de ezeket amúgy meg kellett volna csinálnom.
A két blokkfél közé csak a gyári tömítés lesz a jó? Mert azt eddig csak készletben találtam, de minden más tömítésem van.
Szóval, a vízhőfok jeladó még érdekelne, hogy hogy tudnám működésre bírni.
ellenôrizze. Az elôírt elektródahézag
0,6 - 0,7 mm; (IE) 0,9 mm; ha
szükséges állítsa be erre az értékre, a
testelektróda óvatos elhajlításával."