Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vadi uj a termosztat. Ugy magyarazta ki nekem Kinter mester, hogy ez Morini sajatossag.
Szia.

"---norbi642[38879] tegnap 22:21
Igazabol az indulassal van bajom mert pro repi kipuff van melle 6,2 g gorgovel meg sarga malossi kisrugo kozepes stage 6 kontrasztal! Nyelgaz indulasnal tok erotlen majd mintha visszavaltana es elindul! Onnan mar huz vegig szepen! Tudo ez nem henger miatt van de mi az oka ennek?"
válasz erre---ha jól húz akkor tuti nem a henger a hibás.
Szia.

Van benne termosztát?...termosztát ház előtt és után kézzel tapogasd meg a vízcsövet bemelegedés közben, hogy a motor oldal előbb melegszik-e mint az egész rendszer, ...vagy nincs benne termosztát vagy fel van akadva..
Szia.

Esetleg a váltó felőli szimering nem enged át? ...ha már annyira füstöl,egyáltalán kétüteműhöz való olaj van benne? mert van aki azt hiszi autó olajjal megy, illetve van aki nem tudja hogy melyik olaj hová való.szerintem egy max 1:40-es friss keveréket csinálj és az olaj tuti legyen, tehát nem valakitől kapott és az az mondta hogy ez az stb, hanem rendes 2t! ez legyen a dobozon, na és persze ne valami gagyi minőség.
Reggel kb. 5-6 fok volt. A hűtőről leszedtem minden takarót, de úgy látszik, még ez is hideg idő, mert a hűtővíz nem melegszik fel teljesen.
A kék füst olajgondokra utal. Nem keverék van a tankban?
Szia! Igen,mind a két helyen lelégtelenítettem.
Lelégtelenítetted a hűtőrendszert rendesen,a pumpánál,és a hengerfejen is?
Ezért van a fórum, hogy segítsünk egymásnak. Végül is leveheted róla a hengert, nem nagy meló. Meg ha levetted akkor már te is többet látsz, egyből mutatja magát.
amúgy köszi,hogy segíteni akarsz
Ja mer az mindenkinek van otthon..... :) Azt hiszem leszedem a hengert ép megnézem miújság.
Egy kompresszió mérőt betekersz a gyertya helyére, majd csutka gázt húzol, és a berukó karral rugsz rajta párat, addig ameddig az óra szerint a nyomás növekszik.
Illetve nézd meg, hogy nem-e az olajpumpád enged át. Nem fogy nagyon az olaj belőlle?
Takarítva volt a kipu nem olyan régen,az biztos jó.
Az olaj. Akkor valószínű, hogy sok olajat kap, vagy a kipufogóban van sok olajos lerakódás. Ha a kipufogód el van dugulva az is foghatja a motort. Azt nézted már? Könnyen át fújható?
Kompressziót hogy tudnák mérni?
Karbis morini,kék a füst.
A szívatót úgy tudod letesztelni, hogy kiveszed megméred, hogy mennyire áll ki a tüskéje, majd adsz neki 12 V-t vársz pár percig és megméred újra. Ha kijebb jött akkor működik. Ha ez jó, akkor egy tolómérővel mérd meg a szívató árok mélységét, ha a tüske nem ment ki annyira, hogy lezárja akkor tekerj rajta annyit, hogy be tudjon zárni. Ha eddig megvagy akkor újra áram a szívatónak, karbiról úszóház levesz, megvárod, hogy telejesen kinenjen a tüske, szívató fúvókát megfújod, ha nem tudsz rajta átfújni akkor jól zár.
Milyen színű a füst? Kompressziót mértél?
De lehet, hogy csak sok olajat kap. Milyen blokk van benne? A pigi blokkoson a bovdennel lehet állítani.
De ha főzi a vizet akkor nagy valószínűséggel hengerfejes. De lehet, hogy csak a termosztátod vacakol.
Új gyertya,új membrán+ház,karbi takarítás,súber állítása oda-vissza :). Már szép a gyertya kép,de nem megy sehova. Szívató talán jó,de hogy kéne tesztelni? Füstöl mint a gyárkémény,meg melegíti a vizet nagyon,tegnap cseréltem vizet fagyállósra,és amit leengedtem az kicsit szivárványos volt. Lehet hengerfejes,vagy szar lehet a henger már? De indul pöcre. Nem tudom,kész vagyok teljesen. HELP
Nem gyári szivacs és nem odavaló túl sok olaj. Télen csináltam, valami elvetemült 2T olajjal, mert az volt kéznél. Eléggé sűrű volt az olaj is. Kompresszió a gyári érték közelében és hibátlan 4T robogóról van szó. Azért írtam csak, hogy nálam ez volt a szitu, más ne fusson bele ugyanebbe a dologba.
Nem írtad milyen kuplung,de a tünetekből valszeg a kisrugód lesz gyenge.Bár a 6,2-es görgő is nehéznek tűnik a repihez,ami elég magas firdulaton dolgozó cső.
Igazabol az indulassal van bajom mert pro repi kipuff van melle 6,2 g gorgovel meg sarga malossi kisrugo kozepes stage 6 kontrasztal! Nyelgaz indulasnal tok erotlen majd mintha visszavaltana es elindul! Onnan mar huz vegig szepen! Tudo ez nem henger miatt van de mi az oka ennek?
Szia.

Milyen állapotban van most az a blokk?jó lenne egy kompresszitó mérni rajta... egy 70-es elméletileg már elég jól megy, persze ha mindig tuningolod annál erősebb lesz, előbb utóbb azt is megszokod,vagy a váz nem bírná, na itt egy olcsó tuning,vagy veszel egy 125-öst azok már azért elég jól mennek!vagy emelsz a súber tűn...még az is lehet hogy kicsi a főfúvóka mert sokan tesznek bele kisebbet hogy kevesebbet fogyasszon(vagy lehet csak koszos ? ) bár ettől meg lehet besül mert a kevés benzin keveset hűt a motor belső részén ...és lehet hogy csak ki van kopva henger, hiába tesznek bele új dugattyút meg akár túl méretes gyűrűket belereszelve, attól még a henger falánál elmegy az erő, vagy lehet falsol valahol. ezer oka lehet ha nem jó,van még gyújtás tuning doboz is,meg kipufogó meg nagyobb karburátor vagy nagyobb főfúvóka, persze ez sok pénz ,meg szakértelem a beállításhoz.hajrá!
Koszonom oket ismerem de 45-50 ezret sokallom egy faragasert!Abbol mar lassan veszek egy jobb henger!Esetleg ha valaki tud valami jo pigi blokkos sr re henger szettet szoljon!
A munkamódszereikről nem tudok nyilatkozni, hogy faragást speciel vállalnak-e.