A csapágy forog (gördül) az a dolga. De mikor a csapágy belső vagy külső fix gyűrűje forog el ott, ahová (vagy amire) be (vagy rá) van 'szorítva', az már gáz, mert megeszik egymást a felületek (mégjobban). Ezután a ház (blokkfél) vagy a főtengely is kukás lesz. Azon olyankor már hiába cserélsz csapágyat, mert lógni fog rajta (benne).
Sziasztok. kis segítséget szeretnék kérni tőletek, járt-e már így vki.
Nem indul a morinis ditech.. teker, és csak elkapja néha, de nem indul.
Főtengely jeladóvezeték jó, főtengellyel van, szivattyú dolgozik, üzemanyagrendszer kitakarítva, friss benzinnel öntve, szikra van, gyertya új. Előtte olyan betegsége volt, h alapjárat nem volt, amit a hernyócsavarral tudtam elcsalni. A kompresszorom halt volna meg? Én arra gondolok, de hátha vki tud vmi okosat mondani.
Jah kipufogó kitakarítva.
Szia. Én is néztem már rá,mert a sajátomról is hiányzik. Boltban is csak hátsóra valót lehet kapni,mert nem egyforma...... Szerintem nincs rajta gyárilag sem,cssk a hátsón. Üdv: Zsaru!
Sziasztok!
Van egy morini blokkos ditech motorom. Hidegen jól indul és megy. Hideg lévén úgy gondoltam, hogy elől a hütőt félig letakarom, hogy hamarabb felmelegedjen. Menetközben úgy 1/3-ig megy fel a mutató. Elhoztam a szerelőtől az ékszíj csere után és úgy 15km után elkezdett dadogni. Mintha kimaradna a gyújtás. Húzom a gázkart és csak prüszköl rángat, csak alacsony sebességen hajlandó menni, finom gáz kezeléssel. Hirtelen ötlettől vezérelve leszedttem a takarót a hütőről. Elmentem vele kb. 5 km-t és mintha életre kellt volna a motor 70-el repültem haza a hátralévő 15 km-en.
Reggel próba kukac megnéztem mit csinál a motor. Indul ... megy ... majd elkezd bakkecske üzemmódba váltani, kimaradna a gyújtás, akadozik. Levetkőztettem a motort és amit elértem csatlakozót szétszedtem és kontakt sprével befújtam. Összeszerelés után próba. Hibamentes. Ma reggel " na nézzük mit csináltunk" ... indulás sima ... menet sima ... úgy 20 km után jött elő egy parányi megtorpanás ... de semmi komoly. Ellenben 35km után, itt a városban új dolog jött elő. A lámpától indulva ... gázkar meghúz ... felpörög ... megtorpan, úgy 2x-3x ... majd utána simán megy. Injector lámpa nem gyullad ki. A kontakt javítás előtt 10, 11, 12, 14, 20 hibát adott az ECU. Utána semmi. Most, hogy az említett hiba előjött ismét 10, 11,12,14,17,20,21 hibát villog az ECU. Mi lehet a probléma?
2006-os SR 50 (karbis)-nál gyári kipufogó esetén szüksége tömítés a blokk és a kipufogó csonk csatlakozásához?
Ahol becsatlakozik ott kúpos a felület, de oda gondolom ahol a csavarral a leszorító lapot meghúzom, mert az sík felület.
És ott eléggé olajos volt amikor leszedtem....
Ha kell, akkor hol és milyet célszerű venni?
Valamint a jobb oldali féklámpa kapcsolóm kontaktos, milyet kellene venne hozzá? Linket tud Valaki?
Nem indul a morinis ditech.. teker, és csak elkapja néha, de nem indul.
Főtengely jeladóvezeték jó, főtengellyel van, szivattyú dolgozik, üzemanyagrendszer kitakarítva, friss benzinnel öntve, szikra van, gyertya új. Előtte olyan betegsége volt, h alapjárat nem volt, amit a hernyócsavarral tudtam elcsalni. A kompresszorom halt volna meg? Én arra gondolok, de hátha vki tud vmi okosat mondani.
Jah kipufogó kitakarítva.
Morini ditech motoron lévő grimeca típusú első fékhez keresek fékmunkahenger gumi porvédőt. Kell egyáltalán rá?
Van egy morini blokkos ditech motorom. Hidegen jól indul és megy. Hideg lévén úgy gondoltam, hogy elől a hütőt félig letakarom, hogy hamarabb felmelegedjen. Menetközben úgy 1/3-ig megy fel a mutató. Elhoztam a szerelőtől az ékszíj csere után és úgy 15km után elkezdett dadogni. Mintha kimaradna a gyújtás. Húzom a gázkart és csak prüszköl rángat, csak alacsony sebességen hajlandó menni, finom gáz kezeléssel. Hirtelen ötlettől vezérelve leszedttem a takarót a hütőről. Elmentem vele kb. 5 km-t és mintha életre kellt volna a motor 70-el repültem haza a hátralévő 15 km-en.
Reggel próba kukac megnéztem mit csinál a motor. Indul ... megy ... majd elkezd bakkecske üzemmódba váltani, kimaradna a gyújtás, akadozik. Levetkőztettem a motort és amit elértem csatlakozót szétszedtem és kontakt sprével befújtam. Összeszerelés után próba. Hibamentes. Ma reggel " na nézzük mit csináltunk" ... indulás sima ... menet sima ... úgy 20 km után jött elő egy parányi megtorpanás ... de semmi komoly. Ellenben 35km után, itt a városban új dolog jött elő. A lámpától indulva ... gázkar meghúz ... felpörög ... megtorpan, úgy 2x-3x ... majd utána simán megy. Injector lámpa nem gyullad ki. A kontakt javítás előtt 10, 11, 12, 14, 20 hibát adott az ECU. Utána semmi. Most, hogy az említett hiba előjött ismét 10, 11,12,14,17,20,21 hibát villog az ECU. Mi lehet a probléma?
2006-os SR 50 (karbis)-nál gyári kipufogó esetén szüksége tömítés a blokk és a kipufogó csonk csatlakozásához?
Ahol becsatlakozik ott kúpos a felület, de oda gondolom ahol a csavarral a leszorító lapot meghúzom, mert az sík felület.
És ott eléggé olajos volt amikor leszedtem....
Ha kell, akkor hol és milyet célszerű venni?
Valamint a jobb oldali féklámpa kapcsolóm kontaktos, milyet kellene venne hozzá? Linket tud Valaki?
Előre is köszönöm
Írj és átküldöm mi van.