Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak hogy ne legyen egyszerű az élet, még a vízpumpát is fel kell újítanom. Most, hogy a lendkerék miatt leszedtem, észrevettem, hogy teljesen gatya állapotban vannak a csapágyak. Akkor meg már gondolom nem árt az egészet felújítani...
Besétáltam oda adtam a szlaszámodat, és rárakattam 12 ezret. Kpban oda adtam nekik és jóváírták A számládon.
Isten vagy, Köszönöm. Nekem nem sűrgős! A másik mocimat használom addig. Csak erről meg nem szeretnék lemondani... Nézd majd meg van-e mindened. Kp-m már úgyis csak 10-körül lessz, mert elvitte a kocsim De mindenképp kell, igy gondoltam megkérdezem
Na, gyorsan beszerezted.
És ez mit is takar? Mert ha a számlámon pénzmozgás van, arról értesítőt kapok.
Megoldható, de nem tudom maradt-e hozzá anyag. Ha nem, akkor rendelnem kell. Most hirtelen kellett több darab, én meg már régóta nem foglalkoztam ezzel a témával.
Igen, minden modul egyforma, így a kábel színei és bekötésük is.
Csapágy is van már :)
Szia.
jelentem hogy a leírásban es a rajzon jelölt jeladó megegyezik. Legalábbis a ducati lendkeréken. Köszi
Én nem utaltam... Betettem a számládra a takarékban 12ezret.
Helló Kinter1. Ha lehet még nevezni, akkor én is kérnék, tölled egy gyújtást! Sajnos nekem mostanában nemvolt időm a gépre. De majd felzárkózom. Tudnál esetleg nekem is csinálni 1-et? Üdv.
Majd még átgondolom hogy a kabelkoteg marad-e. A modulod bekötési rajza az az amit multkor feltettél?
Ha ott akarod hagyni az eredeti ECU kábelköteget, akkor javaslom hogy ne is vágd szét. Csinálj pár leágazást és úgy hozd ki ennek a modulnak a szükséges drótokat. Ezt csak tanács. Így nem fog összeérni semmi, meg nem is néz majd ki gányolásnak.
Amit érdemes meghagyni az ECU csatlakozójából, az a vízgomba, vízhőmérő és a gyújtótrafó két kábele. Így fejből. Amit még tudnod kell, ha előre akarsz dolgozni, hogy én a modulon ilyen csatlakozókat használok, 5 db-ot (6.3-as faston apa):

http://www.ivision.it/files/Fo...

Neked ennek a párját kell felraknod.
Köszi. Meg a leírást is a lendkerék ügyben. Annak is nekiesek.
Annyit még majd leirnal hogy a kábelek közül mit kell meghagyni? Benne hagyom az összeset csak ami nem kell azt eldugom.
van ugye egy injektor kábel egy befecskendező kábel egy fojtószelep kábel. Ezek gondolom nem kellenek. A víz gomba kábel az kell? A víz hőfokot is innen veszi le? Vagy az működni fog?

köszi
Hétfőn viszont garantáltan postán lesz (ha megjön a lóvé). Ha nem, akkor csak a másik srácét (wickerb) viszem.
Azt írtad hogy még csapágyad sincs. De én szóltam még tegnap este, ha megkapom a pénzt, akkor ma fel tudom adni és péntekre nálad van. De még eddig nem érkezett utalás. Mostmár tény hogy hiába is adnám fel. Pedig még a kölcsönmotort is megsürgettem. Ne én legyek a hibás. De legalább lesz időd alaposan összerakni a masinát.
Tiltásmentes a cdi avval nem lesz baj!Akkor jólvan belefogok a dologba!Köszi a válaszotokat!
Hétvégén szerettem volna összerakni, de akkor ezek szerint nem fog sikerülni... Mind1 már hiába is adnád fel, hétvégére úgysem ér ide.
Ha tiltás mentes a cdi, akkor bírni fogja. Ha nem, akkor csere. Egyébként egy nyitott cdi is megvan olyan 6-7 körül. Nem egy ökör ára.
És a felső holtpont előtti első pöcköt kell meghagyni!
Persze a lényeg megint lemaradt.


https://www.dropbox.com/s/s3zi...
cdi
Megtaláltam a régi (eredeti) rajzomat a ditech lendkerék átalakításról. Kicsit piszkos, de mentségemre szolgáljon hogy régen volt használva és a műhely mélyén volt elfekvőben. Na szóval. Lényege a következő. Kétféle lendkerék létezett a ditechen. Mitsuba és Ducati Energia. Nekem úgy rémlik hogy a rajz mindkettőhöz jó, de azért ne ész nélkül kezdjétek szétflexelni a régit, nehogy rába....ás legyen belőle. Egyetlen egy jeladó pöcköt kell csak meghagyni. Ezt úgy érdemes hogy a lendkeréken be kell jelölni a rendes forgásirányt egy nyíllal. Ha ez megvan, akkor a dugót a felső holtpontba kell állítani. Majd forgás iránnyal ellenkező irányba(!) óvatosan addig kell tekerni visszafelé a lendkereket, míg a gyújtás jeladó közepe és a lendkerék egyik pöcke szembe nem kerül egymással. Na ezt a pöcköt kell meghagyni. Ha mindent jól csináltatok (és én sem beszéltem most hülyeséget), akkor ezzel így adtatok a motornak előgyújtást. Az előgyújtás az, mikor a motor már a holtpont előtt picivel (2-3mm) megkapja a szikrát. Ez azért kell, mert a benzinnek kell egy kis idő mire begyullad. Ez idő alatt a dugó a felső holtpontra ér, és ha mnden jó, akkor pont jó időben fog munkát végezni. Ha valaki nem ért ezzel egyet, akkor most szóljon, nehogy hülyeséget tanácsoljak. Szóval a pöcöknek még a felső holtpont előtt kell a jeladóhoz érnie. Mielőtt a többi pöcköt elkezdenétek levagdosni, ekkor kell használni a rajzomat ellenőrzésnek. Ha egyezik az általam és az általatk bejelölt pöcök, akkor minden rendben van. Ha nem, akkor jön a feketeleves....
Mi az a gyula?