Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg van valami tünete a hibájának, vagy egyszerűen csak annyi, hogy vagy megy vagy nem?
Akkor az injektorok reléje.
Biztos, hogy nem önindító relé, az az ülés oldalán van jobb oldalt. Ha ez nincs rajta, akkor nem indul be a motor.
Vagy az injektoré. Vagy a jóIsten tudja már. :D
Szerintem az önindító reléje.
Üdv urak! Kérdésem lenne, hogy a képen látható alkatrésznek mi a szerepe? Ditech moriniben található a motorvezérlő melett. Válaszotokat köszönöm!
Visszatérő kedvenc: foLYtás.
"schubert" Norbi
Ha a levegőcsavart beljebb tekered több benzint kap,ha kijjebb akkor kevesebbet,játszani kell vele,ha nem nagyon reagál akkor a schubertal kell játszani,de a magas és egyenletlen alapjárat sok levegőre és kevés benzinre utal.
A gyertya elárulná, hogy miből kellene több kevesebb. Egyébként meg kipróbálnám mindkét verziót. A fordulat vételből látni fogod úgyis.
Van egy alapjárati csavarom ,és egy levegő csavarom.
Lehet rossz a tömítés,nem eszi egy picit a vizet?lehet amit látsz az nem is füst hanem pára,aki dugót cserélt benne lehet elcseszte a tömítést.
kevesebb levegő kell,beljebb kell csavarnod a keverék szabályzó csavart.
Ahony conair is írta,az alapjárati benzin levegővel lesz a hiba,kevés benyát és sok levegőt kap,ha a csavarral nem,tudod megoldani a problémát akkor tedd a tűn lejjebb a seegert,ha ez sem segít az is lehet hogy túl gyenge a levegőszűrő,valamint lehet hogy ki van kopva a schubert,mondjuk ez utóbbi ezeknél a jó minőségű porlasztóknál nem jellemző hacsak nincs összecsikargatva rossz légszűrő miatt,egyébként az teljesen normális hogy világítással lejjebb megy az alapjárat.
Köszi. Megpróbálom. Több levegő kellene neki? Igaz nem tudom az alapjárati csavar mit is szabályoz. vagy az a levegő benzin arányt egyszerre? A súbertet emeli vagy engedi. Az teljesen le volt engedve, mert csak nagysokára ment feljebb az alapjárat mikor tekertem.
Egy szóval nem mondtam hogy hülye vagy, csak én nem tudhatom hogy ki mennyire ért a motorjához, aztán meg feleslegesen hiába kerested volna a hibát.
Megnézném a gyertyát mennyi üzemanyagot kap, beállítanám az alapjáratot és inkább a levegő csavart tekergetném. Egy próbát megér.
Sziasztok!

Hátha tudnátok segíteni.
Igaz 70ccm.es motorom van, de 2T. Alapjárati problémával küszködök már amióta megvan a motor. Az a jelenség, hogy. Be van állítva a levegő benzin arány. Olyat művel a moci, ha van kb 1500-as alapjárat, akkor hírtelen gázadásra nem, de ha tartom olyan 4000-es fordulaton, akkor nem esik rögtön vissz, hanem marad 2500-on és 4-5mp múlva tér vissza 1500-ra. Na ha pl alapjáratot feltekerem 1700-1800-ra akkor 4000 után 2500-ra megy vissza ugyan csak, de akkor már vagy nem vagy nagysokára megy 1700-ra. Ha leveszem 1000-re akkor meg visszamegy rögtön, de le is áll. Ha viszont pl 1500-ra be van állítva. Ráhúzom 4000-re tartom egy picit, elengedem. Akkor ugye 2500-ra megy vissza. ha viszont ekkor benyomom a világítást akkor már megy is. Vagy is ha nincs rajta akkor terhelésre visszamegy. Ha megyek vele és rajta a világítás és behúzom a kupplungot, pl kanyar vagy megállás szándékkal akkor megint csak fenn marad az alapjárat 2500-on.
Mi a rákfene lehet? Ha falsot szívna nem menne vissza terhelés után? vagy le se menne alapjáratra 4-5mp után sem. Csak az alapjárati csavart tekertem. Vagy egyszerűen a karbim rossz? Ez egy Dellorto PHVA 17.5-ös karmóbi. Sajnos hobbi szerelő sem jött rá a gondra. Igaz neki nem volt cserealkatrésze amivel összevethette volna.

Ha valaki tudna ötletet segítséget, vagy már találkozott ezzel a jelenséggel kérlek segítsetek.

Köszönettel Zsolt
Biztos nem keverék van benne. Most megpróbálom összefoglalni a dolgokat. Tehát a motor könnyen indúl,és szépen jár alapjáraton,magasabb fordulaton kezd,és kb. egy perc mulva visszaesik a fordulat. Innen gondolom,hogy a szívató jó lehet. Ha odahúzom neki akkor reagál is szépen,csak magasabb fordulaton elkezd dadogni. Mostmár szép a gyertyakép,szerintem nem kap sokat. Ha elindulok vele,akkor dadog,és hamar felmelegszik a víz,majd visszamegy félig,aztán újra fel. Légtelenítettem rendesen mindkét helyen. Ha bemelegszik 40-nél nem megy többet,és nagyon erőtlen. Amikor leengedtem a vizet kicsit szivárványos volt,olyan mintha olaj vagy benzin lett volna benne. Igaz hogy sr-ből eddig csak ditechjeim voltak,de ez szerintem nagyon füstől. Kérdeztem az előző tulajt,hogy a hengerrel csináltak-e valamit? Azt mondta,hogy nemrég kapott új dugót. Ezt konstatáltam is akkor,de vajon hengert is fúrtak? De csak nem lehetett olyan láma,hogy csak dugót cserélt...
Nem nem,annyira azért nem vagyok hülye :) De csak segíteni akart...
Ha logikusan átgondoljuk akkor neked a pipánál húz át,mivel ha megállsz utána megint megy egy darabig,mivel meleg a motor marha gyorsan elpárolog a víz a pipa alól,és amikor elindulsz megint odaveri a vizet.
Én ugyan így jártam,vagy a trafó ázik be vagy a pipánál kap vizet,nekem akárhogy is leszigeteltem csak egy új trafó oldotta meg,és a szilikon pipát is ráhúztam a gyertyára pandoiddal,így már bírja az esőt.
Gyújtáskapcsoló? Cdi? Gyertyapipa?
Sziasztok
Nemrég vettem egy old SR-t(vízhűtéses) és esőben egy idő után olyat csinál hogy instant megáll de ha ez 50-nél történik mire 10-re lassulok újraindul. Ma sokkal rakoncátlanabb volt állandóan leállt, viszont amikor éppen hajlandó volt 2 percet működni akkor ment mint a mérgezett egér ahogy szárazon is.
A kis Einstein agyammal kikövetkeztettem hogy beázott(mivel csak esőben csinálja ezt) + hála istennek 'csak' az elektronika és nem a karbi ment tele vízzel.
Az lenne a kérdésem hogy van-e valami ötlete valakinek, hogy hol ázhatott be, illetve ha nincs akkor mi ázhat be ami ilyesmit idéz elő? Mert akkor leszigetelem az egész hóbelebancot akkor már csak nem ázik be :D
Segítségetek előre is köszi, Bence
Még jó hogy karbis moriniről volt szó, nem pedig Simsonról. Hol van ott neked olaj? Ha már tanácsot adsz, akkor nézz már utána a dolgoknak, ne keresse feleslegesen a hibás szimeringet.