Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez normális.
Ha reggeli 4-5 fokban beindítom a járgányt, jó másfél-két percig játszik repülőt (el akar szállni), úgy pörög. Valószínűleg az automata szívató rakoncátlankodik. Ez normális? Vagy mit volna érdemes ellenőrizni, beállítani? Köszi.
szia!a fekvő hengeresnek nagyobb átmérőjű a sonkája így nem fér bele az állós forgatyús házába.
A szíjat tudom, ugyan az mint a karbisé: Mitsuboshi, 18.4 x 785
A görgőt csak tippelem: gyári: 6.2, fojtás nélkülibe: 7.5-7.75 grammos
Aprilia SR 50 2003-as Ditech-hez meg tudnátok mondani milyen szíj és görgök kellenek gyárilag? (Sajnos több méretet írnak webshopokban :( )

http://www.motorstown.com/imag...
Az igaz, pöccre indul, és most a valós végsebessége max. 64 km/h
Ment 68-at is, csak pár dolgot kicseréltem, katalizátort kidobattam és ez lett. Már nem érdekel a végsebesség, csak a fogyasztást szeretném csökkenteni kisebb főfúvókával. De előtte nézek majd egy gyertyaképet, mert ha túl fehéres, akkor nem nyúlok hozzá.
de legalább a tied megy,mégha sokat fogyaszt is
A tű nálam most felülről a 2-ik helyzetben van, de raktuk lejjebb-feljebb, teljesen mindegy neki sajnos. Nagy változás nincs.
egyenlőre nem tudom,hogy mennyit eszik,mert nem igazán használható. Hidegen nagyon dadog,melegen meg 30-40-nél nem megy többet. Valamiért melegen erőtlen. :( Enyém is 03 morini. Neked a súberba a zéger hanyadik nútban van? Örülök minden jó tanácsnak :)
A 38-as sztem alapjarati fuvi lesz.
A 38-as az biztos, hogy nem főfúvóka, az alapjárati fúvóka!
Az alapjáratit nem tudom, hogy mi van benne de a főfúvókám nekem is 85-ös. Az enyém 2003-as SR 50 Morini blokk, Suzuki Katana motor és 4-5 l körül fogyaszt. Tiéd mennyit eszik 100-on?
illetve egy főfúvóka van benne ami 38-as, ami pedig középen van az 85-ös
az enyémbe az egyik fúvóka 38-as.a másik meg 85-ös.
Egy Aprilia szakszervíz válasza szerint a gyári főfúvóka: 56,
és 60-65-össel mennek jól állítólag.
(12 Keihin karbi, 50 ccm))
Az ék helye tuti máshol van,így a gyújtás ideje nem lesz ok. De valszeg a többi méretben is van eltérés.
Van itthon egy eladó főtengelyem, ha minden igaz vizes minára. Egy srácnak kellene viszont neki álló levegős minás gépe van. Ahogy nézem az egümotors oldalán eltérő cikkszámon van a két motor főtengelye. Ha összehasonlítjuk összemérjük akkor lehet, hogy jó, vagy felejtsük el? Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.
Végre úgy néz ki, hogy életre kell a motor! A rajta lévő Mitsuba piros CDI-t lecseréltem egy Ducati gyújtásra való fekete CDI-re (Aprilia RS) és azzal úgy néz ki, hogy működik. Legalábbis már melegen nem fulladozik, nem durrog. Csak azt nem értem, hogy egy másik motor amin leteszteltük az eredeti CDI-t az működött vele. Na mindegy a lényeg, hogy ez ezzel a Ducati CDI-vel működik. Éppen ideje volt már. Köszönöm mindenkinek akik segítettek a tanácsaikkal.
65-68. Csak tipp.
Nem tudja valaki,hogy a Keihin PWS 12-es karbiba mekkorák a gyári fúvókák?
Sziasztok aprilia old sr-be keresek komplett variátort akinek esetleg van elfekvőbe az kérem jelezze, vagy itt a topikba vagy a 06309113269 es telefonszámon vagy emailba folkerbalazs@gmail.com! előre is köszi!
Normális, ez a kicsapódó pára, főleg indítás után, "kondenzvíz".
Az normális,hogy a kipufogóból víz csöppen?
A szinterezés tartósabb, egyenletesebben terül. 17"-os felni homokfúvással, festéssel volt 15 ropi/db. A 13-as gondolom kevesebb.
Sr felnit szeretnék festetni matt feketére. Melyik lenne a jobb, a hagyományos festés,vagy a por festés? Kb árban mennyibe kerülnének ezek?