Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.taborituning.hu/ 2T-ben elég hírösek.
Ertem en hogy nem ajanlott faragni meg szetvagni a hengert de ha en ezt szeretnem!Normalis kerdest tettem fel ugy erzem normalisan is!?Szertnek ra normalis valaszt kapni!
Fúrni ÉS faragni! E kettő mindig együtt jár. Faragáshoz javaslok egy szép nagy laposvésőt, szakzsargonban hidegvágó.
Szia.

Olyan hogy egy szivacsot beolajozol és ettől fulladna egy motor.... hát nem tudom... elméletileg biztos nem folytja,de nálam ezt a gyakorlat sem igazolta,sőt ha nem teszel bele semmit pont ettől fullad tehát kell oda valami fojtás ami ugye a levegőszűrést végzi, akkor ott valami nagy gáz lehet, vagy túl vastag az a szivacs,vagy nincs kompresszió vagy túl sok az olaj rajta(ez finoman szólva is nonszensz hogy a szivacson lévő megfelelő mennyiségű olaj fojtaná a motort) én kb fél centi vastag szivacsot szoktam használni, természetesen beolajozva! ,mert azt úgy illik, kéremszépen.
Nem konkretan furni gondoltam hanem inkabb faragni! Majd nyilvan furni is kellene de a lenyeg hogy porgosebb es erosebb legyen!
Mindenre van ember. Csak kérdés, hogy megéri-e szétfúrni ementálira a hengert.
Deee volna ra emberke?
Kis ccm kis paci, nagy ccm nagy paci. Felesleges szétfaragni egy jó hengert.
Sziasztok!Tanacsotokat kernem van egy 70ccm vizes stage6 streetrace hengerem esetleg valami emberke aki hengert farag hogy egy kis + pacihoz jussak?
A benzincsapot tegnap cseréltem ki újra, mert a másik kb. 1 hónapot bírt ki. Mondjuk eddig a szivacsot olajoztam, de kipróbálom, hogy ha a házat olajozom be akkor mit csinál. A kipufogót nem tudom, de mikor hengert cseréltem akkor belefújtam, könnyen át tudtam fújni rajta. De ha a kipuf lenne eldugulva akkor hidegen is fulladnia kellene nem? Amúgy a motor könnyen indul, első rúgásra mindig, veszi is a fordulatot rendesen, de hagyom ketyegni kb. 5 percet utánna húznák neki gázt, de akkor már nem bír kipörögni, csak fulladozik.
Fejből nem. Lehet még rossz a vákumos benzincsap is, ha a vákumcsövön benzin jön visszafelé. Akár a kipufogó is el lehet tömődve, akkorsem tud lélegezni. Ugyanez érvényes a levegőszűrőre is. A levegőszűrő szivacsot olajozod vagy csak a ház belsejét? Én ezzel szoptam a Leó-nál (de mennyit...) Azóta csak a ház belsejét kenem ki olajjal. Megy is mint az álom.
Az úszó nem lyukas, azt már néztem. Szívatót is próbáltam vele hármat, gyertyából is (NGK, Desno, Bosh). Mindegyikkel ugyanazt csinálja. A tekercset délután kimérem. Az értékeket, hol mekkora elenállásnak kell lennie nem tudod véletlenül?
Lyukas úszó, zárlatos gyújtástekercs, hibás gyertya, hibás szívató.
Már vagy százszor szétszedtem, kipucoltam. Szívatója működik rendesen, el is zár, dugulása nincs, tűszelep rendeben lezár. De majd szerzek egy másikat és megnézem vele.
A karbi okés?
Na végre ma meghozták az új hengeremet. Végül is a W-Standard-t hozták helyette. Motor gyorsan összerak, próba beindul, alapjárat van, fordulatot szépen veszi, persze csak ésszel. Nembaj hagy járjon alapjáraton legalább egy kicsit. De jött a feketeleves, bemelegszik, és gázra megint fulladozik, nem pörög ki, a gyertya tocsog a benzinben. Lassan elérem azt a szintet, hogy hozok hozzá még 2 liter benzint + gyufát, és tábortüzet csinálok belőle. Most már tényleg tanácstalan vagyok.
Mennyibe kerül a Rally-ba egy vatta új, BELEVALÓ gyertya? Egy ezres? Én nem a pecóban lévő elfekvő (talán nem is hozzávaló) gyertyákat próbálgatnám, hanem vennék egy újat, ami jó is bele.
Championba van egy L82Yc gyertyám ez jó szerintetek vizes rallyba?
köszi úgy látom ezekkel lehet helyettesiteni az NGk-t!
az is jó lenne de melyik tipus jó vizes rally-ba?
brisk n14c-t akarták még rám beszélni a boltba de elég szar az is.
Denso.
Aprilia rally LC-hez Champion , Bosch gyertyába melyik tipus a megfelelő hőértékben?
Ngk-t nem veszek bele elég sok a hamisitvány belöle.
Köszi! Én teljesen el voltam tévedve! 50. ezer környékére gondoltam én! De akkor ez így kafa! :-)
Egyébként a gyertyád tényleg azt mutatja, hogy sok a benzin. Ebben az esetben is tud fulladozni.