Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna ez morini betegség.
Megforog
Megvan a gebasz. A csapágy is megdorog rajta. Kuka a fötengely
A 25-ös átmérőre esik rá?
A hajtás felöli belső szimering, ami a főtengelycsapágynál van simán ráesik a főtengelyre. Szerintem ez így pont nem fasza... Vagy tévedek?
Seal ring, vagy hasonlora ha rakeresel a jutubon? Hm?
Szimering berakáshoz jótanács oktató videó? Megköszőnném.
Pont most fúratom. 42es vertex dugót vettem.

Természetesen keress szakembert aki ezzek foglalkozik, furatmikrométerrel megméri mennyit kell kiszedni, és onnan lehet tudni hogy mekkora dugó kell.
Sziasztok. Tegnap levettem a hengeremet, és elég szomorú állapotban van a dugó, meg a henger fala is. Az éenne a kérdésem, hogy fúratta már valaki a ditech-et, és mekkora dugót rakott bele? Esetleg Hegyeshalom környékén nem tud valaki helyet, ahol foglalkoznak hengerek fúrásával?
Én a főtengelyt a fagyasztóba rakom, 3-4 órára (min). A csapágyakat fel szoktam melegíteni hőlégfúvóval egyenletesen, odafigyelve. Műanyag kosaras csapágyaknál nagyon-nagyon oda kell figyelni a hőmérsékletre, mert ha túlmelegíted, akkor vége. Vagy rosszabb esetben nem veszed észre hogy megolvadt, majd a blokk összerakása után derül ki.... Szóval felrakom így a két csapágyat a főtengelyre. Ezután várok kicsit hogy kiegyenlítődjön a tengely és a csapágyak hőmérséklete (5-10 perc), így ha forgatod, nem esnek le a csapágyak. Szar dolog a földről szedegetni az új csapágyakat. Ezután tengelyestül be a fagyóba újra. Itt már elég neki 1 óra is (ha jól csinálod). Aztán felmelegíted a blokkfeleket (én szintén hőlégfúvó), és mehet bele a tengely. Ha jól felmelegítetted, akkor lazán belecuppan, ahogy kell. Nem fog a kelleténél se jobban, se kevésbé rámenni, sem a csapágy, sem a blokkfél. Addig csúszik, amíg kell. Benzin és hőálló tömítőpaszta (igazából egy spéci ragasztó való oda) a két blokkfél közé és mehet a helyére. Aztán a csavarok szépen egyenletesen lehúzva. Ha minden oké, akkor a főtengelynek simán kell futnia. Ha szorulna, akkor kell egy spéci behúzó szerszám, amivel egy kicsit igazgathatod a főtengelyt a helyén. Ütni nem ajánlatos. Nagyon nem. Ezután a két szimering, stb...
Nekem is van. wickerb@gmail.com.
Császár Ádám jánoshalma egy motoros kép van kint. Üdv
elérhetőséget tudsz adni? ahol tudunk beszélni róla? mondjuk facebook :D
Van.
Király. Holnap még meló, szombaton reggel neki ugrok az összerakásnak. Hogy szoktad? Előbb cwapágyak a főtengőre majd úgy a blokkfelek, vagy csapágyak a blokkfelekbe, és úgy a főtengely?

Ha a főtengőre teszed először akkor meddig kell rá tenni? (így még nem csináltam, de egyszerűbbnek tűnik.) koppra amíg rámegy? Nem tud hozzáérni a sonkához?
üdv. Keresek üzemanyag szivattyút morinis ditech-hez. Akinek van jelezze!
Nem kell, csak úgy néz ki kell egy kis idő a bankoknak. Régebben volt hogy 2 nap kellett az utaláshoz. Ez ilyen. Most még aránylag gyorsak is voltak. De ideért ez a lényeg.
Oké, megvan. 17:20-kor jött az SMS.
21-es minimum.
Megoldjuk. Ha már úgyis benne vagyok a gyártásban. :)
Karbit mekkorat javasoltok egy stage6 racing hengerhez?
Akaraterő, pénz és meggyőző képesség kérdése...
Megvan a bizonylat a befizetésről, ha gondolod lefotózom neked