Csak hogy ne legyen egyszerű az élet, még a vízpumpát is fel kell újítanom. Most, hogy a lendkerék miatt leszedtem, észrevettem, hogy teljesen gatya állapotban vannak a csapágyak. Akkor meg már gondolom nem árt az egészet felújítani...
Isten vagy, Köszönöm. Nekem nem sűrgős! A másik mocimat használom addig. Csak erről meg nem szeretnék lemondani... Nézd majd meg van-e mindened. Kp-m már úgyis csak 10-körül lessz, mert elvitte a kocsim De mindenképp kell, igy gondoltam megkérdezem
Megoldható, de nem tudom maradt-e hozzá anyag. Ha nem, akkor rendelnem kell. Most hirtelen kellett több darab, én meg már régóta nem foglalkoztam ezzel a témával.
Helló Kinter1. Ha lehet még nevezni, akkor én is kérnék, tölled egy gyújtást! Sajnos nekem mostanában nemvolt időm a gépre. De majd felzárkózom. Tudnál esetleg nekem is csinálni 1-et? Üdv.
Ha ott akarod hagyni az eredeti ECU kábelköteget, akkor javaslom hogy ne is vágd szét. Csinálj pár leágazást és úgy hozd ki ennek a modulnak a szükséges drótokat. Ezt csak tanács. Így nem fog összeérni semmi, meg nem is néz majd ki gányolásnak.
Amit érdemes meghagyni az ECU csatlakozójából, az a vízgomba, vízhőmérő és a gyújtótrafó két kábele. Így fejből. Amit még tudnod kell, ha előre akarsz dolgozni, hogy én a modulon ilyen csatlakozókat használok, 5 db-ot (6.3-as faston apa):
Köszi. Meg a leírást is a lendkerék ügyben. Annak is nekiesek.
Annyit még majd leirnal hogy a kábelek közül mit kell meghagyni? Benne hagyom az összeset csak ami nem kell azt eldugom.
van ugye egy injektor kábel egy befecskendező kábel egy fojtószelep kábel. Ezek gondolom nem kellenek. A víz gomba kábel az kell? A víz hőfokot is innen veszi le? Vagy az működni fog?
Azt írtad hogy még csapágyad sincs. De én szóltam még tegnap este, ha megkapom a pénzt, akkor ma fel tudom adni és péntekre nálad van. De még eddig nem érkezett utalás. Mostmár tény hogy hiába is adnám fel. Pedig még a kölcsönmotort is megsürgettem. Ne én legyek a hibás. De legalább lesz időd alaposan összerakni a masinát.
Megtaláltam a régi (eredeti) rajzomat a ditech lendkerék átalakításról. Kicsit piszkos, de mentségemre szolgáljon hogy régen volt használva és a műhely mélyén volt elfekvőben. Na szóval. Lényege a következő. Kétféle lendkerék létezett a ditechen. Mitsuba és Ducati Energia. Nekem úgy rémlik hogy a rajz mindkettőhöz jó, de azért ne ész nélkül kezdjétek szétflexelni a régit, nehogy rába....ás legyen belőle. Egyetlen egy jeladó pöcköt kell csak meghagyni. Ezt úgy érdemes hogy a lendkeréken be kell jelölni a rendes forgásirányt egy nyíllal. Ha ez megvan, akkor a dugót a felső holtpontba kell állítani. Majd forgás iránnyal ellenkező irányba(!) óvatosan addig kell tekerni visszafelé a lendkereket, míg a gyújtás jeladó közepe és a lendkerék egyik pöcke szembe nem kerül egymással. Na ezt a pöcköt kell meghagyni. Ha mindent jól csináltatok (és én sem beszéltem most hülyeséget), akkor ezzel így adtatok a motornak előgyújtást. Az előgyújtás az, mikor a motor már a holtpont előtt picivel (2-3mm) megkapja a szikrát. Ez azért kell, mert a benzinnek kell egy kis idő mire begyullad. Ez idő alatt a dugó a felső holtpontra ér, és ha mnden jó, akkor pont jó időben fog munkát végezni. Ha valaki nem ért ezzel egyet, akkor most szóljon, nehogy hülyeséget tanácsoljak. Szóval a pöcöknek még a felső holtpont előtt kell a jeladóhoz érnie. Mielőtt a többi pöcköt elkezdenétek levagdosni, ekkor kell használni a rajzomat ellenőrzésnek. Ha egyezik az általam és az általatk bejelölt pöcök, akkor minden rendben van. Ha nem, akkor jön a feketeleves....
jelentem hogy a leírásban es a rajzon jelölt jeladó megegyezik. Legalábbis a ducati lendkeréken. Köszi
http://www.ivision.it/files/Fo...
Neked ennek a párját kell felraknod.
Annyit még majd leirnal hogy a kábelek közül mit kell meghagyni? Benne hagyom az összeset csak ami nem kell azt eldugom.
van ugye egy injektor kábel egy befecskendező kábel egy fojtószelep kábel. Ezek gondolom nem kellenek. A víz gomba kábel az kell? A víz hőfokot is innen veszi le? Vagy az működni fog?
köszi
https://www.dropbox.com/s/s3zi...