Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, piaggio blokkos. Köszi a linket.
Karbim van 19 es es 21 es is gorgoim is kontrasztom is 4 fele igazabol a gyujtas fontos hogy a gyari jo e vagy az is kellene masik! Tudom a tuning nem olcso csak 100 at nem lenne kedvem adni egy gyulaert!
Eszembe se jutna lecserélni. A high tuning problémásabb, és drágább. Én nem tenném.
Sziasztok!Az en kerdesemre valaki tud valami valaszt? Szeretnem tudin hogy megeri e belefogni a dologba vagy egy vagyon mire elfogadhato lesz!?
Ha 2007-es a gép,akkor piaggio blokkos.Abba a br9es gyertya való.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Remek. Köszi.
Megérkezett a pénz.
Esetleg nagyob elogyujtashoz eltolt ek?
Sziasztok!

Tudja valaki milyen gyertya való a 2007-es karbis (két kör lámpás) SR 50-be?
Használtan vettem és NGK R BR9ES volt benne, a szerelési könyvében (netes vezrió) NGK R BPR7HS van megadva. Ilyet tettem bele.
A régivel jól ment amig el nem koszolódott. Az újjal megtorpan gyorsításkor, 30 felett elveszik az erő.
Sziasztok!70 es streetrace hengert levaltanam egy racing alu hengerre! Gondolom nagyobb karbi elferne hozza most 17,5 os van fent illetve egy pro repi kipuf! Mekkora karbi meret lenne az idealis ide illetve gyari gyujtas ezt meg visz vagy ez is cseres lenne?
Sietek vele.
Szia.

Utaltam. Már alig várom, csak ez hiányzik már.
Szerintem a fehér a leállító szál. Ha testre kötöd, akkor leáll a szerkezet (ez nem biztos, csak emlékezetből gondolom). De majd utánanézek neked.
Utalni utalhatod, de a tiéd ha minden jól megy, ma este lesz kész, így holnap tudnám tesztelni. Ha minden oké, akkor hétfőn tudom postára adni. Mindjárt írok e-mail-t is.
Azt írod hogy nem sürgős. Akkor nem lenne baj, ha hétfőn adnám postára, 'wickerb' gyújtásával együtt? Mert akkor nem kell külön-külön szaladgálnom a postára, hanem egyszerre adnám fel a két csomagot. Beleférünk?
sziasztok !
mennyibe kerülne egy sr old idomjainak a fóliázása ?
és hol vállalnak ilyet? ( megbízható)
Egünél jól tolják... Rendeltem SKF c4 es csapágyszettet, műanyagkosarast, erre küldenek NTN c3-ast made in taiwan... Amit rendeltem 11ezer amit kaptam 8 ezer de persze 11et fizettem érte. Az mhr tűgörgő nem lett jó sajna, szóval ha valakibek kell akkor eladó bolti ártól olcsóbban egy 12x16x16 os mhr görgő.
Üdv urak. A motorom nem akar kipörögni teljes fordulatra, akár hogyan nyaggatom. A gyertya fekete, de egyben trutyis is. Kipucoltam a karburátort, de semmi. A motor 50-es a karbiban a főfuvóka 68.-as. Próbáltam a sibertüt a lehető legjobban le tenni, de semmi változás. Án már kezdek gyújtásra gyanakodni, mert gyertya csere után sem változott semmi. Ha a gyújtásból kihúzom a fehér vezetéket, akkor semmi nem változik. Ha a többik húzom ki, akkor leáll. Nem tudja esetleg valaki a vezetékek szerepét. Lehet ennek az alkatrésznek a hiábja az a jelenség, hogy nem pörög ki teljesen?
Majd jelezd legyszi ha utalhatom a gyújtás árát. Sőt adj egy szla.szamot es küldöm a pénzt. wickerb@gmail.com... ide várom az adatokat.
köszike
Az lesz!Felujito szettbol mind1 melyik?
De a komplett tengelyt is cserélni kell, nem csak a szimeringet. Vegyél egy felújító szettet, de ne a hozzá adott kínai vacak szimeringet tedd bele, hanem vegyél vitonosat.
Az jo mert ez meg egy eve sincs hogy cserelva volt!Esetleg valami jobbik szar nincs veletlenul?
Szét kell húzni. A vízpumpa meg az összes kínai, tehát 2-3 év és újból csere.
Sziasztok!Van egy piaggio blokkos sr em! Olyan kerdesem lenne hogy vizpumpanal kicsit csopog a viz esetleg a szimeringet lehet ugy cserelni hogy ne keljen blokkot szethuzni? Vagy ha muszaj valami jo pumpat meg tomiteseket tudtok ajanlani?