Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam talán valahol, hogy motorszerelő, programozó agysebész vagyok? Nem rémlik. Meg remélem nem bántottalak meg vele hogy a saját tulajdon robogómat szét mertem szedni mert a csoda motorszervizek sorba közölték: "á bátyja, ilyen injektorost mi nem csinálunk... Vidd Bajára ott majd 200ezerért megtaknyolják hogy egy hétig mennyen." Meg sajnos csuda tapasztalataim vannak a szerelőkkel egyébként is. A malossi hengerszettből kibaszta a dugót tudtomom kívül hogy az nemjó főnök, azt amit beletett 300 km után átolvadt...

Szerintem kezdjük előről. Üdv, egy alap műszaki ismerettel rendelkező egyén vagyok, aki saját tulajdonát szeretné megjavítani, de az elektronikánál elakadt. Esetleg tudnál nekem ebben segíteni minden csesztetés nélkül (mert anélkül is toppon vagyok)? Esetleg csinálnál nekem egy ilyen gyújtást ami kell hozzá? Ha megbeszéljük az árát illetve a részleteket, akkor el is utalom a megbeszélt összeget elöre, lásd nem a semmiért állnál neki. Válaszodat előre is köszönöm.

Mély tisztelettel Császár Ádám, Jánoshalmárol.
Ditech-re csak a ditech hengerek jók. Inkább fúrasd, ha engedi.
Mindent le kell engedni. A vizet teljesen, mivel kiveszed a blokkot alóla. A benzint nem kell, ha működik a vákumcsap, mert el kell(ene) zárjon. Kell csapágy, szimering, hengertalp és hengerfej tömítés. Nem árt ha van otthon benzinálló tömítőpaszta, brigéciol, benzin. Meg persze szerszámok, hacsak nem szétverni akarod a blokkot. Összerakásnál, szükséged lesz fagyasztóra és hőlégfúvóra, 2T olajara. A főtengelyt nem ütjük, csak simogatjuk. 10-es, 13-as, 15-ös, 16-os dugókulcs, 4-es, 5-ös, 6-os imbusz, meg asszem 24-es csillagkulcs is kell. Stb, stb...
ogy ennyi kell neki.
És igen, a ditech változtatja az előgyújtást is, a fojtószelep állásának megfelelően. A karbi tuti jól van belőve? Alapjárati csavar éppen résnyire, keverékszabályzó meg 1.5 fordulatra kifelé. Így mennie kéne. Ha meg teljesen szét volt szedve, akkor nyomhatsz egy kis benzint a szívótorokba is, mert lehet h
Szeretném a héten megvenni hozzá a cuccokat, hogy csak egyszer kelljen hozzá nyúlnom lehetőleg. (Szétszed, csere, összerak)
Nem szeretném, hogy közben derüljön ki, elfelejtettem valamit.
Azon nevetek, hogy itt már mindenki motorszerelő és számítógépszerelő és festő és agysebész és..... Miből gondoltad hogy nekiugrasz és egy varázsütésre karbissá válik az injektoros blokk?! Nevetséges. Nem fogsz olyan gyújtást találni ami jó lenne a ditechre átalakítás nélkül, mert a lendkereke is más. Ezen millió kis jeladó van, a cdi gyújtáshoz (ez van a robogók 90%-án), meg egy darab kell, ami totál más. Annó sorozatban építettem át a ditech-eket karbisra, de egyedi gyújtást terveztem és építettem hozzájuk. Ehhez át kellett alakítani a lendkereket is. Meg hiába is gondolkodsz más robogó gyújtásán, mivel a ditechben az alaplapon hiányzik a cdi gyújtáshoz szükséges 400V-os tekercs is. A helye sincs meg, ne is keresd. Ezért oda egy DC-Cdi gyújtást kell építeni, ami a 12V-ról adja az ívet. Nem bonyolult, de bármelyik cukrászatban nem kapsz ilyet. Ráadásul mivel 2T, ennek a gyújtásnak azért tudnia kell a fordulatszámot is, ami ideális a ditech-nek. Röviden ennyi. Szóval annyit tudsz csinálni, hogy építesz vagy építtetsz egy tranzisztoros vagy jobb esetben FET-es gyújtást, a lendkeréken meg kiszámolod és meghagyod azt a lágyvas jeladót, amit kell.
Ne is nyúlj hozzá, ha ilyeneket kérdezel.
Ha van valami itt írom, de egyelőre én is segítséget várok a szakiktól.

Szégyen gyalázat hogy nincs erről sehol egy részletes leírás...
Próbálgattam több állásban is, de semmi.

