Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ. Az 1 liter csak kb volt :) De valóban elég sok benya volt benne. A levegő kompresszort ma szétszedtem, de igazából semmit sem láttam benne. Nagyon nem értek hozzá, de ránézésre nincs elkopva sem. De akkor kipróbálom a gyertya kiégetést, hátha történik valami.
Nincs es csak akkor van ez a jelenseg ha meleg a motor! Hidegen nem raz!
nincs fellazulva a vario rögzítő csavar?
injektoros nem jó választás,sokba lesz az utólagosan.
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne hogy belevágjak e a motor vásárlásba?
A kivalsztottam egy jobaratom 2005 os sr50 injektoros gepe lenne!
Nemrég volt teljesen felujitva uj motort kapott aprilia szervizben szamla minden megvan rola!
Azota alig hasznalta ! 200.000 lenne!
Szerintetek belemenjek?
Koszi!
Valahol kiegyensúlyozatlanság van, esetleg nehezek a görgők és ezért erőlködik a motor. Talán csapágyhiba is lehet a háttérben. Hibás motorfelfogatások (szilent), stb.
1 liter benzin el sem fér benne, na mindegy. Azért gyűlt össze ott a benzin, mert gondolom sokszor próbáltad indítani, sikertelenül. Ilyenkor az injektor adagol, de gyújtás, munkavégzés nincs, ezért nem ég el az üzemanyag. Az hogy miért lehet ez? Pl. hibás, kormos gyertya, kopott levegő kompresszor, stb... stb... Vettél egy szopatós gépet. Kár volt. De első körben gyertyát cserélnék vagy alaposan kiégetném a régit. Ha a hiba újra előjön, akkor kezdődik a szopóroller....
Sziasztok egy kerdesem lenne! Pkaggio blokkos sr rol van szo az a jelenseg hogy ha lasabban megyek pl 5-10 es elkezdem huzni tehat adok egy kover gazt elkezd beremegni a motor min az allat!Raz mint a fene aztan semmi szepen megy!Ez mitol lehet?
Üdv mindenkinek. A segitségeteket szeretném kérni, mert eléggé megrekedtem. Vagy inkább fogalmam nincs, mit kellene tenni. Szóval vettem egy 2003-as sr50-ditech-et pár hete. Elég pöpecnek tünt, pöcc-röff indult, ment 80-90 körül. Aztán elkezdett gázadásra fulladni. Ami mostmár elért arra a stádiumra, hogy be sem indul. Eddig nemvolt injektoros gépem, de gondoltam azért belekukkantok, mi lehet a burkolatok alatt. Szóval gyertyát megnéztem, benzines, szikra rendben, minden jónak tünt. Aztán észrevettem, hogy a kipufogónál kivan törve egy darab a hengerből, levettem a kipufogót, és ott ért a meglepetés. Volt kb 1 liter benzin a kipufogóban, aztán a blokkban is találtam benzint. Mitől lehet ez? Van valakinek valami ötlete arra, hogy mit tegyek?
Köszönöm, akkor azt hiszem AC lesz, vizszintes hengeres
Az lc,ac a leghutest illetve a vizhutest jelenti!Az ac levego huteses,az lc vizhuteses!
Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni! Nemrég vettem egy SR 50 WAVE robogót. A tulaj szerint 98-as évjárat, de szerintem 96-os lehet, neten legalábbis azt irták, hogy a WAVE editiont 94-96ig gyártották. Szeretnék kicseréltetni rajta pár dolgot. A weboldalakon általában megkérdezik, hogy SR50 AC vagy LC-hez kell-e az alkatrész. Aki esetleg felismeri, meg tudná nekem mondani a pontos tipusát? Én és a tulaj is csak annyit tudunk, hogy Aprilia SR 50 WAVE. Csatolok egy képet, ugyan igy néz ki az enyém is, még szinben is. Előre is köszi a segitséget, és bocsi ha amatőr a kérdés, még új vagyok a témában:)
hali valaki megtudja nekem mondani fejből vagy megnézni, h SR50 esen 2007 es asszem ditech es 2 körlámpa hátul meg 2 körlámpa elől.. mintha xenon lenne olyan.. h ha szembe van velem az injektorfej (az a zöld) akkor mögötte van 3 csöcs amire cső megy rá, és h bal oldalra mi megy, jobb oldalra mi megy, meg a hátsóra mi megy? meg az érdekelne még h milyen színű vezetékek mennek a zöld (injektorfej) stekkerre, szóval oda melyik stekker megy meg jobb lentre a hengerfejre melyik megy és arra milyen színű vezetékek? összedugtam ahogy kb bevoltak kopva a vezetékek, csövek, és teker a motor ha fújok hidegindítót a légszűárőbe akkor pöffen 1 et de amúgy a gyergya száraz.. szikra van áram van a stekkerekre de a motor nem megy.. olyan mintha a fej nem engedne be benzint pedig nyomás van a fejig de a henbgerbe nem nyomja.. valaki esetleg? köszi előre is
Nem a nagy anyát vettem le,viszont nekem azon van egy burkolat amit sasszeg biztosít,Így az nem tud leteketedni. Én fönt hagytam az agyat a tárcsával,és a féknyereggel egyűtt. A három imbuszos csavart vettem ki,így lejött a kerék.......
De menetrögzítőt vagy valamit használj,nekem kétszer is majdnem totál letekeredett az anya,azt vettem észre olyan volt mintha defektes lenne,pedig légkulccsal volt megtépve.
Sziasztok.Olyan gondom van a ditechel,hogy erős akkuval inditozva nincs szikra,de amikor már szinte alig teker az öninditó olyankor megjön a szikra.02-es hibakódot villog az ecu.jeladó kábeleit átnéztem azok rendben
Oksi. Köszönöm.
Hivatalosan olyan anya van ott ha jól emlékszem mint egy önzáró anya, csak ebben nem műanyag biztosítás van, hanem fém. Cseréld ha jólesik. Én nem szoktam.
A kezelési utasítás azt írja, hogy hátsó kerék levételnél mindig cseréljük újra az anyát mert spec kivitelű! Ez kötelező? Nem lesz jó a régivel?
Köszönöm szépen!
A Michelin tökéletes lesz hozzá,az enyémen is az volt csak totál el volt kopva,de úgy is nagyon jól tapadt,pedig a futófelület is repedezett volt már,most tökéletes bordázatú gumi van rajta,valami gagyi,csúszkál is össze vissza.
A fiaméra Michelin power pure-t tettünk.
Tapad mint a légypapír. :)
Sziasztok!

Szakértőktől kérdezném, hogy milyen, melyik robogógumit ajánlanátok Aprilia SR 50-hez hátra? 130/60 13 méretben kellene. Láttam Michelin-t 11.000 Ft-ért, nem tudom ez jó lenne? Száraz és vizes úton használnám, télen soha. Elöl a gyári Sava gumi van.

Köszi előre is! Szép időt és széles utat!
hűha... Szóval amíg nem szedem szét, rakok bele egy új csapágyat, addig nem is tudom meg, hogy szar a blokk és/vagy főtengely?
Nem hiszem, hogy nehezebb, mint a többi SR-nél. Kipuff, féknyereg le. Kerékanya meglazít (esetleg húzd be a hátsó féket, csak utána vedd le a féknyerget), és kész. De a kezelési szerintem elég jól leírja.