Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És valóban! Köszönöm a segítséget,így tizenkét órás műszak után jól jön
A fa...m, jó drága tetszik lenni
Akkor ez lenne az nagy valószínűséggel?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Kizártnak tartom,hogy más lenne.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy a morini ditech-ben és a morini karbisban ugyanaz a fajta vízpumpa van? Köszönöm a segítséget!
SSP tárcsa eladó, adapterrel együtt, sr felnire ez a legnagyobb ami felfér. kinek mennyit ér?
van még pár dolog, ezek is eladók, 125-150-esre.
Na ez nekem kicsit bonyolult. Valahogy egyszerűen nem tudnád leirni hogy mit honnan érdemes bekötni? Mint ahogy már mondtam az elektronika nem az erősségem.
Köszi
Sziasztok!

Elképzelhető az, hogy ha a zégergyűrűt 1-2 rovátkával lejjebb tesszük és a kipufogóból kivesszük a katalizátort akkor csökkenhet a fogyasztás? A benzinszintjelző ezt mutatja ha minden igaz.
A gyorsulás tökéletes és a végsebesség se nagyon változott.
(2003-as SR 50 Morini blokkos)
Ja meg annyi hogy ezeknek is elég bejáratáshoz a 33as keverék, vagy legyen 30as?
A rajz alapján, vagy a benzin szivattyútól vagy az olajpumpától a legegyszerűbb +12 szerezni. Úgy sem lesz egyik se használva.

Kérdésem az, úgy jó-e hogy benne hagyom az ecu-t a nem szükséges kábeleket valahol lekötegelőzöm a burkolat alá, így az ecu tudja küldeni a vízhőfokot, viszont másba nem tud beleszólni. (gyújtás) max a hibajelzőt ki iktatom, mert az tuti megkattan. Jó így?

A lendkereket megcsináltam, nekem is az a jeladó jött ki mint neked a rajzon, szóval mitsuba gyujtásnál is stimmel. A többit síkba leszedtem a lendkerékig. Akkor ennyi?
Igen.
Valami lesz akkor,de ezt jo lenne egyenesen a sarvedo fole felvezetni egy egyenes szivo csovel vagy jo oldalra is a gyarival!
Valami rögzítést találj ki a sárvédőnek.
Es a nagy esovel,mit lehet kezdeni,mert ott gondolom nem kicsit fogja a vizet beszivni!
Oda már több levegő kell. Nagy fúvóka, és a red filterrel nem tud majd kipörögni. Én is így jártam a piaggiommal, nagy fúvókával nem pörgött ki, kicsivel meg szegény volt nagyon. Légszűrő nélkül meg egyből jó volt nagy fúvókával.
A +12 jön a gyújtáskapcsolótól?
Vagy ez az osszeallitas elmenne meg a gyari legszurovel, vagyis malossi red filter van benne!
Streetrace helyett most kerul ra egy racing alu henger egy pro repi lesz rajta illetve 17,5 karbi helyett egy 21 es!
A sportlégszűrő nagyobb kárt okoz, mint hasznot. Egyébként lehet rá kapni burkolatot is. De én nem ba.....m el ezzel a motort. Meg ugyebár a több levegőhöz több üzemanyag is kell, hozzá kell állítani a karbit. Amit elérsz vele, az a fogyasztás növekedés. De ha nincs hozzá ccm, spotkipu, stb, akkor a teljesítmény növekedés elmarad.....
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne hogy direktszurot szerelnek fel motoromra,egy stage6 ot! Piaggio blokkos sr rol van szo, es ez miatt le kell vegyem a legszuro hazat,namost ez a taroja a sarvedonek is bal oldalon ezert a sarvedo is megy,ellenben ez miatt a legszuro esoben pl telibe kapja a vizet! Ez nem lesz gaz esetleg valaki aki megoldotta ezt a kerdest!?
A szimeringet egy a főtengelyre húzható, a szimeringre pontosan felfekvő cuccal szoktam berakni. Lényege hogy csak egyszerre a teljes felületén szabad nyomni és tökéletesen egy szintben kell állnia a blokk peremével. Ha ferdén rakod be, pár száz km után tönkremegy. Berakáskor meg kell olajozni a tengelyt és a szimering belsejét is. Főtengelyhez csak vitonos szimeringet rakunk. (Bár én mindenhova ezt rakok, mert annyira nem drága, de sokkal jobb anyagból van. Hő, benzin és olajálló.)
Akkor ezzel jól besz.....ad. A csapágy és a szimering biztosan jó méret?
Hát ez meg milyen kérdés? Fúrható a ditech hengere. Az nem attól függ hogy ki milyen méretű dugót rakott be, hanem a lényeg az, hogy a tiédbe milyen kell. Elviszed gépműhelybe, megmérik (főleg a közepét kell mérni, mert hordósra kopik) és megmondják milyen dugó kell bele. A tolómérős játékot felejtsd el.