Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mhr tűgörgő, ha jól tudom 12x17-es, a morinis hajtókar felső szeme pedig 16-os!
Apropó, műanyag kosarast rendeltem, remélem nem lesz vele bajom...
Kiszedtem a főtengő csapágyakat, jó lesz gyereknek csörgőnek...
Csapágyakat leszámítva olyan 30 és 40 között plusz a karbi. (nekem az volt)
Ha nem túl intím a kérdés, mennyibe fog fájni ez az átalakítás? Csapágyakat leszámítva. Mert nekem azok újak
Na én megrendeltem a cuccokat, 42mm es vertex dugót rendeltem, ahhoz fogom felfúratni a hengert. Most 41.5 volt benne. Egy malossi mhr tűgörgőskosarat. Skf csapágyak szimeringek, egy vákumos benzincsap, benzin és vákumcső, tömítés garnitúra. Karbi ugye már megvan, gyújtást várom, hogy mikor utaljam a pénzt, aztán jöhet az összerakás.

Addig kinter segíthetnél hogy melyik lágyvasakat kell leköszörülnöm.
Kinter kollegával egyeztess, ő csinál ha minden igaz.
Neked most lessz gyújtásod az átalakitáshoz? Mennyiből lehet kihozni, és honnan szerzed? Mert ha beválik, akkor kellene nekem is 1 :D
Tolómérő? Vagy beviszed a boltba a hengert, és ott lemérik.
Hogy állsz a gyulával? Jövőhéten lesz belőle valami?
Hogyan tudom a henger alapján megmérni mekkora dugattyút rendeljek? Úgy döntöttem nem fúratom ha nem muszály. Csak sajnos mincs hozzá mikrométerem vagy mikell ahhoz...
Te vagy az, vizes barátom Tarcalról ? Már megint nekiálltál annak a dögnek ? ;) CsJ.
Sziasztok! Van egy olyan jellegű problémám hogy a sr 50 street gépemen olyan jelenség jött létre hogy a váz és a blokk közötti test közt feszültség van és ha az öninditón keresztül összezárom akkor leslusszol a gép de ha nem dugom össze a test vezetéket akkor beindul de durrog pufffog és nem pörög fel! Amiket eddig kicseréltem benne : gyujtás elektronika,alaplap,feszszabályozó,gyujtótekercs! A csoportkábeleket szétbontottam nem szakadt sérült semmi! Na erre tud e valaki okosat mondani?
Ezt így kell. Görgő ki, csavarral a régi csöcs ledugóz és mehet vissza. Ezzel nem nő a forgattyúsház térfogata.
Szedd ki a kompresszort, van egy kis görgő benne amit a főtengely mozgat elméletileg. Azt a görgőt kikapod, (rugót összenyomod, csapszeg ki, görgő eltávolít, vigyázz van két hézagoló kis alátétje is, és görgő nélkül csap vissza, mahd vissza az egész.) így elméletileg a főtengely forgása nem nyitja a kompresszor szelepet. Aztán én így csináltam, plusz még a kis csöcs (amire a csöve megy) helyére be egy csavar és ámen. Ha nagy marhaság majd kijavítanak meg leoltanak engem, de én ezt találtam ki.
Ha csak fedelet csinálsz rá, akkor a kompresszor hiánya miatt jelentősen megnöveled a forgattyúsház méretét. Nem okos gondolat.
Tettem bele egy csavart, gumitömitéssel. De hoztam tegnap egy rozsdamentes anyagot, és abból csinálok majd rá egy fedelet. Úgyhogy azzal nemlessz gond.
Aprilia SR legrégebbi, állóhengeres verziójának doksijában lánc és pedál ! is fel van tüntetve...
Nem www.sportmotor.hu%25252fmotoro..." target="_blank">ezt keresed?
Na az most hirtelen nincs meg de megtudakolom, ugyanis kolegám a gazdája...
és melyik típus? azt letudnád nekem írni? :P 1x nyáron mentem a strandra még régen.. nagyon régen.. és ott állt a parkolóba.. fullra apriliára emlékszem.. de lehet h suzuki volt :)
Motulnak melyik a legjobb keverék olaja?:))
De amúgy szerintem ha a kompresszorod csövét csak lehúztad akkor az úgy nem valami jó... Azt le kell vakítani. Ez is lehet egy probléma de persze sokminden más is.
Nekem előtte is nagyon nehezen indult be. Aztán karbival alapjáraton puffogott de semmi tovább. Enyémmel más bajok is voltak. Ha valamire jutok szólok. Újítom fel pillanatnyilag az egészet.
Szia. Na kimazsoláztam a lényeget. Szóval akkor ez egy zsákutca, hacsak nincs olyan ember a bolygón, aki tud csinálni átalakitott gyújtást. Én nem tartom magam elveszett embernek. De azt tuti nemtudom átalakitani :( De ha te esetleg jutsz valamire ezügyben, akkor megköszönném, ha majd megosztanád! Neked be sem röffen egyébként? Mert nekem beindul, csak leáll miután kitúráztatta magát.