A lendkerék átalakításos képpel bajban vagyok, mert nem tudom hová lett. Holnap meglesem a munkahelyi gépen, mert oda tuti elmentettem, csak azóta már volt egy reinstall... De nyugalom, ha más nem, akkor lemásolom a kölcsön motorról.
Abba a lyukba biztosan nem fogsz csapot kapni, de olyan csap viszont létezik, ami sima csövekkel csatlakozik. Akkor csak egy szűkítőt kell csináltatnod.
A benzincsapra milyen megoldást találtál ki? A tank alsó nyílása 43 mm átmérőjű. Abba nem találok vakumos csapot. Amiket néztem, mindegyiknek 10es 12es menete van. Nem emlékszel hogy oldottad meg anno?
Megkaptam a tesztmotort. Beraktam a gyújtást, szépen pöfög. Holnap ezzel megyek melóba. Ha minden rendben lesz, akkor csütörtökön postára tudom adni a csomagot. Persze ha a számlámra megérkezik az ára. 11.500-at szoktam kérni cakkom-púder. Megkaptam az email-t tőled, írok is vissza rá pár perc múlva.
Szia.
motor szétkapva... kompresszor ledugózva, szivócsonk olajzó csonk beforrasztva, hengerfej leszedve. Már csak a karbit meg a gyújtást várom.
Egy kérdés. Nekem valahogy jobbnak tűnik a régi gyertya helyére nagyobb menetet vágatni és az ijektor helyét ledugózni. Így a gye
Sziasztok !
lenne egy kérdésem, aprilia sr 50 old 1995-ös .... szeretnék fényszórót rakni bele csak a gyárit rakhatom vagy van más kompatibilis fényszóró amit ajánlanátok ? (minimális átalakítással)
Tuning alatt mit értek? Minden ami tuning. :D 70-es henger, sportkipu, nagy karbi, hajtástuning, stb... Ditech-hez is van minden, csak nehezebb beszerezni (meg drágább). De gyakran van a neten ditech 70-es henger. Fúrás, új dugó és már szalad is. Kipufogókkal meg tele a piac. Ezért mondom hogy érdemes inkább 17.5-es karbit keríteni. Úgyis venni kell, akkor már plusz pár ezer és a karbi letudva.
Egünél beszívtam. Mikor rendeltem minden volt állítólag raktáron, most me se tömítés garnitúra, se a vertex dugó... Szóval a héten nem túl valószínű hogy ide ér...
Pont egy ilyet szereztem ma bontottat.