Karbim van 19 es es 21 es is gorgoim is kontrasztom is 4 fele igazabol a gyujtas fontos hogy a gyari jo e vagy az is kellene masik! Tudom a tuning nem olcso csak 100 at nem lenne kedvem adni egy gyulaert!
Tudja valaki milyen gyertya való a 2007-es karbis (két kör lámpás) SR 50-be?
Használtan vettem és NGK R BR9ES volt benne, a szerelési könyvében (netes vezrió) NGK R BPR7HS van megadva. Ilyet tettem bele.
A régivel jól ment amig el nem koszolódott. Az újjal megtorpan gyorsításkor, 30 felett elveszik az erő.
Sziasztok!70 es streetrace hengert levaltanam egy racing alu hengerre! Gondolom nagyobb karbi elferne hozza most 17,5 os van fent illetve egy pro repi kipuf! Mekkora karbi meret lenne az idealis ide illetve gyari gyujtas ezt meg visz vagy ez is cseres lenne?
Utalni utalhatod, de a tiéd ha minden jól megy, ma este lesz kész, így holnap tudnám tesztelni. Ha minden oké, akkor hétfőn tudom postára adni. Mindjárt írok e-mail-t is.
Azt írod hogy nem sürgős. Akkor nem lenne baj, ha hétfőn adnám postára, 'wickerb' gyújtásával együtt? Mert akkor nem kell külön-külön szaladgálnom a postára, hanem egyszerre adnám fel a két csomagot. Beleférünk?
Egünél jól tolják... Rendeltem SKF c4 es csapágyszettet, műanyagkosarast, erre küldenek NTN c3-ast made in taiwan... Amit rendeltem 11ezer amit kaptam 8 ezer de persze 11et fizettem érte. Az mhr tűgörgő nem lett jó sajna, szóval ha valakibek kell akkor eladó bolti ártól olcsóbban egy 12x16x16 os mhr görgő.
Üdv urak. A motorom nem akar kipörögni teljes fordulatra, akár hogyan nyaggatom. A gyertya fekete, de egyben trutyis is. Kipucoltam a karburátort, de semmi. A motor 50-es a karbiban a főfuvóka 68.-as. Próbáltam a sibertüt a lehető legjobban le tenni, de semmi változás. Án már kezdek gyújtásra gyanakodni, mert gyertya csere után sem változott semmi. Ha a gyújtásból kihúzom a fehér vezetéket, akkor semmi nem változik. Ha a többik húzom ki, akkor leáll. Nem tudja esetleg valaki a vezetékek szerepét. Lehet ennek az alkatrésznek a hiábja az a jelenség, hogy nem pörög ki teljesen?
De a komplett tengelyt is cserélni kell, nem csak a szimeringet. Vegyél egy felújító szettet, de ne a hozzá adott kínai vacak szimeringet tedd bele, hanem vegyél vitonosat.
Sziasztok!Van egy piaggio blokkos sr em! Olyan kerdesem lenne hogy vizpumpanal kicsit csopog a viz esetleg a szimeringet lehet ugy cserelni hogy ne keljen blokkot szethuzni? Vagy ha muszaj valami jo pumpat meg tomiteseket tudtok ajanlani?
http://www.easyparts.nl/showdr...
Tudja valaki milyen gyertya való a 2007-es karbis (két kör lámpás) SR 50-be?
Használtan vettem és NGK R BR9ES volt benne, a szerelési könyvében (netes vezrió) NGK R BPR7HS van megadva. Ilyet tettem bele.
A régivel jól ment amig el nem koszolódott. Az újjal megtorpan gyorsításkor, 30 felett elveszik az erő.
Utaltam. Már alig várom, csak ez hiányzik már.
mennyibe kerülne egy sr old idomjainak a fóliázása ?
és hol vállalnak ilyet? ( megbízható)
köszike