Apropó, ha koppra kinyitom neki, nincs szikra... De mikor menr, koppgázra sem fulladt...
Köszönöm, de attól nen lesz jobb hogy nevetés tárgya a dolog. Az autóm eladási árába számoltam be a robeszt, és 30 km után 1 hete szopok vele... Szóval a kérdésem az, ki tud nekem olyan gyujtást amivel nem kell kókányolni? Vagy van itthon egy 2002es Piaggio diesisem annak a gyújtása nem lenne jó neki? Már a pénz sem érdekel.

Amúgy van fejlemény, lehúztam a hengert hogy bekukkoljak mi a stájsz és ujjnyi homok meg gané a forgattyúsházban. Szóval csapágyak szimmeringek csere, remélem a főtengelynek elég egy benzines mosás.

Szintén más: csak azok a hengerek jók rá amit kimondottan ditechre árulnak? Vagy a karbis sr hengerszettje is jó rá? 50 körül vennék is rá újat, de a diteches 100 körül mozog...
Üdv. Légyszives ha jutsz valamire az ügyeddel kapcsolatban, akkor jelezd nekem is. Mert én is azt tervezem, hogy átalakitanám, karbisra. Bár én még nem kezdtem hozzá. Ha van bármi észrevételed eddig, vagy tanácsod, a megvalósitáshoz. Akkor légyszives azt is oszd meg velem. tibcsi60@freemail.hu Előre is köszi, ha tudsz segiteni!
Helló mindenkinek !
Aprilia Amicohoz keresek első villát dobfékes verzió távtartókkal kerék nélkül de ha csak kerékel van egyben akkor úgy is érdekelne.
lényeg az hogy telibevertek egy 206 os peogeotot és elferdült a villaszár és sajna cserélni kell ráadásul a távtartók is hiányoznak a jobb oldalról. Tudom hogy ez az sr fórum de hátha tudtok ajánlani valamit , vagy ötlet hogy hogyan lehet helyetesíteni (milyen tipus ami illene bele anélkül hogy felnit kellene cserélni ) előre is köszi
Vízet ugye le kell engedni. A benzint is? Vagy szét lehet úgy szedni, hogy azt nem kell?
Folytószelep milyen állásban van? Fixáld úgy, mintha fél vagy tejes gáz lenne neki húzva. Így változik az előgyújtás, és jobbnak kellene lennie.
Miket kell beszereznem egy főtengely csapágy és szimering cseréhez?
(csapágy,szimering, tömités a blokkhoz,?) Kell valamire különösen figyelni szereléskor?
"...aztán hazatoltam a kútról..." Van aki rajtahagyja a gyári ECU-t és az adja a cikrát. Ezt kókányolásnak tartom, de kinek a pap.... Most akkor vagy szar ez ECU-d (nem hiszem), vagy valami más hiba van. Pl főtengely szimering, stb.
Sziasztok. Boldogtalan tulaja lettem egy állítólag 2004es ditechnek. Alapból nehezen indult, de ha beindult szépen járt, és jól is ment. 1 napig. Másnap vettem bele repsol 2t full szintet meg teletankoltam, és aztán hazatoltam a kútról. Azóta sehol semmi.
Tele lett a f...om aztán nekiálltam karbisra alakítani. Kompresszor görgőt kivettem levakítottam, csináltattam hengerfejet, injektor hejére meg normál menetes gyertya, eredeti helyén meg vakdugó. Vettem karbit stimmel is rá, de ezzel is csak puffog. Amíg tekeri az önindító olyan mint ha járna alapjáraton, de nem kapja el. Már rendesen meleg volt a gyertya de semmi.

Most olvastam, hogy a gyújtást is mókolni kell. Ez a baja szerintetek? Ha valaki tud rá nekem gyújtást sikítson mert falba verem a fejem lassan...

Köszönöm előre is.
Arra tippelek, hogy a varióban, vagy a kuplungban le volt ragadva valami.
Kb. mint amikor mosás után nem mész az autóval, és megragad a betét és a féktárcsa.
Érdekes dolog volt ma a DiTech-el! Beindítottam simán be is indul,aztán húztam a gázt és semmi! A motor nem indult el álló helyzetből! Ment a motor de semmi....aztán egy kis csattanás szerű hang és elindult a motor! No ez mi a franc volt?
Sr factory- ra fém taposót hogy kell feltenni? Egyik,egyik darabján 7 furat van. Használt,de kiválló állapotú.
Meg van,a k életbe!
A felső kupakkal szoptam.
Üdv.Mindenkinek!
Az atya úristennek nem tudom szétszedni az első csillapítót,aki "látott" már annak a segítségét köszönöm.
Kerestem de nem találom,lehet már belegabalyodtam.
Nem szétszedni kell, hanem nyomást mérni. Ha nem teljesít, akkor már szétszedheted. Jó lesz dísznek. :)
E-e.