Az sem kizárt. Ha kicsi rajta a szíj akkor sem tud rendesen felváltani a varió, szóval lehet benne valami. De egy kicsit nézz szét a régebbi hozzászólások között is, azt hiszem, hogy Blue_devil kolléga ecsetelgette ezt a témát, hogy milyen szíjjal, görgőkkel, hogy ment a motorja.
Keress neten. Egümotors-t ajánlom nem a leg olcsóbb de ott van alkatrszé Sr-ekhez szinte bármi, vagyha bemész bármelyik motoros boltba akkor ne azt mond hogy Apriliához kell hanem a méretét mert bent nemtudják kapásból hogy neked milyenkell de ha tudod mekkora méretre kaphatsz csapszeget is meg gyűrűket is.
Értem...Majd kiveszem és hosszrais lemérem h pontosan mekkora...Csakmert volt olyan ismim aki vett bele a gyárinál nagyobbat (hosszabbat) és jobban ment tőle. Kicsit több lett a vége. Viszont nemtudom mekkorával vett nagyobbat stb..Azért kérdeztem h mennyire befolyásolja ezeket a dolgokat a szíj hossza.
Elméletileg hosszabb a szíjad, és akkor nem fut ki teljesen. Elől nem megy ki teljesen, hátul meg nem megy be teljesen, de az a 3 mm nem túl sokat számít,azaz szinte semmit sem. Sőt lehet, hogy ugyan akkora lesz, mint az előző. Mérd meg a mostani szíjad hosszát, majd annak a hosszát amit tenni akarsz rá. A méretekre nem sok mindent kell adni. Szerintem simán jó lesz rá.
Több oka is lehet.
Kopott szíj, nem megfeleően hézagolt variátor, túl erős kontraszt rugó.
Mérd meg a szíjad vastagságát, álltalában a mgengedett kopás max. 1mm.
Aprilia Sr 500 karbis Minarelli blokkos :D érdekelne hogy a variátortárcsákon a szííjam miért nem fut ki rendesen? ( kb csak félig) éshogy a gyári szíj hossza ha jól tudom 771mm és vannak a sport szíjak amik 3mm-rel hoszabbak..mit eredményez a hoszabb szíj?
sziasztok meg szeretnem tudni hogy aprilia sr 50 2002-es motoromhoz kellene fesz.szabályzó milyet érdemes venni mert nem eredetit vettem és mindig ki csapja az izzókat vagy mi lehet a hiba?
Mozog a főtengelyem fel/le. Oldalírányban nem. Olaj szívárgás nincs.
Van leírás valahol, hogy hogyan kell ezt megcsinálni, a blokkot szétszedni és összerakni?
bán leventéhez ne vigyetek motort, nem ért az hozzá
Üdv. 2001-es kerek lámpás sr 50-em van karbis. 2 kérdésem lenne.
1. Ha a motor áll 4-5 napot akkor nem indul be csak úgy ha a gyertyához benzint rakok de akkor is csak 3.-ra. miért?
2. Miskolcon hol lehet venni aprilia alkatrészeket mert szükségem lenne egy csapszegre meg gyűrűre?
Választ előre is köszönöm
Sziasztok!
Egy kérdés: minarelli blokkos vizes kör SR-m van, most cseréltek főtengely csapágyakat, blokk vissza került, nehezen de elindul, alapjárat van, kis gázadásra elkezd felpörögni, aztán meg is áll, de nem indul el utána, csak ha sokat várok vele, de utána is ugyanez a szitu. Szikra van, karbi kipucolva. Van esetleg valakinek valami ötlete mi lehet szegénykével?:) Előre is köszönöm.
Üdv
Szerencsesn tul lett huzva par csavar a meromuszeren, igy vettem mar. Szerintetek ki lehet cserelni csak a tetejet? Esetleg valakinek bontasbol alkatresze van e?
Kissé nehezen, de sikerült életet lehelni a mociba. Az elején 2 hetente indítottam, de vagy másfél hónapja már elfelejtettem, de 10 perc alatt beindult :)
Az rendellenes, ha ilyen hidegben a karbis moci fehéren föstöl? Csak az udvaron mentem vele, de föstöl csöppet. Nincs azért füstfelhő, de érdekel, hogy normális vagy hibajelenség?
Előre is köszi!
Kopott szíj, nem megfeleően hézagolt variátor, túl erős kontraszt rugó.
Mérd meg a szíjad vastagságát, álltalában a mgengedett kopás max. 1mm.
Van leírás valahol, hogy hogyan kell ezt megcsinálni, a blokkot szétszedni és összerakni?
bán leventéhez ne vigyetek motort, nem ért az hozzá
1. Ha a motor áll 4-5 napot akkor nem indul be csak úgy ha a gyertyához benzint rakok de akkor is csak 3.-ra. miért?
2. Miskolcon hol lehet venni aprilia alkatrészeket mert szükségem lenne egy csapszegre meg gyűrűre?
Választ előre is köszönöm
Egy kérdés: minarelli blokkos vizes kör SR-m van, most cseréltek főtengely csapágyakat, blokk vissza került, nehezen de elindul, alapjárat van, kis gázadásra elkezd felpörögni, aztán meg is áll, de nem indul el utána, csak ha sokat várok vele, de utána is ugyanez a szitu. Szikra van, karbi kipucolva. Van esetleg valakinek valami ötlete mi lehet szegénykével?:) Előre is köszönöm.
Üdv
Kissé nehezen, de sikerült életet lehelni a mociba. Az elején 2 hetente indítottam, de vagy másfél hónapja már elfelejtettem, de 10 perc alatt beindult :)
Az rendellenes, ha ilyen hidegben a karbis moci fehéren föstöl? Csak az udvaron mentem vele, de föstöl csöppet. Nincs azért füstfelhő, de érdekel, hogy normális vagy hibajelenség?
Előre is köszi!