Ha reggeli 4-5 fokban beindítom a járgányt, jó másfél-két percig játszik repülőt (el akar szállni), úgy pörög. Valószínűleg az automata szívató rakoncátlankodik. Ez normális? Vagy mit volna érdemes ellenőrizni, beállítani? Köszi.
Az igaz, pöccre indul, és most a valós végsebessége max. 64 km/h
Ment 68-at is, csak pár dolgot kicseréltem, katalizátort kidobattam és ez lett. Már nem érdekel a végsebesség, csak a fogyasztást szeretném csökkenteni kisebb főfúvókával. De előtte nézek majd egy gyertyaképet, mert ha túl fehéres, akkor nem nyúlok hozzá.
egyenlőre nem tudom,hogy mennyit eszik,mert nem igazán használható. Hidegen nagyon dadog,melegen meg 30-40-nél nem megy többet. Valamiért melegen erőtlen. :( Enyém is 03 morini. Neked a súberba a zéger hanyadik nútban van? Örülök minden jó tanácsnak :)
Az alapjáratit nem tudom, hogy mi van benne de a főfúvókám nekem is 85-ös. Az enyém 2003-as SR 50 Morini blokk, Suzuki Katana motor és 4-5 l körül fogyaszt. Tiéd mennyit eszik 100-on?
Van itthon egy eladó főtengelyem, ha minden igaz vizes minára. Egy srácnak kellene viszont neki álló levegős minás gépe van. Ahogy nézem az egümotors oldalán eltérő cikkszámon van a két motor főtengelye. Ha összehasonlítjuk összemérjük akkor lehet, hogy jó, vagy felejtsük el? Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.
Végre úgy néz ki, hogy életre kell a motor! A rajta lévő Mitsuba piros CDI-t lecseréltem egy Ducati gyújtásra való fekete CDI-re (Aprilia RS) és azzal úgy néz ki, hogy működik. Legalábbis már melegen nem fulladozik, nem durrog. Csak azt nem értem, hogy egy másik motor amin leteszteltük az eredeti CDI-t az működött vele. Na mindegy a lényeg, hogy ez ezzel a Ducati CDI-vel működik. Éppen ideje volt már. Köszönöm mindenkinek akik segítettek a tanácsaikkal.
Sziasztok aprilia old sr-be keresek komplett variátort akinek esetleg van elfekvőbe az kérem jelezze, vagy itt a topikba vagy a 06309113269 es telefonszámon vagy emailba folkerbalazs@gmail.com! előre is köszi!
A görgőt csak tippelem: gyári: 6.2, fojtás nélkülibe: 7.5-7.75 grammos
http://www.motorstown.com/imag...
Ment 68-at is, csak pár dolgot kicseréltem, katalizátort kidobattam és ez lett. Már nem érdekel a végsebesség, csak a fogyasztást szeretném csökkenteni kisebb főfúvókával. De előtte nézek majd egy gyertyaképet, mert ha túl fehéres, akkor nem nyúlok hozzá.
és 60-65-össel mennek jól állítólag.
(12 Keihin karbi, 50 ccm))