Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vízfűtéses, 17.5, dellorto, kézi szívatós. Sokallom az árát, de amúgy jó. Kell még hozzá egy szívató bovden és kar is.
Ja meg küldtem mailt is.
Ditechet tuningolni?

Várom a lendkerékhez a segítséget képeket hasonló dolgokat.
Erre még esetleg ránéznél?
karbi
Elkelt...
Szerintem marad az új... 11-ért nem rossz.
Hát ez nem olcsó. De ugye az új az új. Bár ha már újat vennék, akkor 17.5-eset vennék. Kitudja mi lesz ha esetleg tuningolni akarod a gépet. :)
Ránézésre igen. De jó lenne ha megmérnéd te is, meg a karbi eladója is. Nehogy beessen az eső. :D
Vagy esetleg egy új?
link
A szívócsonkhoz jó lesz szerinted?
Pont ezt néztem én is.
Bár januári a hírdetés, de mindjárt felhívom...
http://www.kepesmotor.hu/motor...

Kézi szívatós, de hibátlannak látszik.
Hát forrasztani tudok, sarokcsiszolót meg úgy kezelem, mintha azzal születtem volna
Bocsi, hogy ennyit zaklatlak, de szerinted hol érdemes karbit keresgélnem? Ja meg gondolom a bowden se jó a mostani?
Nekiállok az alakítgatásnak, várom majd az alkatrészt. Meg az utalási adatokat. Ha kész van szólsz, én utalom, ha megkaptad akkor meg postázod...
Az automata szívatót nyugodtan rá lehet kötni a 12V-ra. Ha nagyon profin akarod megoldani, akkor a generátor világítás tekercsére kötöd. Így csak akkor fog elzárni (2-3 perc késéssel), amikor a motor már jár. Így olyan lesz mint a gyári. Nekem ~1 hét kell, mire összerakom és tesztelem a cuccot. (Főleg ha a beígért próbamotort is megkapom végre..... ) Természetesen segíteni fogok, vannak rajzaim is, meg ha valami nem megy, akkor általában itt a fórumon is elérhető vagyok. Egyébként pofon egyszerű az egész. Persze azért kell tudni forrasztani, meg az sem baj, ha már volt a kezedben sarokcsiszoló.
Na ez az, amit még sehol senkitől... Köszi!
Ha normálisan be van állítva, akkor hideg indításkor full szívató, semmi gáz. Meleg motornál nulla szívató, kicsi gáz.
Budapesten ismersz/ismer valaki szervizest, aki megbízható?
Köszönöm.
Az automata szivatós karbi szivatóját rá tudom kötni majd az elektronokára úgy hogy az működjön is?

Nagyjából mennyi idő míg elkészül szerinted? (gondolom mondanom sem kell, de itt a jó idő, és persze mint mindenkinek, nekem is sürgős... :)
Addig keresgélek karbit.

Az elektronika beépítéséhez gondolom tudsz majd adni nekem instrukciókat? Képben vagyok a motorokkal, de a villamosság az nem az asztalom...

Köszi
Köszi! :)
A szívatót biztosan meg kell tanulnod használni, mert minden motor máshogy kéri. A gyertyát és a levegőszűrőt megnézném.
Sziasztok!
Hétvégén vettem egy 97-es robogót. Próbánál pöccre indult hidegen, melegen, semmi gond nem volt. Hazaút előtt is simán beindult, illetve az úton hazafele megálltam 3-szor is, mindig simán beindult. Egyszer fulladtam le egy piros lámpánál, kicsit akadozva, de újra beindult, viszont tegnap sehogy sem tudtam indulásra bírni. Sok hajszáltépés után végül ma sikerült berúgni, ráadásul szinte azonnal. Tudnátok valami tippet adni, hogy mi lehet? Akksit töltöttem egész éjszaka, de nem gondolnám, hogy ez lehetett a probléma, mivel berúgással sem sikerült indulásra bírnom. Sajnos gyertyakulcsot nem sikerült hozzá találnom még boltokban sem, így azt nem tudtam megtisztítani, ezért gondolom, hogy talán az se volt különösebb probléma.
Esetleg valakinek valami ötlete? Szívatókarral ronthattam el valamit? Új még nekem, hogy egy robogót szívatni kelljen, úgyhogy az simán lehet a bűnös (vagyis én). Köszi a válaszokat!
Az elektronikát még össze kell raknom és tesztelnem is kell egy motoron. Motort még mindig nem kaptam, pedig ígértek egyet. :( Az enyémen sajnos nem tudom kipróbálni mert az teljesen más. Tehát időt kérek. Végülis jó a vákumos csap is, mert a ditechnek is fent van a tankja. Hogy én milyen karbikat használtam annó, azt passzolom. Az enyémen Yamaha 3KJ karbi volt az biztos. Szépen ment vele, bár ez a karbi csak 12-es. Ha több pacit szeretnél, esetleg sportkipufogód van, akkor keress 17.5-eset. Természetesen a 2T olajat most már a benzinbe kell keverni. 1:33-1:40 tökéletes bele. Ha bátrabb vagy, mehet bele hígabb is, de ezt nem én mondtam. Gyertya ha jól tudom Denso W22EPRU, de nem biztos. Majd utána nézek.
Köszi!

Élnék is a megrendeléssel egy elektronikára!
Hova és mennyit utaljak?
Vákumos benzincsap nem jó?
Karburátorosból nem tudsz esetleg típust mondani, hogy milyet keressek? (ami jó a szívócsonkra...) Gondolom az olajzása ezek után a benzinbe menjen? Milyen gyertyával fog jól működni? Esetleg típus?

Előre is köszi!
Hengerfej maradhat a régi. A gyertya helyét ledugózni, az injektor helyére pedig normál gyertya menetet vágni. Hosszú menetes gyertya kell majd bele, de kell alá kb 2mm alátét (ha jól emlékszem). Én elektromos benzincsapot szoktam felrakni, mert sosem tudni jól zár-e a tűszelep a karbiban. Olyan karbit vegyél, ami automata szívatós, akkor nem kell külön bovdent sem kiépíteni. A karbinak bele kell mennie a gyári szívócsonkba. A szívócsonkon lévő réz olajbevezetést le kell forrasztani (óvatosan, mert ha megolvad...) vagy le kell dugózni. A levegő kompresszorból ki kell venni a görgőt, a kivezető csöcsét pedig egy csavarra cserélni, hogy ne szeleljen, majd mehet vissza. Kell egy gyújtás modul (ezt tudok csinálni), meg kicsit át kell faragni a lendkerék jeladóit. Nem nagy móka, köszörű vagy sarokcsiszoló elég hozzá. Kell egy simson megszakítós(!) 12V-os gyújtótrafó (tirisztoros trafó nem jó ide!). Meg kell kb 5 szál kábelt behúzni az új gyújtásnak. Röviden ennyi. A gyújtásmodul 10+posta. Ennek a gyújtásnak kell az akkumulátor, tehát ez legyen a motorban. Természetesen legyen töltés is, de ez ugye alap dolog.
Kedves Kinter!
Rendkívül örülnék neki ha nekem is készítenél egy gyújtást. 2003-as morini...
Nem sz...k többet a ditech-el... eleg volt.
Hengerfej is kell új? vagy elég az injektor helyére gyertyának menet a régit gyertya helyére meg vakdugó? Benzincsap milyen kell? Ja es milyen Karbit vegyek?
esetleg valakinek eladó? A mostani csonkra simán felmegy egy karbi?
A henger nemrég lett futva, szimeringek cserélve. Valamit kihagytam esetleg?