Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szívócsonk ha nem repedt sehol, az még elmegy így.
Gyárit. Ami még a gyári méret közelében van, hogy lehessen javítani ha sérül.
Igen,annyira nem szar...
"Az a szívócsonk meg gyári motoron nem folyt annyit amennyit egy újért ki kellene fizetned." Nem tudom értelmezni ezt a mondatot,nem te írtad rosszul,hanem én vagyok az értetlen :)
Vagy azt akartad írni,hogy annyira nem szar,hogy vegyek egy újat gecisokpénzért?
Ami új: RMS variátor, Dayco szíj, Malossi kuplungharang, a görgők sem rosszak. A többi használt, de jó állapotú.
Malossi carbonlapok vannak a membránházon,ez ilyen ritka szövésű.Kicsit jobban eláll az egyik lap,mint kellene,ha van rá keret cseréldd,ez még határeset.Az a szívócsonk meg gyári motiron nem folyt annyit amennyit egy újért ki kellene fizetned.
Viszont szerintem belefullad a moci a benyába,ezért ilyen kehes a hangja.Légszűrőd tiszta?Esetleg rakd lejjebb a tűt(seegert feljebb,és próba).
Karbis morini
Egy kicsit nagyobb képek az alkatrészekről:
Milyen szekérről van szó? Van itthon, membránom és szívócsonkon is minára. Meg egyéb dolgok ha érdekelnek. Szíj, görgő, variátorok, főtengely...
Azt a lukacsos anyagot két anyag közé szokták rakni,az által tartja meg a membrán a formáját,azaz a membrán szerintem nincs meg benne mert valaki leszedte,és csak a köztes lapot hagyta benne,olyan mintha nem is lenne a mociban membrán,szerintem csoda hogy megy.
Frankón lukacsos fizikailag tényleg
Azt mondod,hogy akár a szívócsonk még jó is lehet így?
Köszi!
Mit ajánlanál 50-esben, gyári helyére, szettben?
Nikasil-os. Nem ragaszkodnék hozzá.
Sziasztok!
Vélemény, tapasztalat erről a hengerről?
http://www.scooterracing.hu/pr...
Gyári helyére menne, gyári karbi, és kipuf használata mellett.
De most a membrán lapok frankón lyukacsosak?! Nem csak az anyaga ilyen? Nem létezik hogy fizikailag ilyen lyukacsok legyenek rajta. Nem és nem. Egyébként az egyik membránlap eléggé eláll a háztól, az ott képről nézve határeset. Max 0.2 mm lehet a ház és a lap között, ha jól emlékszem. A vascső.... az meg.... ilyet én még nem láttam egyikben sem. Lehet hogy valaki rendszeresen rossz úton járt a masinával és ezért lett így megerősítve. Gondolom megunta hogy a gumi állandóan kireped. Végülis egy kicsit leszűkíti a torkot, de olyan hatalmas hibát nem okoz.
lehet hogy a csattógó kerepelő hangot is a membrán adta,bár nem tudom az szokott e "kerepelni"
Szerintem a vascső egyáltalán nem oda való,ami a fúvókát illeti azt hiszem a gyári az 70-es,az alapjáratit sajna nem tudom,de majd írnak a többiek is,lehet azt a membránt valaki jól összekókányolta.
Leszedtem a karbit,a főfuvóka 85-ös, a kisebb pedig 38-as. De a membrán meg a szívócsonk az valami gyönyörű. Mindjárt rakok fel képeket róluk. Kíváncsi vagyok,hogy ez így normális-e szerinted illetve szerintetek? A szívócsonkban konkrétan egy vascső van :) A membránnál meg kicsit lukacsos már,a másik meg egy mm-re eláll a háztól.............
köszi
meg gyertyapipát,mert az ördög sosem alszik
holnap mindenféleképpen veszek egy gyertyát. Karbit holnap szétszedem és megnézem a főfuvit. Nem tudod a gyári méretét? Ha ezek után sem jó,akkor nézek egy kompressziót. Köszi ám a segítséget!
Kb mintha folyamatosan kihagyna a gyújtás,valami nem stimm nagyon,lehet csak egy jó gyertya kell bele.
ahogy az elektródát elnézem a gyertya sem mai darab.