Na ez nekem kicsit bonyolult. Valahogy egyszerűen nem tudnád leirni hogy mit honnan érdemes bekötni? Mint ahogy már mondtam az elektronika nem az erősségem.
Köszi
Elképzelhető az, hogy ha a zégergyűrűt 1-2 rovátkával lejjebb tesszük és a kipufogóból kivesszük a katalizátort akkor csökkenhet a fogyasztás? A benzinszintjelző ezt mutatja ha minden igaz.
A gyorsulás tökéletes és a végsebesség se nagyon változott.
(2003-as SR 50 Morini blokkos)
A rajz alapján, vagy a benzin szivattyútól vagy az olajpumpától a legegyszerűbb +12 szerezni. Úgy sem lesz egyik se használva.
Kérdésem az, úgy jó-e hogy benne hagyom az ecu-t a nem szükséges kábeleket valahol lekötegelőzöm a burkolat alá, így az ecu tudja küldeni a vízhőfokot, viszont másba nem tud beleszólni. (gyújtás) max a hibajelzőt ki iktatom, mert az tuti megkattan. Jó így?
A lendkereket megcsináltam, nekem is az a jeladó jött ki mint neked a rajzon, szóval mitsuba gyujtásnál is stimmel. A többit síkba leszedtem a lendkerékig. Akkor ennyi?
Oda már több levegő kell. Nagy fúvóka, és a red filterrel nem tud majd kipörögni. Én is így jártam a piaggiommal, nagy fúvókával nem pörgött ki, kicsivel meg szegény volt nagyon. Légszűrő nélkül meg egyből jó volt nagy fúvókával.
A sportlégszűrő nagyobb kárt okoz, mint hasznot. Egyébként lehet rá kapni burkolatot is. De én nem ba.....m el ezzel a motort. Meg ugyebár a több levegőhöz több üzemanyag is kell, hozzá kell állítani a karbit. Amit elérsz vele, az a fogyasztás növekedés. De ha nincs hozzá ccm, spotkipu, stb, akkor a teljesítmény növekedés elmarad.....
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne hogy direktszurot szerelnek fel motoromra,egy stage6 ot! Piaggio blokkos sr rol van szo, es ez miatt le kell vegyem a legszuro hazat,namost ez a taroja a sarvedonek is bal oldalon ezert a sarvedo is megy,ellenben ez miatt a legszuro esoben pl telibe kapja a vizet! Ez nem lesz gaz esetleg valaki aki megoldotta ezt a kerdest!?
A szimeringet egy a főtengelyre húzható, a szimeringre pontosan felfekvő cuccal szoktam berakni. Lényege hogy csak egyszerre a teljes felületén szabad nyomni és tökéletesen egy szintben kell állnia a blokk peremével. Ha ferdén rakod be, pár száz km után tönkremegy. Berakáskor meg kell olajozni a tengelyt és a szimering belsejét is. Főtengelyhez csak vitonos szimeringet rakunk. (Bár én mindenhova ezt rakok, mert annyira nem drága, de sokkal jobb anyagból van. Hő, benzin és olajálló.)
Hát ez meg milyen kérdés? Fúrható a ditech hengere. Az nem attól függ hogy ki milyen méretű dugót rakott be, hanem a lényeg az, hogy a tiédbe milyen kell. Elviszed gépműhelybe, megmérik (főleg a közepét kell mérni, mert hordósra kopik) és megmondják milyen dugó kell bele. A tolómérős játékot felejtsd el.
Ez is az...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
van még pár dolog, ezek is eladók, 125-150-esre.
Köszi
Elképzelhető az, hogy ha a zégergyűrűt 1-2 rovátkával lejjebb tesszük és a kipufogóból kivesszük a katalizátort akkor csökkenhet a fogyasztás? A benzinszintjelző ezt mutatja ha minden igaz.
A gyorsulás tökéletes és a végsebesség se nagyon változott.
(2003-as SR 50 Morini blokkos)
Kérdésem az, úgy jó-e hogy benne hagyom az ecu-t a nem szükséges kábeleket valahol lekötegelőzöm a burkolat alá, így az ecu tudja küldeni a vízhőfokot, viszont másba nem tud beleszólni. (gyújtás) max a hibajelzőt ki iktatom, mert az tuti megkattan. Jó így?
A lendkereket megcsináltam, nekem is az a jeladó jött ki mint neked a rajzon, szóval mitsuba gyujtásnál is stimmel. A többit síkba leszedtem a lendkerékig. Akkor ennyi?