Mindenki ezt kérdezi hogy megbízható lesz-e. Annyira lesz megbízható, amennyire a motorban lévő leggyengébb láncszem. Ez nem az elektronika lesz, mert az durván túl van biztosítva. Szóval azon múlik hogy miket raksz bele és mennyire vagy alapos és lelkiismeretes összerakásnál. Egy elektronika sem ment eddig tönkre, azt hiszem ez magáért beszél. Persze amit fordítva kötöttek be, vagy a hülyeséggel leégették az más. De ez olyan dolog, mintha egy kvarcórát 220-ról indítanál.
Simson trafóból csak a megszakítós a jó, mert annak nagyobb az ellenállása. A tirisztoros trafó kimered vagy a modult nyírja ki. A lendkerékről küldök képet és el is mondom hogy melyik jeladót kell meghagyni. Egyszerű, sarokcsiszolóval alakítható. Ha elba....od, akkor új kell. Szóval oda kel figyelni.
Összerakás előtt a főtengelyt berakod a fagyasztóba, pár órára. Ezzel kicsit zsugorodik. A csapágyakat megmelegíted, de nem kell megégetni őket, főleg ha műanyag kosarasat veszel. Így simán rácsusszan a főtengelyre. Majd ha mindkettő rajta van, akkor hőlégfúvóval felmelegíted a blokkfeleket. Így a főtengely csapágyastúl szépen belemegy a blokkfelekbe. Így nem kell szétverni, kalapálni, ütni, húzni, rúgni, harapni.
Ha van rá mód, én kivenném a komplett gyári sok csatlakozós mindenséget egyben, mert ami jó azt megpróbálom akkor értékesíteni, hátha kell valakinek. Legalább egy kicsit visszahoz a ráfordításból. Simson trafóm van a padláson szerintem vagy 5-6 darab, illetve akkor a lendkereket küldjem postán ha vállalod? Ezt használnám melóbajárni, szóval választ várok, utána megbízható lesz? Nem sajnálok olajon meg ilyeneken, csak jó lenne ha pár ezret kibírna.. Ha kell fúratom is meg új dugót neki... A piaggiómba meg veszek egy malossi dugót a hengerbe azt jó lesz ökörködni, legalább mostmár behangolhatom kerekezésre, mert nem használnám másra :)
Holnap ha hazaértem meg fogom nézni hogy milyen alkatrészek vannak itthon és esetleg miket kell rendelnem. Úgy látom megint gyártanom kell pár gyújtómodult, mert itt helyben is már rágja pár ember a fülem. Csinálok vagy 10-et egyszerre, hátha elég lesz egy darabig. Pedig megfogadtam hogy nem kezdek újra bele. :) Ami tudni kell ezekről, hogy megszakítós simson gyújtótrafóval működnek. Tehát a gyárit cserélned kell majd. Meg ~5 szál kábelt kell még behúznod vagy használhatod az ECU gyári kábeleit is, de ha széthúzgálod a köteget, akkor nem fogod majd tudni visszaállítani az eredeti állapotát, ha esetleg újra ditechet akarsz majd. Bár ezt kétlem....
En szerettem.
Es ment is sokst.
Sosem az uzemanyag ellatas gond volt.
Az a rohadt inyektor a budos eletbe nem ment tonkre.
Volt szedurrant benzincso hulla ac torott gyuru beletort kipufogo csavar ketszazszor banyasztam ki a helyerik de ugyanazzal a rezhazas fekete nagy fejes cuccal adtam el amuvel vettem.
Én értem ezt.
Akkor magamról egy kicsit. Hamár off topic egy kicsi akkor a pc-m is magam raktam össze újonnan vásárolt alkatrészekkel gtx660 meg 990fx ex3 meg fx8120 meg hasonlók, azóta is jó. Az autómon (fiat punto gt turbo) generált csináltam jó lett. Az endúróm Gilera xr2 anno nem egyszer generáloztam, jó volt.
Én naív gondoltam menni fog ez is, de az elektronikára nem gondoltam. Azzal bajban vagyok bár a forrasztó nem áll messze tölem, mivel villamosgépszerelő szakmát tanultam anno.
Esetleg ha adsz egy mail címet, vagy valamit akkor megdumáljuk a többit, ha vállalod akkor küldöm a kavicsot meg postán a lendkereket.
Már régen nem javítok robogókat, nem is tudom hogy lenne-e a gyújtáshoz cuccom itthon. Meg kell nézzem majd. Az ára kb egy éve egy 10-es volt, plusz posta. A robogók javítását és a gyújtásmodul gyártását azért hagytam abba, mert mindenki csak sírt hogy ez drága, az drága. Nem sértegetni akarlak, de olyan sokan, olyan könnyen nekiállnak egy robogót vagy bármit "megjavítani", hogy eszem-faszom megáll. Pénteken eladtam egy 50 ezres alaplapot, majd egy 30 ezres procit, egy 13 éves gyereknek. Kérdem tőle hogy összerakjam a gépet? Nem, nem kell, majd ő. Ma visszakerült az alaplap, letörtek róla pár alkatrészt, plusz a procit fordítva rakták bele, elhajtogatták az összes lábat. Az anyja ott vergődik, hogy hát de..... Elküldtem a gecibe. És ez ment annó a robogókkal és most ez megy a számítógépekkel is. Ezért vagyok kicsit kiakadva hogy mindenki ért mindenhez. Szétgányolnak mindent, aztán én szopjak a szarrá taknyolt szarokkal fillérekért, mert fizetni senki sem akar. Na szóval ne vedd magadra, lehet hogy én voltam túl erős.
Es ki tudja mennyi volt benne.
Gondolom a csapágy behelyezéséhez kell hűtő/hőlégfúvó.
SR 50 old első idomot vennék.
Es ment is sokst.
Sosem az uzemanyag ellatas gond volt.
Az a rohadt inyektor a budos eletbe nem ment tonkre.
Volt szedurrant benzincso hulla ac torott gyuru beletort kipufogo csavar ketszazszor banyasztam ki a helyerik de ugyanazzal a rezhazas fekete nagy fejes cuccal adtam el amuvel vettem.
Akkor magamról egy kicsit. Hamár off topic egy kicsi akkor a pc-m is magam raktam össze újonnan vásárolt alkatrészekkel gtx660 meg 990fx ex3 meg fx8120 meg hasonlók, azóta is jó. Az autómon (fiat punto gt turbo) generált csináltam jó lett. Az endúróm Gilera xr2 anno nem egyszer generáloztam, jó volt.
Én naív gondoltam menni fog ez is, de az elektronikára nem gondoltam. Azzal bajban vagyok bár a forrasztó nem áll messze tölem, mivel villamosgépszerelő szakmát tanultam anno.
Esetleg ha adsz egy mail címet, vagy valamit akkor megdumáljuk a többit, ha vállalod akkor küldöm a kavicsot meg postán a lendkereket.
Ráfáztam.