Üdvözlet a szakavatottaknak. Kis segitségre lenne szükségem. Szóval adott egy 2003-as ditech, ami morini blokkos. Annyira betegesen viselkedett, hogy már ott tartottam, hogy felgyújtom. De gondoltam előtte kipróbálom karbival. Szóval lekötöttem mindent amit feleslegesnek éreztem, a szívócsonkra feltettem 1 karbit, injektort, benzinszivattyút, levegőkompresszort kikötöttem. És pöcc-röff indul. Aztán kicsit túráztatja magát, majd leáll. Tapasztalt valaki ilyet, aki esetleg átalakitotta a gépét? Gyújtásrészt kellene esetleg cserélnem? Választ előre is köszönöm, annak aki tud valamit!
Hello urak. Találkozott már valaki ezzel a cuccal? Én nem hiszek benne, hogy ez működne, pláne hogy az üzemanyag és a levegő rendszer így nem is találkozik egymással, így nem hinném, hogy ez a szerkezet az ideális üzemanyag nyomát tudná biztosítani, bár cáfoljatok meg, ha nem így van. http://aprod.hu/i/hirdetes/dit...
Hello urak. Találkozott már valaki ezzel a cuccal? Én nem hiszek benne, hogy ez működne, pláne hogy az üzemanyag és a levegő rendszer így nem is találkozik egymással, így nem hinném, hogy ez a szerkezet az ideális üzemanyag nyomát tudná biztosítani, bár cáfoljatok meg, ha nem így van. http://aprod.hu/i/hirdetes/dit...
Rendben, akkor addig előkészítem. Megrendelem a csapágyakat szimeringeket, összerakom illetve akkor a lendkerékben majd segíthetnél, hogy hol reszeljem hol ne. Illetve ha fúratom valami jobbfajta dugót tudok rendelni valahonnan?
Olyan intim dolgokat kérdezel... Mindenre van megoldás, csak már olyan régen nem csináltam ditech-et, hogy komoly erőfeszítés hogy vissza emlékezzek. Az üzemanyag jelző az megy, ahhoz nincs köze az ECU-nak. A vízhőfok mérőnél lesz egy kis csavar a dologban ha jól emlékszem, de ne gondolj semmi bonyolultra. Majd előtúrom a ditech kapcsolási rajzot és elmondom mit hová. Egyébként találtam alkatrészeket, nem kell rendelnem sem, kapásból össze tudok rakni 3 modult is. Hogy mennyi idő, az már fogósabb kérdés, mert 8-17-ig meló, hétvégén szerintem nem leszünk itthon, meg újra kell építenem a kertben a drótkerítést. Öööö, izé. Szóval előre láthatóan kb 1 hét alatt tudom megoldani az elektronika összerakását. És még akkor gyors vagyok. Még kell kölcsönkérnem egy általam átépített ditechet is, hogy élesben ki is tudjam próbálni az elektronikát (nekem már nem SR50-en van). Biztosan ideadja az egyik helybeli srác, csak vele is egyeztetnem kell. Szóval megoldjuk, valahogy.
Közben kérdezek még ha nem gond. Mennyi idő megcsinálnod? Elküldöd akkor csak pár vezetéket behúzok, meg bekötöm és jó is? Ha a gyári agyát kiveszem, akkor vízhőfok mérő üzemanyag szintjelző és társai jók lesznek?
1,3--- morini szó se lehet róla. 2. minarelli nagyon szép állapot megvenném. A 4. igaz piaggio, és nem rossz a sport puff sem, de mókolt nem gyári első lámpa miatt kiesne... Én a 2.-at venném meg.
Mi a véleményetek ezekről a karbis gépekről? Állapot, ár, stb.
SR 1
SR 2
SR 3
SR 4
Köszi!
http://www.tuttomoto.hu/